Ostin kellariin 24 tölkkiä kokista ja rio colaa, teini on vetänyt kahdessa päivässä salaa 16 tölkkiä!!
Kommentit (34)
Ajattele positiivisesti. Entä jos olisitkin ostanut saman määrän kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa on rio cola?
Oisko joku tuulipukukaupan jäljitelmätuote? En ole koskaan tavannut, siksi tällaista epäilen.
Ei pidä piilottaa. Jos perit teiniltä niiden ostohinnan ja laitat teinin arestiin, niin tuskin se tekee samaa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Rio cola, taidat olla köyhä luuseri.
Pienpanimotuote, paljon kalliimpaa kuin bulkkikokis!
Mä kuuntelen just Duran Duranin Rio-levyä ja juon Rio Colaa.
Mitä tästä opimme.
Massoissa ostaminen Amerikkalaisen kuluttamisen tyyliin, ei aina tule halvemmaksi ;)
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa on rio cola?
Oisko joku tuulipukukaupan jäljitelmätuote? En ole koskaan tavannut, siksi tällaista epäilen.
Ai et ole ikinä käynyt k-kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa on rio cola?
Meillä käy samoin kaikkien herkkujen ja limujen kanssa:(. Teinit napsivat suihinsa. En enää hirveästi viitsi ostaa mitään kotiin, ärsyttää vaan kun olisi ihan kiva jos vaikka olisi joskus jätskiä pakkasessa. Ja joo keskusteltu on...'oli kauhea nälkä, maistoin vain yhden jne jne'
Kyllä coca cola maistuu jonneille.
Vierailija kirjoitti:
Meillä käy samoin kaikkien herkkujen ja limujen kanssa:(. Teinit napsivat suihinsa. En enää hirveästi viitsi ostaa mitään kotiin, ärsyttää vaan kun olisi ihan kiva jos vaikka olisi joskus jätskiä pakkasessa. Ja joo keskusteltu on...'oli kauhea nälkä, maistoin vain yhden jne jne'
Mikä nykyvanhempia vaivaa? Jos jälkikasvu ei tottele puhetta, niin sitten vaan alistutaan tilanteeseen.
Mietipä, jos yhteiskunta toimisi yleisemminkin noin? Jos rosvo ei tottele poliisia, niin poliisi vaan kohauttaa olkapäitään ja poistuu paikalta?
Mä olen samanlainen ja oon yli 40 v.
Mitä tahansa on kotona, syön kaikki herkut.
Lapset kävivät vuosia virpomassa. Kaikilla kunnianhimoa ja mulla järkyttävät materiaalivarastot.
Mä hommasin etukäteen 2 jätesäkillistä oksia, virpomisessa meni tunteja, vaikka sanoin saatte antaa jokainen( 3 tyttöä ) oman oksan. Ja saatte antaa, vaikka ei tulisi palkkaakaan.
Rahaa ja etenkin suklaata tuli järkyttävät kasat.
Aluksi meni hyvin. Mutta lapset olivat tottuneet saavat syödä vaan vkonloppuisin ja minä niitä aloin syömään salaa lasten nukkuessa.
Olin salaa tyytyväinen tänä vuonna virpomisen peruuntui ja toivon ensi vuonna ovat liian vanhoja.
Koska minä tiedän syön kaikki herkut, jotka meille tulee, en osta yhtään herkkuja. Lapset saavat vkonloppuisin jotain namia ja he syövät ne myös, muuten minä syön.
Minä en opi ikinä kohtuukäyttäjäksi.
Älä kannna kokista kotiin. Kukaan ei tarvitse sitä. Se on täynnä lisäaineita ja sokeria. Ole äiti.
Mä olisin tehnyt aivan saman teininä ja nuorempana. Äiti ei sitten vain ostanut herkkuja varastoon. Ja voisin juoda yhtä paljon kokista nyt kolmekymppisenä myös :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nykyvanhempia vaivaa? Jos jälkikasvu ei tottele puhetta, niin sitten vaan alistutaan tilanteeseen.
Mietipä, jos yhteiskunta toimisi yleisemminkin noin? Jos rosvo ei tottele poliisia, niin poliisi vaan kohauttaa olkapäitään ja poistuu paikalta?
Vertailukelpoisessa tilanteessa poliisi vajoaisi maahan ja esittäisi kuollutta jotta rosvo menisi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa on rio cola?
Ai et ole ikinä käynyt k-kaupassa?
L-kauppaa tarkoitin. En kyllä rahvaanomaisesaa K-kaupassakaaan juuri ikinä asioi.
Kyllä nyt kasvatuksessa on jotain vikaa jos lapsi ei osaa yhtään ajatella muita. Kyllä meillä lapset ymmärtää et ei yksin voi juoda litrakaupalla limua. Kysyvät aina ennen ku avaa et saako ottaa, jos ostetaan esim jäätelöä niin tajuavat kyllä et viiden hengen perheessä kuuden tuutin paketista on jokaiselle yksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä coca cola maistuu jonneille.
Jaa eipä ole tullut jonneja maistettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisit eivät joudu pelkäämään lasuja niin kuin lasten vanhemmat joutuvat. Siksi he uskaltavat laittaa väärintekijät kuriin.
Rio cola, taidat olla köyhä luuseri.