Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein kokeen: annoin majavan kasvaa!

Vierailija
12.04.2013 |

En ole koskaan ollut posliini mutta olen häpyhuullten reunoilta poistanut kaikki karvat, ja jättänyt eteen kiitoradan. Yksi selvä etu karvojen kasvattamisesta ainakin tuli: kuukautisside ei ärsytä lainkaan. Ajeltuna olen väliin huomannut, että se kutittaa tai ärsyttää ihoa. Huonoja puolia ole todennut, paitsi esteettisesti ei kovin kaunis näky (karvankasvu mulla aika voimakasta). Olo kuitenkin yhtä lailla hygieninen kuin ajeltunakin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kuppia, ei tarvii miettiä hiostavia rättejä. Siistin vain ns. bikinirajat, vaikka en bikinejä käytäkään.

Vierailija
2/7 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä karvankasvun kutinasta joten en ole usein ajanut posliiniksi. (En voi sheivata terällä kainaloitakaan) Mutta pidän karvat lyhyinä ja ajelen bikinirajat epilaattorilla. Ei ärsytä kuukautisside. Ei ärsyttänyt nuorempanakaan kun en ajellut enkä lyhentänyt mutta ohivuotoja oli enemmän ja meno oli muutenkin todella sotkuisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muutaman kerran antanut kasvaa ja en tykännyt yhtään. Oli jotenkin "ärsyttävä" ja tursoke olo koko ajan.:D Paljon kivempi kun karvat on poissa, tosin mulla aina kiitorata.

Vierailija
4/7 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän kestositeitä. Normaalit siteet ärsyttävät ja kutittavat vaikka olisi millainen majava :D kestoilla ei kutia posliini.

Vierailija
5/7 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut majava, vain bikini- tai alushousurajat siistittynä, mutta nyt olen alkanut vakavasti harkita ajelua, koska huomasin että mun alapääkarvat on HARMAANTUNEET. Olen 37-vuotias, ja tosiaan ne on nykyisin pääosin harmaat kun ennen oli lähes mustat. Jotenkni ärsyttävän näköinen harmaa majava...

Vierailija
6/7 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 10:22"]

En pidä karvankasvun kutinasta joten en ole usein ajanut posliiniksi. (En voi sheivata terällä kainaloitakaan) Mutta pidän karvat lyhyinä ja ajelen bikinirajat epilaattorilla. Ei ärsytä kuukautisside. Ei ärsyttänyt nuorempanakaan kun en ajellut enkä lyhentänyt mutta ohivuotoja oli enemmän ja meno oli muutenkin todella sotkuisempaa.

[/quote]

Miten muuten epilaattorilla bikinirajat onnistuu? Tuleeko hyvä tulos, sattuuko kovasti? Vaikka itse poistan välillä Veetillä niin äkkiä sänki kasvaa takaisin. Ja höylällä tulos ei ole yhtään hyvä..:(

Mä huomasin tuon ärsytyksen hiljattain, kun Always Ultra -siteet hajustettiin?! En tiedä sitten johtuuko siitä vai mistä mutta nyt karvallisena moista ongelmaa ei ollut.

No lähtee ne karvat pian taas tavalla tai toisella ;)

ap.

Vierailija
7/7 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 10:22"]

[/quote]

Miten muuten epilaattorilla bikinirajat onnistuu? Tuleeko hyvä tulos, sattuuko kovasti? Vaikka itse poistan välillä Veetillä niin äkkiä sänki kasvaa takaisin. Ja höylällä tulos ei ole yhtään hyvä..:(

Mä huomasin tuon ärsytyksen hiljattain, kun Always Ultra -siteet hajustettiin?! En tiedä sitten johtuuko siitä vai mistä mutta nyt karvallisena moista ongelmaa ei ollut.

No lähtee ne karvat pian taas tavalla tai toisella ;)

ap.

[/quote]

Onnistuu ihan hyvin. Ihoa kun venyttää niin ei satu kauheasti. Tietty siihen pitää totutella ja itsellä silti aina ekat nyppäisyt ko. alueelta kirpaisee. Ajelen kainalotkin epilaattorilla siihen totuttelu oli paljon pahempi homma. Käytin joskus Allwaysseja mutta siirryin Libresseen kun ne alkoivat jotenkin ärsyttää ja hiostaa :S