Räjähdys Helsingin kaupunginteatterilla
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut asialla? Persuhenkiset ovat ennenkin räjäytelleet vastaavanlaisia paikkoja. Persut vihaavat teattereja ja näyttelijöiden ammattikuntaa.
Ota lääkkeesi hyvä ihminen. Tuollainen käytös ei ole enää normaalia. Hae tarvittaessa apua.
Olen samaa mieltä, ettei tuollainen ole normaalia. Mutta hän on napannut sen suoraan persuilta ja varmaan laittanut käänteisesti mutta vitsillä.
Yksi loukkaantunut, toivottavasti ei vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Yksi loukkaantunut, toivottavasti ei vakavasti.
Tekijä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut asialla? Persuhenkiset ovat ennenkin räjäytelleet vastaavanlaisia paikkoja. Persut vihaavat teattereja ja näyttelijöiden ammattikuntaa.
Ota lääkkeesi hyvä ihminen. Tuollainen käytös ei ole enää normaalia. Hae tarvittaessa apua.
Olen samaa mieltä, ettei tuollainen ole normaalia. Mutta hän on napannut sen suoraan persuilta ja varmaan laittanut käänteisesti mutta vitsillä.
Sila canhajua... voimakasta...
Asia on vakava ja koskettaa myös paikalla olleiden läheisiä. Toivon että täällä ei ruveta levittämään valheita.
Vierailija kirjoitti:
Persuilla lässähti alkuunsa, kun olikin vaan huoltomiehen kämmi?
Lupaava seisokkikin lässähti alkuunsa. Pitää siirtyä taas lukemaan trumpetin tviittejä, ehkä se siitä sitten taas kohoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi rikastava pommi-isku, sitä emme suomalaisesta valtamediasta saisi koskaan tietää.
Tietty porukka saa kyllä saman teeman liitettyä joka asiaan. Ei ihan tervettä tommonen pakkomielteisyys. Vai liekö harhaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska uutista saa kommentoida, niin kyseessä lienee kaasuvuoto. Tällainen pika-analyysi.
Viranomaisten kesken sovittu että olkoon vaikka kaasuvuoto tällä kertaa.
Onko persuperuspentti siis sitä mieltä, että kyseessä on viranomaisten salaliitto, jolla peitellään vääräuskoisten tihutöitä?
No nyt korkkarit vähäksi aikaa kiinni🙄
Ei tietenkään ole. Täällähän on ollut viime vuosina hyvin avointa ja sensuroimatonta tiedottamista kaikenlaisista sattumuksista, tekijöiden alkuperästä riippumatta.
Itse epäilen vahvasti että tämän takana oleva henkilö on kotoisin Sörnäisistä. Mutta ei sitä tietenkään saa ääneen sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Persuilla lässähti alkuunsa, kun olikin vaan huoltomiehen kämmi?
Ei kai sentään. Siellä on jo salaliittoharhat tulilla.
Olin juuri siinä tokoinrannassa istumassa kun kuului jysähdys. Katsoin taakseni mutta ei näkynyt mitään poikkeavaa. Aika nopeasti kuului hälytysajoneuvojen ääntä, mutta sekin on kalliossa ihan normaalia kun paloasema lähellä. Toivottavasti ei käynyt tuolle loukkaantuneelle pahemmin.
Se johtui ilmastoinninuutoksesta ja oli rasismia!!
Kielletään teatterit!
Loiriko siellä vierailee ja liukastelee omiin laukeamisiinsa?
Eiköhän siellä ole joku sílakkamielinen vaan luullut dynamiittia kynttiläksi.
saleel al sawarim nasheed ul ubar
Eiks ookkin siistii kun on niin kansainvälistä?
Ei tietenkään ole. Täällähän on ollut viime vuosina hyvin avointa ja sensuroimatonta tiedottamista kaikenlaisista sattumuksista, tekijöiden alkuperästä riippumatta.