Jos haluan löytää Tinderistä hauskanpitoseuraa, niin kannattaako minun keskittyä etupäässä itseäni vanhempiin naisiin?
Ajattelin ikäväliä 35-41. Olen itse 31. Vai etsivätkö tuon ikäiset siellä lähinnä parisuhdetta?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko, että tuon ikäiset etsisivät sen enempää irsosuhteita kuin nuoremmatkaan. Mikset keskity niihin joista olet aidosti kiinnostunut ja tee selväksi, ettet etsi parisuhdetta?
Parisuhdemielessä minua kiinnostavia naisia ei ole oikein sattunut kohdalleni, joten ajattelin, että voisin hakea kevyempää seuraa tässä samalla, sillä en haluaisi olla sinkkuna jatkuvasti selibaatissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdemielessä minua kiinnostavia naisia ei ole oikein sattunut kohdalleni, joten ajattelin, että voisin hakea kevyempää seuraa tässä samalla, sillä en haluaisi olla sinkkuna jatkuvasti selibaatissa.
Ap
Niin ja mikä on syy ettet etsi seuraa omanikäisistä ja kerro rehellisesti, ettet ole mistään vakavammasta kiinnostunut?
Vai pidätkö vanhempia naisia niin arvottomina, että heidän tunteillaan voi leikkiä ja esittää kiinnostunutta ja sitten dumpata, kun alkaa kyllästyttää? Miten ikä edes liittyy koko kysymykseesi, kun tärkeintä on se että sovit rehellisesti seksisuhteesta ellei muu kiinnosta, oli se nainen sitten minkä ikäinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin ja mikä on syy ettet etsi seuraa omanikäisistä ja kerro rehellisesti, ettet ole mistään vakavammasta kiinnostunut?
Vai pidätkö vanhempia naisia niin arvottomina, että heidän tunteillaan voi leikkiä ja esittää kiinnostunutta ja sitten dumpata, kun alkaa kyllästyttää? Miten ikä edes liittyy koko kysymykseesi, kun tärkeintä on se että sovit rehellisesti seksisuhteesta ellei muu kiinnosta, oli se nainen sitten minkä ikäinen tahansa.
Ajattelin, että tuon ikäiset eivät välttämättä ole kiinnostuneita minusta parisuhdemielessä siinä, missä omanikäiseni ja nuoremmat saattavat olla. En ajatellut huijata ketään.
Ap
Kannattaa keskittyä itseäsi vanhempiin miehiin, taatusti löytyy seuraa ja rahallisesti voi olla kannattavaa myös.
Minä olen 39 nainen ja etsin sinun ikäistä miestä jonka kanssa tehdä vielä lapsi. Mitäs siihen sanot?
Kyllä minusta parasta on kertoa omat, todelliset motiivit iästä riippumatta. Kerro avoimesti että etsit kevyt suhteita, seksiä. Miksi huijata naisia?
Iästä riippumatta, ole rehellinen. Kaikki voittavat. Sinua hylkii ne, jotka etsivät parisuhdetta, ja suosii ne, jotka etsivät kevyempää kivaa. Kaikki voittavat, ei valehtelua.
Kirjoitat profiilin olevasi seikkailua hakemassa etkä tykkää kenestäkään, joka toivoo vakavaa suhdetta ja/tai lapsia.
Reilu peli kaikille.
Joo siis ymmärrän mistä AP puhuu. Itse olen 31 ja saan tykkäyksiä jatkuvasti 40-50 vuotiailta ja tosiaan etsivät kyllä ihan samalla parisuhdetta kuin nuoremmatkin.
Mistä ihmeestä kaikki kommentoijat ovat saaneet päähänsä, että ap suunnittelee jotain epärehellistä?
Ihme porukkaa täällä.
No, aika paljon noissa tuntuu juuri 28-32v miehet lähestyvän, itse 37v nainen. Ja tietäähän sen, ettei ne vakavampaa seuraa etsi minusta, kun lapsiakin minulla on. Ja ei siinä mitään, kunhan sen kertoo suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta parasta on kertoa omat, todelliset motiivit iästä riippumatta. Kerro avoimesti että etsit kevyt suhteita, seksiä. Miksi huijata naisia?
Iästä riippumatta, ole rehellinen. Kaikki voittavat. Sinua hylkii ne, jotka etsivät parisuhdetta, ja suosii ne, jotka etsivät kevyempää kivaa. Kaikki voittavat, ei valehtelua.
Sanoin jo edellisessä kommentissani, että en aio huijata ketään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että tuon ikäiset eivät välttämättä ole kiinnostuneita minusta parisuhdemielessä siinä, missä omanikäiseni ja nuoremmat saattavat olla. En ajatellut huijata ketään.
Ap
Ei kukaan nainen ihastu pelkkään ikään eikä muutama vuosi suuntaan tai toiseen tunnu aikuisena miltään, joten vähän erikoinen ajattelutapa. Kyllä vanhempikin nainen voi sinusta kiinnostua, itsekin olen naisena rakastunut itseäni 7 vuotta nuorempaan mieheen. Samoin äitini oli 15 vuotta parisuhteessa itseään 20 vuotta nuoremman miehen kanssa, suhde tosin päättyi lopulta eroon.
Et voi tehdä mitään yleistyksiä naisista pelkän iän perusteella tyyliin "vanhemmat naiset eivät kiinnostu minusta" kun kaikki naiset ovat yksilöitä!
Eikö nuorempien kanssa olisi hauskempaa, kun sitä etsit?
M38
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä kaikki kommentoijat ovat saaneet päähänsä, että ap suunnittelee jotain epärehellistä?
Ihme porukkaa täällä.
Koska niitä tulee vastaan. Jotkut miehet tahtovat pukille niin kovasti, että valehtelevat haluavansa vakavan suhteen ja lapsia.
Sydämen särkyminen on kevyttä sen rinnalla, että menetti vuoden seurustelumarkkinoilla. Totuus tulee aikanaan ilmi kyllä.
Onko täällä miehiä, joilla on positiivisia kokemuksia ikähaarukan laajentamisesta?
Ap
Oman kokemukseni mukaan moni eronnut 35-40-vuotias nainen etsii Tinderistä seksiseuraa. M40
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuorempien kanssa olisi hauskempaa, kun sitä etsit?
M38
Vaihtelu virkistää?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 39 nainen ja etsin sinun ikäistä miestä jonka kanssa tehdä vielä lapsi. Mitäs siihen sanot?
Näitä liki nelikymppisiä naisia on Tinderissä jonkin verran, jotka ilmoittavat haluavansa lapsen. Mielestäni ovat heränneet asiaan 5-10 liian myöhään.
Siis juurikin 35-41-vuotiaat etsivät parisuhdetta koska nuoruuden säätö on ohi ja vielä ehtii tehdä lapsen. Ap:n kannattaa mätsätä kaikkia joista tykkää ikään katsomatta ja kertoa että etsii vain s-seuraa. Problem solved.
En kyllä usko, että tuon ikäiset etsisivät sen enempää irsosuhteita kuin nuoremmatkaan. Mikset keskity niihin joista olet aidosti kiinnostunut ja tee selväksi, ettet etsi parisuhdetta?