Vierailija

Jo toinen tilaukseni heiltä meni pieleen. Ensimmäisellä kerralla löysin heiltä hyvän kellotarjouksen ja jäin odottamaan tilaamaani tuotetta. Noin kuukauden kuluttua tilauksesta sain heiltä väärän tuotteen(halvemman) josta ilmoitin välittömästi asiakaspalveluun ja toivoin, että lähettävät minulle oikean tuotteen enne kuin ne tilaamani tuotteet loppuvat varastosta ja laittavat sen mukana minulle palautuslaatikon väärälle lähetykselle. Ei sopinut heille vaan vaativat, että kello tulee olla heillä ennen kuin lähettävät minulle uuden(oikean) tuotteen. No kahden viikon kuluttua sain heiltä viestin, että noin kuusi viikkoa aikaisemmin tilaamani kello on loppunut varastosta. Yritin pyytää heiltä samanlaista kelloa erivärisesllä rannekkeella varustettuna alkujaan tilaamallani tuotteen hinnalla. Ei tietenkään sopinut heille.
Nyt yritin tilata heiltä toisen tuotteen. Tuotetta piti olla varastossa ja tuotteen piti lähtä postitettavaksi 24 tunnin kuluttua tilauksesta. Sain tilausvahvistuksen ja laskun mutta en vahvistusta tilauksen lähettämisestä. 5 päivää tämän jälkeen otin yhteyttä yritykseen ja sanoin, että perun tilauksen kun ei tämä näytä tälläkään kerralla onnistuvan kuten on ilmoitettu. Sain asiakaspalautteesta vastaukseksi, että tilausta ei voisi enää perua koska se on jo lähetetty minulle ja saan samana päivänä seurantakoodin postiin. En yllättäen saanut mitään koodia joten ilmoitin, että en aio pakettia enää noutaa postista milloin ikinä se sitten tuleekin, enkä todellakaan maksa laskua jonka viikko aikaisemmin minulle lähettivät tuotteesta. No nyt sain sitten vahvistuksen, että tilaukseni on peruttu eli mitään pakettia ei ollut koskaan postitettu eli tämäkin oli vain vedätystä heiltä.
Anteeksi pitkä avautumiseni mutta ihmettelen millaisia huijareita alalla oikein toimii.

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Moni olisi varmaan jättänyt kuvailemasi ensikokemuksen jälkeen toisenkin tilauksen tekemättä.

Oli tässä sentään pari vuotta näiden tilausten välillä :)

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voilo tuosta ilmoittaa poliisille tai kuluttaja-asiamiehelle? Ainakin kannattaa yrittää. Huijarifirma!

No loppujen lopuksi en menettänyt yrityksen kanssa kuin hermoni joten annan asian olla. Tässä vain näkee, että ei ehkä kannata nähdä vaivaa jonku satasen säästön takia tilaamalla tuotetta netistä. 

Vierailija

Mahtaakohan tolla firmalla olla joku yhteys Laatukoru.fi nimiseen firmaan? Tilasin sieltä kaulakorun joka ei koskaan tullut. Sain kyllä rahat takaisin kun reklamoin sinne. Mitään selitystä asialle ei koskaan tullut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan tolla firmalla olla joku yhteys Laatukoru.fi nimiseen firmaan? Tilasin sieltä kaulakorun joka ei koskaan tullut. Sain kyllä rahat takaisin kun reklamoin sinne. Mitään selitystä asialle ei koskaan tullut.

No en yhtään ihmettelisi. Perustaakohan nämä bisneksensä siihen, että kaikki ihmiset eivät jaksa reklamoida vaan tyytyvät tappioonsa.

Vierailija

Jostain syystä tunnistan nuo firmat netissä, mutten osaisi luetella kaikkia nimeltä. Jostain syystä ne vaan jatkavat. Kannattaa varmistaa taustat ja tiedot ennen tilausta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tunnistan nuo firmat netissä, mutten osaisi luetella kaikkia nimeltä. Jostain syystä ne vaan jatkavat. Kannattaa varmistaa taustat ja tiedot ennen tilausta.

Tämäkin firma oli palkannut tilausten välissä suomenkielen taitoisen asiakaspalvelijan. Kyllä käy sääliksi sellaista joka joutuu työskentelemään asiakaspalvelijan tuollaisessa firmassa.

Vierailija

Tuo firma on tosin ollut aika kauan olemassa Pohjoismaissa, joten siksi ihmettelen miten ovat alkaneet tuolla tavalla hoitaa asioitaan.

Ehkä korona vaikuttanut tuotesaatavuuksiin huonontavasti viime aikoina? Lähetykset ulkomailta hidastuneet heille ja sen takia asiakkaille.

Vierailija

Jälkikäteen mietin, että kyseinen yritys taitaa toimia periaatteella: myymme tavaraa joita meillä itsellä ei ole fyysisesti olemassa vaan yritämme tilata kyseisen tuotteen tilaajalle jostain ostohintaa halvemmalla ja lähetämme sen sitten asiakkaalle eteenpäin. Jos tuotetta ei löydykkään mistään halvemmalla tulee tämän kaltaisia ongelmia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo firma on tosin ollut aika kauan olemassa Pohjoismaissa, joten siksi ihmettelen miten ovat alkaneet tuolla tavalla hoitaa asioitaan.

Ehkä korona vaikuttanut tuotesaatavuuksiin huonontavasti viime aikoina? Lähetykset ulkomailta hidastuneet heille ja sen takia asiakkaille.

Miksi tuote tilataan(ilmeisesti jostain kaukoidästä) vasta sitten kun olen ostanut tuotteen heiltä?

Vierailija

Sellainen tarina, että jos olisi tapahtunut mulle niin kävisin paikan päällä. Pelkkä tuo tekstin lukeminen sai verenpaineeni nousemaan.

Vierailija

Keskisen kellosta olen lukenut pelkkää positiivista. Tämä ei sitten ole mikään mainos mutta jatkossa tilaan tuotteeni sieltä tai jostain muusta suomalaisesta kelloliikkeestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
en todellakaan  usko näihin netin yritysten  mustamaaluksiin, koskaan. 

ihan rehellinen "ostokokemus" tämä kertomus oli. Miksi ihmeessä keksisin jotain tällaista? Oletko itse sotkeutunut jotenkin kyseiseen yritykseen?

ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat