Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni menee hukkaan, kun pelkään kaikkea

Vierailija
28.06.2020 |

Olen vasta parikymppinen, mutta nuoruuteni ja koko elämäni on valumassa ihan hukkaan. Pelkään ja murehdin kaikkea. Tällä hetkellä eniten pelkään sairauksia. En uskalla tehdä mitään kun pelkään aina pahinta. :( Mikä tähän voisi auttaa? Mielialalääkkeet ei auta, vaan pahentaa tätä. Terapiassa käyn, mutta ei tunnu auttavan. Ei tämmöinen ole elämää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

There´s no such a thing paranoia ..

Zinc

Vierailija
2/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos terapia ei auta, ainoa vaihtoehto on mennä päin tulta, eli tehdä kaikkea mitä pelkää. Muuta vaikka toiseen maahan, niin joudut pakottamaan itsesi pois turvalokerostasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä mä kuule luuen etttä maailma muuuttuu kokoaika vain kierommaksi ja monet ihmiset tarvitsevat oman edunvalvojan.

Vierailija
4/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Muista aina mitä Jeesus sanoi. Rauhan minä annan teille, minun rauhani. Älkää siis mitään murehtiko, vaan puhukaa kaikki asianne Jumalalle. Uskon, että sinulla on syvä turvattomuuden tunne.

Vierailija
6/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiasi on vielä kesken. Tee huolella harjoitukset, joita sinulle ehdotetaan siellä. Kirjoita ylös pahin mahdollinen skenaario joka voisi tapahtua esim sairauksien suhteen. Mitä näet? Oletko kokenut jotain sen kaltaista?

Vierailija
7/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos terapia ei auta, ainoa vaihtoehto on mennä päin tulta, eli tehdä kaikkea mitä pelkää. Muuta vaikka toiseen maahan, niin joudut pakottamaan itsesi pois turvalokerostasi.

Aikuistuminen auttaisi sua. Mustavalkoajattelusi perusteella henkinen ikäsi on ysiluokkalaisen tasolla.

Vierailija
8/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä aihe, itsekin murehdin ja olen jo kaksikymppisten loppupuolella

Vierailija
9/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

There´s no such a thing paranoia ..