Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä miestä joka on neitsyt?

Nainen-32
29.06.2020 |

Olen hetken aikaa nyt tapaillut erästä kolmekymppistä miestä. Hän on super ihana ja meillä on tosi kivaa yhdessä. On kuitenkin käynyt ilmi että hän on kokematon eikä ole koskaan harrastanut seksiä. Olen uuden edessä, itsellä takana melko kirjavakin seksuaalinen elämä ja mm lapsia. Olemme välillä suudelleet hyvin kiihkeästi ja olen huomannut että hänellä seisoo. En kuitenkaan ole uskaltanut käydä kiinni. Eli miten lähestyn tätä asiaa, että olen kunnioittava ja hienotunteinen häntä kohtaan? Olen koittanut vähän keskustella hänen kanssaan tästä, mutta se on kiusallista hänelle. Tiedän ettei tää nyt ole paras palsta tähän, mutta jos joku vinkki irtoaisi.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähesty. Jätä mies rauhaan.

Vierailija
2/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyt kiinni ja teet rohkeasti aloitteen! Voi olla, että saat parilla ekalla kerralla lastit reisille, mutta so what, opettelullahan sekin taito opitaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotkase mela naamariin eläkä kysele. Siitä se lähtee.

Vierailija
4/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v neitsytmiehenä toivoisin jos olisin vastaavassa tilanteessa, että keskusteltaisiin asia halki ja asiassa edettäisiin hitaasti miehen ehdoilla. Varmasti 30-vuotiaalla on vielä suurempi kynnys ruveta harrastamaan seksiä kuin minulla (tai sellaisella joka ei ole neitsyt mutta ei ole harrastanut seksiä tyyliin 10 vuoteen) joten rauhassa. Älä oleta että yhdyntä tapahtuu ensimmäisellä kerralla vaan etene rauhassa, todella rauhassa. Luultavasti hänkin oppii seksin salat nopeasti kunhan hän saa rauhassa "harjoitella" ilman paineita.

Vierailija
5/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä että tuollaisia naisia edes on. Yleensähän leimaatte poikuutensa pitkälle säilyttäneet miehet friikeiksi ja mt-potilaiksi joita sietää välttää kuin ruttoa.

Provohan tämä on.

Vierailija
7/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se. Näytä mistä on naiset tehty.

Vierailija
8/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä että tuollaisia naisia edes on. Yleensähän leimaatte poikuutensa pitkälle säilyttäneet miehet friikeiksi ja mt-potilaiksi joita sietää välttää kuin ruttoa.

Provohan tämä on.

Kyllähän minä sen tiesin.

Vierailija
9/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25v neitsytmiehenä toivoisin jos olisin vastaavassa tilanteessa, että keskusteltaisiin asia halki ja asiassa edettäisiin hitaasti miehen ehdoilla. Varmasti 30-vuotiaalla on vielä suurempi kynnys ruveta harrastamaan seksiä kuin minulla (tai sellaisella joka ei ole neitsyt mutta ei ole harrastanut seksiä tyyliin 10 vuoteen) joten rauhassa. Älä oleta että yhdyntä tapahtuu ensimmäisellä kerralla vaan etene rauhassa, todella rauhassa. Luultavasti hänkin oppii seksin salat nopeasti kunhan hän saa rauhassa "harjoitella" ilman paineita.

Sinällään olen samaa mieltä että asiassa on syytä edetä miehen ehdoilla. Mutta ongelma voi olla että tuossa iässä mies on jo niin hämmentynyt tilanteesta että ei oikein itsekään tiedä mikä olisi paras tapa ja aika edetä.

Helposti nimittäin käy niin että mitä pidempään lykkäätte seksiä, sen suuremmaksi nousee kynnys sen harrastamiseen. Kun mies on säilyttänyt poikuutensa niinkin pitkään niin on aika varmaa että hän ei ole mitenkään hyvä viemään tilannetta ihan oma-aloitteisesti eteenpäin. Se jää suurella todennäköisyydellä naisen tehtäväksi. Mies keksii mielessään aina tekosyitä ettei tarvitse ihan vielä mennä tilanteeseen joka toisalta houkuttaa kovasti mutta pelottaa sitten sitäkin enemmän.

Olen itse ujo mies jonka eka kerta venyi varsin vanhalle iälle. Itse arvostin kyllä sitä että tilanne "laukesi" varsin nopeasti (vaikka se eika kerta ei mikään menestys ollutkaan) koska sitten asia oli poissa päiväjärjestyksestä ja voitiin keskittyä tulevaiuuteen yhdessä eikä vain sen yhden ainoan asian ajatteluun. Onneksi kohdalleni osui ymmärtäväinen nainen joka ei tehnyt siitä mitään elämää suurempaa kysymysta vaan se oli hyvin luonnollinen ja paineeton tapahtuma.

Vierailija
10/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhassa, ajan kanssa hyväilette toisianne. Ensin vaatteet päällä, sitten ujuttamalla kättä vaatteiden alle. Vaate kerrallaan pois. Voittehan aluksi antaa orgasmeja käsin toisillenne, ennen yhdyntään siirtymistä.

Vierailija
11/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tarttua miehen kädestä kiinni ja ohjata rinnoille tai johonkin muuallekin, niin että tulee selväksi että on lupa koskettaa ja edetä pidemmälle. En suosittele käymään mieheen kiinni. Näissä voi olla taustalla sitä ettei ole oikein kokemusta positiivisesta kosketuksesta ja nykyisessä asenneilmapiiriissä jossa julkisuuden mukaan lähes mistä tahansa kosketuksesta voi päätyä tuomiolle voi olla kokemattomalla hyvin hankala toimia.

Vierailija
12/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhassa, ajan kanssa hyväilette toisianne. Ensin vaatteet päällä, sitten ujuttamalla kättä vaatteiden alle. Vaate kerrallaan pois. Voittehan aluksi antaa orgasmeja käsin toisillenne, ennen yhdyntään siirtymistä.

Jos olisin 3-kymppinen neitsyt, laukeasisin jo siinä vaiheessa kun nainen työntää kätensä housuihini ja ottaa kalusta hellästi kiinni!

Vierailija
13/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyisin, että mitä hän tietää naisen anatomiasta. Hän vastaa, joo jotakin. Sitten sanot, että nyt olisi mahdollisuus myös kokeilla.

Vierailija
14/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin 3-kymppinen neitsyt, laukeasisin jo siinä vaiheessa kun nainen työntää kätensä housuihini ja ottaa kalusta hellästi kiinni!

Mitä se haittaisi, kun ensimmäisillä kerroilla ei olisikaan tarkoitus mennä yhdyntään asti?

Vierailija
15/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä ei tarvitse mennä yhdyntään ekalla kerralla, eikä tokallakaan. Ei haittaa vaikka tulisi ennenkuin edes ehdin kunnolla koskea. Mulla ei ole odotuksia että hän ekalla kerralla panee heti kuin huippurakastaja ja seivästää minut kunnolla. Siihen ehditään ajan kanssa jos niikseen on tuleva.

Kiitos vinkeistä. Olin ajatellutkin että koitan vielä kertoa paremmin hänelle että hänellä on lupa koskea muhun vapaasti ja tutkia. Ja kysyä uudemman kerran mihin voisin häntä koskea. Ja ens kerralla kun hetki on rauhallinen ja intiimi, ehkä harrastaa juuri jotain kevyttä käsipeliä.

Ja tämä ei muuten ole provo.

Vierailija
16/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildolla?

Vierailija
17/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen-32 kirjoitti:

Missään nimessä ei tarvitse mennä yhdyntään ekalla kerralla, eikä tokallakaan. Ei haittaa vaikka tulisi ennenkuin edes ehdin kunnolla koskea. Mulla ei ole odotuksia että hän ekalla kerralla panee heti kuin huippurakastaja ja seivästää minut kunnolla. Siihen ehditään ajan kanssa jos niikseen on tuleva.

Kiitos vinkeistä. Olin ajatellutkin että koitan vielä kertoa paremmin hänelle että hänellä on lupa koskea muhun vapaasti ja tutkia. Ja kysyä uudemman kerran mihin voisin häntä koskea. Ja ens kerralla kun hetki on rauhallinen ja intiimi, ehkä harrastaa juuri jotain kevyttä käsipeliä.

Ja tämä ei muuten ole provo.

Tämä on kiva idea. Jos koskettelet hänen penistään niin siinäkin on hyvä edetä varovaisesti. Varsinkin terska voi olla alkuun tosi herkkä, jos hän ei ole aiemmin kokenut toisen ihmisen kosketusta siellä. Ja jos etenette käsipeliin asti ja alat hieroa hänen kaluaan, yritä alkuun liikuttaa mahdollisimman hitaasti. 😊

Vierailija
18/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomana miehenä voin kertoa, että tärkein asia jatkon suhteen on jo tapahtunut. Eli se, että ap tietää kumppaninsa kokemattomuudesta ja osaa suhtautua siihen oikealla tavalla. Kokemattoman miehen suurin este ja syy miksi niin moni meistä ei pääse koskaan tästä tilanteesta pois, on se valtava paine, jota tunnemme omasta tilanteestamme ja siitä epävarmuudesta, kun emme tiedä miten nainen tulee asiaan suhtautumaan. Asiasta kun ei oikein voi etukäteen puhua ja sitten miehelle jää oikeastaan vain kaksi vaihtoehtoa edetä:

1) tapailla naista jonkin aikaa ja jos näyttää, että nainen voisi olla ymmärtäväinen niin tunnustaa totuus

2) joko esittää pieni valhe, että edellisestä kerrasta on aikaa tai sitten valehdella täysin ja yrittää tehdä makuuhuoneessa jotain edes sinne päin ettei paljastuisi

Itse olen muutaman kerran ollut lähellä intiimiin kanssakäymiseen toisen kanssa, mutta oma, sisällä liian kauan kalvanut epävarmuus on saanut perääntymään. Tuossa tilanteessa, kun on kuitenkin aika avoimena satuttamiselle ja suojamuuri ympäriltä on kaatunut. Se on pelottava tilanne.

mies38

Vierailija
19/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota se. Näytä mistä on naiset tehty.

Ei näin. Elämä ei ole elokuva.

Vierailija
20/93 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset