Tappert ja Omppuäippä
(laitoin saman viestin tohon haamuviestiketjuun mut aattelin laittaa omaksi viestiksi et huomaatte paremmin!)
Mikä kp testasitte noita haamuja ja millon tuli plussa?
Minulla menossa nyt kp30, kierto on 26-38, ovis oli mun mielestä jossain ennen kp17, kp24 paikkeilla tuntui kovaa jomotusta alamahassa ja raskausoireita on: rintoja aristaa ja jomottaa vaikkei niihin ees koskisi (ei ennen menkkoja yleensä näin), suussa on kumma maku ja välillä on huono olo (ei nyt okseta mut sellanen etova ja väsyttää), ei yhtään oo semmonen olo et ne menkat alkais, mahakaan ei oo yhtään turvonnu, alapäässä on välillä semmonen aristava tunne. En tiijä mikä on siis homman nimi. Eilen tein testin ClearBluella mut tehdessäni huomasin et se oli parasta ennen 03-06 eli vanhaksi mennyt, voiko siihen luottaa??? Kontrolliviiva ei ollut siisti vaan semmonen kuin ois vesiväriviiva levinnyt märälle paperille ja testi näytti negaa (ehkä siinä viivanpaikalla olemattoman vähän jotain näkyi (varmaan vaan se viivanpaikka) kun oikein käänteli mut negaksi sen tulkitsisin; kukaan muu siinä ei varmaan mitään näkisi kuitenkaan!). Tyhmää testata vanhalla testillä mut ei ollu muuta kotona ja olin ihan varma et oon raskana ja aattelin et kyllähän kontrolliviiva " sanoo" jos testi ei toimi oikein. Ostin tänän Predictorit mut en uskalla vielä testata jos toivottu tulos ei vielä näkyskään enkä toisaalta haluis toista negaa tehä kun oon niin varma. Hämmentynyt olo ja toisaalta vähän pettyny...
Onnea Pirpaliinalle, Tappertille ja Omppuäipälle plussista ja muille plussanneille tietty kans!!!
Kommentit (3)
Kyllä lohdutti vähäsen... Nyt maltan useemman päivän ja oottelen josko ne menkat tulis kuitenkii ja jos ei ala kuulua esim su mennessä, sit testaan Predictorilla.
hyvä että edes vähän lohdutti :)
Eikös predictor ole 50mlU? vai onko niitäkin herkempiä..mä en ole koskaan sellasella testannu.
Apteekin oma on ainakin 25mlU ja Aconi 10mlU.
Tuo 50 ainakin näyttää vasta sitten kun menkat on varmasti myöhässä, mieluiten useemman pvän.
Tsemppiä sulle testaamisen odotteluun ja itse testiin!!
Tappert - taas täällä
No niih; elikkäs;
dpo10:llä testasin kaapista löytyneellä ties miten vanhalla halkileikatulla acon10:llä - tuloksena " ehkä haamu" , siis ei sitä kai edes kunnolla nähnyt, voi olla että toivoessani kuvittelin koko aavistuksen haamusta.
dpo12:sta testasin apteekin omalla testillä haamun, selkeän värillisen haamun, joskin oli vähän epäselvää tuliko se näkyviin vasta 10minuutin testiajan umpeuduttua vai testiajan sisällä - siispä en voinut luottaa tähänkään.
dpo13:sta testasin netistä tilatulla Advanced Ultra HCG:llä (10mlU) säälittävän haamun - testiajan sisällä, mutta haamu oli heikompi kuin edellispäivän haamu. Epäilytti yhä ja jatkoin testailua.
dpo14, testasin muistaakseni apteekin omalla taas kerran - testitikku ei edes kastunut kokonaan 5 minuutissa, joten epäilen testin olleen viallinen, kastui siihen puoleen väliin ja jumiutui kunnes kääntelin testiä. Tämä testi oli ihan puhdas nega.
dpo15; apteekin oma antoi hiuksen hienon haamun testiajan sisällä, mutta ihme kyllä, tuo testiviiva tuntui häipyvän pelkäksi värittömäksi viivan paikaksi se 10 minuutin kuluessa...en oikein tiennyt mitä siitä pitäisi tulkita.
dpo16; eli tänään..testasin apteekin omalla, noin kolmessa minuutissa tikkuun tuli selkeä tasavahvuinen viiva - joskin haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta ihan selvä kuitenkin. Tämän tulkitsen vihdoin viimein plussaksi. :)
Niin...dpo:t on laskettu ovistikun antaman plussan mukaan, joten siinäkin voi olla about päivän heitto, se selittäisi nuo hailakat viivat.
En ehkä luottaisi tuohon testiisi jos kontrolliviiva on jotenkin levinnyt, omissa testeissäni (aconeissa sekä tuossa Advancedissa) kontrolliviiva on ainakin siinä 10 minuutissa selkiytynyt ihan teräväreunaiseksi selkeäksi viivaksi.
Sanovat nuo viisaat ettei jotkut ole koskaan saaneet raskaustestiin tasavahvoja viivoja, joten niitä en edes odottele, pääasia että tämän päiväinen viiva on selkeä ja varma.
Onnea sinulle testaukseen!! Toivottavasti tästä kokemuksesta oli sulle jotain apua.
Tappert