Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei saa sanoa mitään?

Vierailija
12.04.2013 |

Minulla on ongelma, löydän aina miehiä joilla tulee liian nopeasti. Seurustelin 2v yhden miehen kanssa, jonka sänkytouhu kesti noin 3 sekuntia. Homma ei muuttunut mihinkään kahden vuoden aikana, joten lopetin suhteen. Kun yritin puhua asiasta, mies syytti minua. Kaikki oli kuulemma vain minun vikani.

Nyt on olen naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa sänkytouhu kestää noin 2-3 minuuttia. Yhdessä ollaan oltu 13 vuotta. Useinkaan tämä ei ole ongelma, koska esileikki on pitkä ja hyvä, ja minäkin onnistun saamaan nopeasti. Joskus olisi toki kiva kun kestäisi kauemmin. Eilen en saanut nopeasti, mutta mies lauettuaan sai varmaan 5 orgasmia ja sen jälkeen lerpahti. Minä tuskastuin ja kysyin, miksi on aina näin? Eikö tuolle asialle todellakaan voi tehdä mitään?

Mies suuttui ja pahoitti mielensä todella pahasti. Tänä aamuna ei edes suudellut mina lähtiessään töihin. Olen jo oppinut, että jos pyydän/sanon/kysyn mitä tahansa seksiin liittyvää, miehet suuttuvat, ja löytävät siitä syyn lähteä vieraisiin. Sitten sanotaan, että "puhukaa, puhukaa, puhukaa". Mitä puhuminen auttaa? Sillä saa vain miehen pettämään. Onko todellakin niin, että nainen ei saa näyttää turhautumistaan, pettymystään ja mielipahaansa mitenkään, loukkaamatta miestä verisesti? Miten puhutaan? Voiko tuolle ongelmalle tehdä mitään? Olen jo oppinut, että se asia ei vain muutu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asia korjaantui, kun kerran nainnin jälkeen jälleen kerran tyydyttämättä jääneenä sanoin miehelle ihan suoraan, että hän ei ole ikinä osannut tyydyttää minua eikä ikinä tule sitä tekemään. Lisäksi sanoin, että miehellä on surkean pieni siitin ja aivan onnettomat seksitaidot.

Mies pillahti itkuun ja pyysi, että hän saisi ottaa seksileikkeihimme mukaan kolmannen pyörän eli toisen miehen. Ilostuin ja suostuin oitis. Sen jälkeen on seksi sujunut, kun sillä kolmannella on iso ja kestävä penis. Harrastamme yhdessä seksiä noin 2 - 3 kertaa viikossa. Nyt olen erittäin tyytyväinen seksielämääni. Miehenkin pääsee nuolemaan tissejäni aktin aikana. Lopuksi olen päästänyt joskus jopa nuolemaan pilluani lopuksi.

Vierailija
2/10 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, epäilen lähestymisesi olevan väärä. Jos aloitat sanoamaan, että mies tulee liian nopeasti se kuulostaa syyttämiseltä ja syyttäminen lähes aina aiheuttaa puolustusreaktion. Jos sanoisit, että et ole vielä saanut tyydytystä ja haluaisit miehen käyttävän sormia, suuta tai leluja vielä laukeamisen jälkeen (tai ennen sitä), niin voisit saada paremman reaktion mieheltä kuin valittamalla hänen nopeasta laukeamisestaan.

(P.S. Miten mies voi saada "lauettuaan 5 orgasmia"? Laukeaminenhan on sama kuin orgasmi, eikä mies voi saada sarjaorgasmeja naisen tapaan ilman taukoa välissä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannatan kolmosen viestiä.

Kysyt siis ihan samaa asiaa, kuin jos joku mies vaikka ihmettelisi että miksi naiselle ei saa ilmaista turhautumista, pettymystään ja pahaa mieltään ja sanoa mitään... öö no vaikka siitä että nainen on miehen mielestä todella surkea vaimo. Tai että oon kyllä tosi pettynyt kun sun alapää on tollanen, kai sille nyt jotain voi tehdä. Kun aina ne loukkaantuu siitä vaikka toinen on vaan niinku rehellinen.

Jos aiot tuollaisesta herkästä asiasta puhua, niin et voi puhua siitä sängyssä vihaisena, et tietenkään, torvi. Siitä pitää puhua rakastavassa hengessä ja hellästi. Mitä itse ajattelet että mies voisi tuolle asialle tehdä? Siis haluatko että hänen peniksensä muuttuu kestävämmäksi, ajatteletko että hän kiusallaan laukeaa nopeasti eikä pysy enää laukeamisen jälkeen kovana, ja voisi ihan vain päättää lopettaa sen kun sinua ärsyttää? Vai haluatko lisää suuseksiä tai sormettamista yhdynnän jälkeen?

Vierailija
4/10 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 10:14"]

Minulla on ongelma, löydän aina miehiä joilla tulee liian nopeasti. Seurustelin 2v yhden miehen kanssa, jonka sänkytouhu kesti noin 3 sekuntia. Homma ei muuttunut mihinkään kahden vuoden aikana, joten lopetin suhteen. Kun yritin puhua asiasta, mies syytti minua. Kaikki oli kuulemma vain minun vikani.

Nyt on olen naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa sänkytouhu kestää noin 2-3 minuuttia. Yhdessä ollaan oltu 13 vuotta. Useinkaan tämä ei ole ongelma, koska esileikki on pitkä ja hyvä, ja minäkin onnistun saamaan nopeasti. Joskus olisi toki kiva kun kestäisi kauemmin. Eilen en saanut nopeasti, mutta mies lauettuaan sai varmaan 5 orgasmia ja sen jälkeen lerpahti. Minä tuskastuin ja kysyin, miksi on aina näin? Eikö tuolle asialle todellakaan voi tehdä mitään?

Mies suuttui ja pahoitti mielensä todella pahasti. Tänä aamuna ei edes suudellut mina lähtiessään töihin. Olen jo oppinut, että jos pyydän/sanon/kysyn mitä tahansa seksiin liittyvää, miehet suuttuvat, ja löytävät siitä syyn lähteä vieraisiin. Sitten sanotaan, että "puhukaa, puhukaa, puhukaa". Mitä puhuminen auttaa? Sillä saa vain miehen pettämään. Onko todellakin niin, että nainen ei saa näyttää turhautumistaan, pettymystään ja mielipahaansa mitenkään, loukkaamatta miestä verisesti? Miten puhutaan? Voiko tuolle ongelmalle tehdä mitään? Olen jo oppinut, että se asia ei vain muutu.

[/quote]

Mies ei voi sille mitään että laukeaako nopeasti vai ei? Jos mies rupeaa estämään laukemista niin erektio häviää. Sitäkö sinä haluat? Katsos erektio pysyy niin kauan kuin mies saa tyydytystä. Jos mies laukeaa siitä niin se laukeaa. Jos mies ei saa tyydytystä niin erektio lakkaa

Vierailija
5/10 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 12:18"]

Meillä asia korjaantui, kun kerran nainnin jälkeen jälleen kerran tyydyttämättä jääneenä sanoin miehelle ihan suoraan, että hän ei ole ikinä osannut tyydyttää minua eikä ikinä tule sitä tekemään. Lisäksi sanoin, että miehellä on surkean pieni siitin ja aivan onnettomat seksitaidot.

Mies pillahti itkuun ja pyysi, että hän saisi ottaa seksileikkeihimme mukaan kolmannen pyörän eli toisen miehen. Ilostuin ja suostuin oitis. Sen jälkeen on seksi sujunut, kun sillä kolmannella on iso ja kestävä penis. Harrastamme yhdessä seksiä noin 2 - 3 kertaa viikossa. Nyt olen erittäin tyytyväinen seksielämääni. Miehenkin pääsee nuolemaan tissejäni aktin aikana. Lopuksi olen päästänyt joskus jopa nuolemaan pilluani lopuksi.

[/quote]

Mene trolli pois

Vierailija
6/10 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 10:23"]

Ap, epäilen lähestymisesi olevan väärä. Jos aloitat sanoamaan, että mies tulee liian nopeasti se kuulostaa syyttämiseltä ja syyttäminen lähes aina aiheuttaa puolustusreaktion. Jos sanoisit, että et ole vielä saanut tyydytystä ja haluaisit miehen käyttävän sormia, suuta tai leluja vielä laukeamisen jälkeen (tai ennen sitä), niin voisit saada paremman reaktion mieheltä kuin valittamalla hänen nopeasta laukeamisestaan.

(P.S. Miten mies voi saada "lauettuaan 5 orgasmia"? Laukeaminenhan on sama kuin orgasmi, eikä mies voi saada sarjaorgasmeja naisen tapaan ilman taukoa välissä.)

[/quote]

Väärin. Mies voi saada orgasmin ilman laukeamista. Mies voi saada myös sarjaorgasmin ilman laukeamista.

Vierailija
7/10 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 10:23"]

[/quote]

Väärin. Mies voi saada orgasmin ilman laukeamista. Mies voi saada myös sarjaorgasmin ilman laukeamista.

[/quote]

No mitä luulet, onko tässä kyse siitä että parin minsan aikana ap:n mies laukeaa ja saa viisi (!) orgasmia sen jälkeen, vai ehkä siitä että ap laskee jotain nykäyksiä orgasmeiksi? Mä veikkaan tota jälkimmäistä vaihtoehtoa.

Vierailija
8/10 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä itse väittää saavansa useampia... on väittänyt jo monta vuotta.

Vierailija
9/10 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet voivat saada orgasmin tai useamman ilman siemensyöksyä. Sen voi oppia esim. tantra-tekniikalla (kato vaikka googlesta). Harjoitusta saattaa vaatia toki. Ennen murrosikää pojat voivat myös saada orgasmeja, vaikka siemensyöksyt eivät ole vielä alkaneet (ns. kuivat orgasmit). Periaatteessa mies voi myös laueta saamatta varsinaista orgasmia.

Vierailija
10/10 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä suuresti epäilyttää. Jos itse akti kestää minuutin tai pari eikä seksistä voida puhua (vaikka tässä ap minusta ottikin asian aivan väärin puheeksi...), niin on tainnut tantraharjoitukset mennä hukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi