Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikki jo tottuneet uudennäköiseen av-palstaan?

11.04.2013 |

Vai onko jollain vielä paha-mieli uudistuksen takia?

Minä olen jo tottunut eikä harmita enää!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä harmittaa on se, ettei luetut ketjut näy erivärisinä.

Vai johtuuko se omasta uudesta tietokoneesta?

Keskusteluja on rasittavaa selata eestaas, etenkin kun "takaisin"-napillakaan ei pääse edelliseen näkymään, vaan keskustelut on aina päivittyneet uuteen järjestykseen. Argh.

Ja vaaleansininen oli parempi väri kuin vaaleanpunainen. Ajattelin tosin, että onko tällä jokin psykologinen vaikutus, jonka avulla pyritään minimoimaan häiriköt? Että palsta olisi ikään kuin hempeä keskustelun kehto .. ? :D

Vierailija
2/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut. Ainoastaan se harmittaa, ettei ketjun lopussa ole enää muita saman aihepiirin ketjuja tyrkyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun ei voi enää valita sivukokoa.

Vierailija
4/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 15:39"]

Olen tottunut. Ainoastaan se harmittaa, ettei ketjun lopussa ole enää muita saman aihepiirin ketjuja tyrkyllä.

[/quote]

Tuo olikin muuten hyvä pointti!

Noista löytyikin usein vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

-2-

Vierailija
5/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut, mutta tosiaan se oli kiva että ketjun lopussa oli niitä muita samanaiheisia ketjuja. Ja tässä nykyisessä on mun mielestä liian iso toi yläpalkki ja muutenkin toi Vauva-logo hypää vähän liian isona silmille ylhäältä ja tuosta oikealta.

Vierailija
6/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy kyllä avatut ketjut harmaana. Eli eri värisenä. Ja sitä kanssa kaipailen vähän, että ketjun lopussa ehdotetaan muita aihepiirin ketjuja. Se oli kiva toiminto. Mutta onneksi minulla on vihossa ylhäällä kaikki tärkeät ketjut että sieltä voin upitella kun tuo hakukin toimii nykyään :)

Vierailija
7/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee se, että enää ei näy viittäkymmentä kommenttia samalla sivulla. Eli kommentteja on sivulla häiritsevän vähän! Tuo on ainoa, mikä harmittaa.

Vierailija
8/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 15:38"]

Ainoa mikä harmittaa on se, ettei luetut ketjut näy erivärisinä.

Vai johtuuko se omasta uudesta tietokoneesta?

Keskusteluja on rasittavaa selata eestaas, etenkin kun "takaisin"-napillakaan ei pääse edelliseen näkymään, vaan keskustelut on aina päivittyneet uuteen järjestykseen. Argh.

Ja vaaleansininen oli parempi väri kuin vaaleanpunainen. Ajattelin tosin, että onko tällä jokin psykologinen vaikutus, jonka avulla pyritään minimoimaan häiriköt? Että palsta olisi ikään kuin hempeä keskustelun kehto .. ? :D

[/quote]

Minä oon tottunut kyllä, mutta muakin häiritsee toi, että tolla takaisin-klikkauksella ei pääse siihen edelliseen näkymään vaan aina ne ketjut on päivittynyt.. Plääh. Ärsyttää. Sitten tekee edes takaisin skrollaamista koko ajan.

Mulla näkyy kyllä haalena noi mitkä oon lukenut.

Muutoin ei siis enää nurisemista. Aluksi olin ihan shokissa ja uhkasin jättää taakseni koko av:n :D

Vierailija
9/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kirjoittamaan tänne puhelimella enää mitään. Enkä jaksa tehdä asialle mitään. Joten en enää yleensä kirjoita tänne, kun nykyään harvemmin vapaa-ajalla avaan 'oikeaa' konetta.

Vierailija
10/10 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää edes muista minkälainen se vanha oli, kun tämä alkoi toimia kunnolla, ei ole harmittanut yhtään. Ainoastaan se että vähän hiljeni hetkeksi, nykyäänkin voi olla joskus hiljaista tiettyyn aikaan myöhäisillasta/yöstä.