Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"väärää" sukupuolta

Vierailija
11.04.2013 |

Ensimmäinen lapsi joka syntyi oli tyttö, itselle joka salaa toivoinkin tyttöä asia oli mukava yllätys.. Silti mies ja hänen äitisä toivoivat poikaa.. viimeisillään kun olin ja sukupuoli oli itselle rakenne ultran ansiosta tiedossa, mies vain tuhahti, ettei meidän pojalle mitään mekkoja ostella.. joten ostelin "sukupuoli" neutraaleja vaatteita..

Seuraava lapsi joka syntyi pari vuotta myöhemmin oli myös tyttö.. Koko raskausajan sain kuulla, että nyt te varmaan pojan saatte.. Tiedossa oli myös lapsen sukupuoli ja viimeiseen asti mies sanoi; että sehän voi olla myös poika.. jos vaikka lääkäri erehtyi tai jotain..

Kolmas lapsi pari vuotta myöhemmin oli poika.. Eli vihdoin kai en tuottanut "pettymystä".

Nyt neljättä odotan aivan viimeisillään ja todennäköisesti siellä kasvaa tyttö.. Paitsi taas tämä pohdinta; että pitäähän pojalle kaveri olla.. voihan se poikakin olla.. Itse en olisi lainkaan pettynyt vaikka kaikki olisivat tyttöjä-- tai vastaavasti poikia.. Itse salaa ainakin toivon tyttöä, koska siihen ajatukseen olen jo tottunut ja pari vaaleanpunaista vaatetta myös ostanut..

Oikea kaava olisi varmaan ollut; ensin poika ja sitten tyttö..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisen typerää pettyä moisesta. Lapsi on tyttö, poika, tai jotain siltä väliltä. Deal with it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä