Voiko heteromies juoda siideriä olematta neiti?
Ei mitään sweet perryä, vaan aitoa englantilaista scrumpyä.
Kommentit (20)
Ei voi. Heti alkaa kiinnostaa käsilaukut, meikkaaminen ja sisustus.
Jos olut tai lokero on loppu, niin kyllä
Krapulaan voi mies yhden siiderin ottaa.
Juu ja ääni muuttuu tuubasta piccolohuiluun. Varo vaan, voi tapahtua kesken lauseen ja julkisella paikalla.
miten kukaan voi olla valjstettu noin huonolla omalla tunnolla, että pitää miettiä minkä drinksun tilaa?
Ja toinen kysymys
Ketä ees kiinnostaa??
Vierailija kirjoitti:
En voi juoda lokeroa ollenkaan. Ainakaan jos se on neliskanttista. Mieluummin vaikka siideriä.
Englantilainen siideri on neideille. Kuiva ranskalainen siideri maistuu oikeasti hienoille omenoille, eikä esanssille.
Vierailija kirjoitti:
miten kukaan voi olla valjstettu noin huonolla omalla tunnolla, että pitää miettiä minkä drinksun tilaa?
Ja toinen kysymys
Ketä ees kiinnostaa??
Miten niin omallatunnolla? Tarkoitit varmaan itsetuntoa? Vähän eri asia.
Juo vaikka pillimehua tai maitoa. Ei tee sen vähempää mieheksi tai neidiksi.
Voi, mutta ei kysyä tällaisia kysymyksiä.
Poitsukkini myönsi lopulta haluavansa siideriä. Minä taas haluan olutta. Ihan hyvin tullaan toimeen yhdessä. Hän myös pitää kukista ja minä työkaluista. =)
Vierailija kirjoitti:
Poitsukkini myönsi lopulta haluavansa siideriä. Minä taas haluan olutta. Ihan hyvin tullaan toimeen yhdessä. Hän myös pitää kukista ja minä työkaluista. =)
Veikkaan että sinä myös painat poikaystävääsi eikä toisinpäin.
Vitsihän tän on pakko olla, mutta mikä tässä on hauskaa? Mikä ap ajatteli tämän aloituksen tehdessään? Ap ei arvosta siideriä eikä naisia (koska käyttää neitiä haukkumasanana) ja haluaa jakaa mielipiteensä kaikille ovelasti kysymyksen muodossa?
Vierailija kirjoitti:
Lonkerokin on aika neitiä. Vähän minua katsottiin kieroon viime kesän iskelmä-kesässä, kun miehenä tilasin lonkeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että sinä myös painat poikaystävääsi eikä toisinpäin.
Ei kun me halitaan ja pusitaan kaikessa rauhassa mutta joo sitten minä vähän ohjaan tilannetta ja kaikki ovat tyytyväisiä. .D
Olen nykyään parrakas nainen. Pidän tummasta oluesta. Ei ehkä olisi kannattanut.
Ihan sama mitä se on kunhan siinä on alkoholia. Joudun välillä turvautumaan Eau de Cologneen tai Menneniin.
Mikä neiti?