Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennus, järkyttävä väsymys ja paha olo!

Apua :(
28.06.2020 |

Olen lähes kolmekymppinen nainen ja masennukseni menee kokoajan vain pahemmaksi. Tällä hetkellä energiaa ei ole oikein mihinkään, voisin vaan maata ja nukkua. Pyykkiä en jaksa pestä, siivota jnejne. Onneksi sentään suihku on päivittäinen rutiini ja joskus käyn salilla. Ongelmana se, että kaikki on vain mustaa ja esimerkiksi mieheni juttuihin en vaan pysty keskittymään.
Opinnot jatkuvat taas syksyllä, kyllä saan itseni varmaan repäistyä sinne kouluun. Hassua kun sekin oli joskus mulle unelma-ala, mutta nyt sekin tuntuu yhdentekevältä. Oon kyllä ajatellut, että varmaan koulun kautta avun piiriin pääsisi helpommin? Tai en tiedä. Mitä tässä voi enää tehdä kun ei oikeasti vaan am jaksa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu keto- ruokavalioon. Lue Antti Heikkilän juttuja tai kuuntele vaikka äänikirjoja . Auttaa masennukseen ja ahdistukseen oikeasti!

Vierailija
2/3 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat ajan lääkärille ja kerrot rehellisesti olostasi. Siitä se lähtee. Voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustu keto- ruokavalioon. Lue Antti Heikkilän juttuja tai kuuntele vaikka äänikirjoja . Auttaa masennukseen ja ahdistukseen oikeasti!

Voi toimia monella mut monelle myös liian rankkaa. Olo pitää olla melko hyvä että jaksaa alkaa kurittamaan itseään tarkalla ruokavaliolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi