Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini näki kun selasin Vauva palstaa ja nyt luulee, että odotan vauvaa

Vierailija
28.06.2020 |

Olen 28v ainakin toistaiseksi sinkku ja vela, nyt äitini huomasi että selasin Vauva palstaa kännykällä ja on nyt ihan 100% varma, että odotan vauvaa. Alkoi sanomaan kaikkea että onko toi nyt ihan järkevää, kannattaako sun, ei ole miestäkään, ei nyt ole yhtään hyvä asia.

Onko kukaan muu jäänyt kiinni vauvapalstan selaamisesta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnistunut piilottamaan ruudun aina kun tulee kyyläämään!

Vierailija
2/14 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika noloa seurata Vauva palstaa jos on vela. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän äidille valkene asian laita muutaman kuukauden sisällä, jos ei muuten usko. Kerroitko hänelle, ettet ole raskaana?

Vierailija
4/14 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen jonkun selaavan tätä palstaa oletan hänellä olevan joko mielenterveysongelman tai kellariin lukittuna salainen perhe.

Vierailija
5/14 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano äidillesi, että se on vain sellainen roskapalsta jossa ei puhuta mitään vauvoista, käy vaikka itse katsomaassa jos et usko.

Vierailija
6/14 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näen jonkun selaavan tätä palstaa oletan hänellä olevan joko mielenterveysongelman tai kellariin lukittuna salainen perhe.

Ja mitä itse olet kun selaat myös tätä palstaa?

Vierailija
7/14 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano äidillesi, että se on vain sellainen roskapalsta jossa ei puhuta mitään vauvoista, käy vaikka itse katsomaassa jos et usko.

Pelkään, että iäkäs äiti traumatisoituu lopullisesti, jos käy vilkaisemassa tätä palstaa.

Vierailija
8/14 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä se sinun äidillesi kuuluu mitä sivuja kattelet. Olet jo 10v sitten päässyt niistä rajoitteista eroon. Lisäksi kännykkä on henkilökohtainen, ihankun äitisi olisi yrittänyt lukea kirjettäsi.

Vierailija
9/14 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä selaan palstaa terapiamielessä. Luettuani muutaman ketjun, tunnen olevan selväjärkinen ja suht. älykäs.

Vierailija
10/14 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalsta on enemmän Velapalsta nykyään. 

Vierailija
11/14 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minusta Ap ei ole mitenkään selitysvelvollinen. Voi sanoa, et se on minun asia millä sivustoilla olen.

Vierailija
12/14 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin silmissä olen aina se suunilleen 14 vuotias kapinallinen teini. Jos olisin nyt raskaana, se olisi hänen mielessään joku teiniraskauteen verrattavissa oleva asia. 

Itse en ole ajatellut hankkia lapsia, koska koen itsekin olevani 14-vuotiaan tasolla oleva lapsellinen ikiteini.

Vierailija
13/14 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä selaan palstaa terapiamielessä. Luettuani muutaman ketjun, tunnen olevan selväjärkinen ja suht. älykäs.

Minä veikkaan, että suurin osa täällä kävijöistä luulevat niin.

Vierailija
14/14 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan, että suurin osa täällä kävijöistä luulevat niin.

Minä taas veikkaan, että täällä 85% aloituksista ja kommenteista on näppäimistö sotureiden provoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän