Jos Nisseniltä ostaa tarjoussilm'lasit, kuinka paljon joutuu perustelemaan?
En siis halua mitään lisäpalveluja tai pinnoituksia, pelkästään tarjouslinssit kehyksillä * 2, Uskooko myyjä tämän vai tuputetaanko noita huippukatteellisia lisäjuttuja puoliväkisin?
Kommentit (7)
Juu, kerran kun sanoo ettei tahdo uskovat kyllä.. itse taas tykkäsin kun tarjosivat pakettia niihin parempiin laseihin mukaan mikä sisältää naarmuuntumisen eston ja heijastuksen eston yms. 55e maksoi lisää että ei se musta kallista ollut :D
Ei tarvitse perustella pätkääkään. Jos olet ympäripuhuttavissa, niin ihan oma "vika".
Minäkin tunnen tämmöisen myyjiä pelkäävän, joka asiakkaana pelkää myyjän arvostelevan häntä, ja luulee että myyjän ehdotukset ovat kritiikkiä ja nolausta. Vaikka ymmärtää että myyjä on asiakaspalvelija, menee kaupassa sekaisin joka kerta. Ilmeisesti itsetunto poljettu lapsesta saakka pohjalle...
Mistä ne myyjät tietää jos asiakas käyttää myös piilareita ja lasit on vain hätävara.
Minä ostin kerran Nissen tarjouksesta kivat kehykset+ linssit 5 euroa ja mitään ei kysytty, ehdotettu tai tuputettu, näöntarkastus sisältyi hintaan, ja hyvin näkee!
Jos sinulle jotain ehdotetaan, etkä halua, sanot vain kohteliaasti, että ei kiitos tällä kertaa ja sillä siisti.
Ostin noin kuukausi sitten silmälasit ja aurinkolasit vahvuuksilla yhteensä 75 e. Optikko kysyi kerran haluanko lisäjuttuja ja kun kysyin mitä maksaa kieltäydyin. Käytän lähinnä autolla ajessa laseja niin en todellakaan viitsi maksaa ylimääräistä. Ei ollut vaikeuksia siis!
Minä ostin hiljattain myös silmälasit (tosin intrusta) ja myyjä kohteliaasti kysyi kyllä tarvitsenko vakuutusta tai muita lisäominaisuuksia. En tarvinnut mitään, joten kohteliaasti myöskin kieltäydyin. Ei siinä mitään kummempaa. Toki he sinulle niitä yrittävät tarjota, mutta ei ole omituista jos kieltäydyt. Jos et tarvitse, et tarvitse. :)