Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mut erotettiin aikanaan vapaakirkosta

Vierailija
28.06.2020 |

Uskovainen apteekkari sylki päälleni ja lähti ajamaan autolla takaa. Hän osoitti niin halveksuntansa. Monet myös soittelivat, kävuvät oven takana, huusivat esim kahvilassa ilkeyksiä. Miksi ei puhuta missään, mitä vapaista suunnista erotettu ihminen joutuu kokemaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani, että olet joutunut kokemaan tuollaista. Kenenkään ei pitäisi moista kokea, ei missään tilanteessa. En kuitenkaan usko, että kaikki olisivat sitä mieltä, että tuo on oikea tapa toimia. Kyllähän noista puhutaan: niin noissa yhteisöissä, uskontojen uhreissa, uutisissa, ihmisten kahvipöytäkeskusteluissa. Sitten muutama kysymys:

Päälle sylkeminen on väkivaltaa, teit varmaankin rikosilmoituksen?

Samoin soitteluista ja oven takana käymisistä teit rikosilmoituksen, jos nämä olivat kotirauhan häirintää?

Jos kahvilassa on huudeltu ilkeyksiä, niin omistaja on varmaankin kutsunut poliisit paikalle?

Otitko yhteyttä seurakunnan johtoon, ja kerroit noista kokemistasi kokemuksista? 

Seurakunnat ovat joskus se paikka, joissa myös vakavasti mieleltään sairaat tai mieleltään häiriöityneet ihmiset löytävät paikkansa. Mikään muu taho ei heitä kestä terveydenhuollon ja sosiaalihuollon lisäksi.  Kun sitten joku/jokin ravistelee heidän tuota rajoittunutta maailmaansa, niin tulos voi olla  jotain mitä sait kokea. Vaikka ihmisellä olisi mikä tahansa koulutus tai asema, niin se ei estä mielen sairastumista. Kaikki häirintä ei tietenkään ole mieleltään häiriöityneiden toimintaa, eikä kaikki mielenhäiriöiset tee tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että olet kokenut tuollaista. Olen itse eronnut vapaista suunnista, mutta onneksi omasta halustani. Paljon puhutaan Jehovan todistajien ja vanhoillislestadiolaisten tekemästä hengellisestä väkivallasta, mutta paljon väkivaltaa on myös vapaissa suunnissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi