Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ideoikaa uusi työpaikka taloushallinnon tradenomille

Vierailija
28.06.2020 |

Olen siis taloushallinnon tradenomi, kokemusta lähinnä kirjanpidosta ja palkanlaskennasta tilitoimistossa. Toki olen ollut myös opintojen ohella vakuutusyhtiössä buukkaamassa tapaamisia...

Ideoikaa, mitä sitä voisi tällä koulutuksella tehdä työkseen. Ei tarvitse olla kirjanpitoa, palkanlaskentaa tai välttämättä mitään muutakaan taloushallintoon liittyvää. Jotain toimistotyötä, mielellään päivätyötä, asiakaspalvelu ei haittaa, bruttopalkan tulisi ainakin päälle 2200 euroa kuukaudessa olla.

Olen hieman tympääntynyt tuohon kirjanpitäjän työhön, koska palkka on huono, vastuu suuri, töitä liikaa, etenkn ylitöitä keväisin, lomien pitäminen hankalaa sekä sairaan lapsen kanssa kotiin jääminen on myös hankalaa (joudun tekemään nämä työt iltaisin tai viikonloppuna).

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköjohdon assistentti.

Vierailija
2/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae kirjanpito/reskontra/taloustöihin yksityisille yrityksille suoraan. Tilitoimistoissa on huonommat palkat. Pyydä joku 2300-2500

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lisäkoulutusta ja hae controller paikkoja

Vierailija
4/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintäfirmat kannattaa katsastaa

Vierailija
5/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae kirjanpito/reskontra/taloustöihin yksityisille yrityksille suoraan. Tilitoimistoissa on huonommat palkat. Pyydä joku 2300-2500

Tämä olisi kyllä varteenotettava vaihtoehto.

Vierailija
6/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perintäfirmat kannattaa katsastaa

Perintäfirmat kyllä kiinnostaisi paljon!

Vierailija
7/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
8/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki lisäkoulutusta ja hae controller paikkoja

Taloushallinnon tradenomin koulutus riittää controllerin työhön ihan ilman lisäkoulutustakin.

T: tradenomi ja cotroller 😁

Vierailija
9/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama koulutus ja työskentelen hallintojohtajana.

Vierailija
10/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kiinni omasta ammattitaidostasi ja osaamisestasi ja persoonastasi.

Hae erilaisia työpaikkoja, sittenpä näet miten nappaa ja miten hyville palkoille pääset.

Vierailija
11/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanninopinnot on cotrollerilta jäänyt vähemmälle huomiolle. Mutta joo - hae controllerin paikkoja.

Vierailija
12/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloushallinnon tradenomeja on mieletön määrä myös työttömänä, liikakoulutusta.

Itsehän ap:n tulisis tietää tuon koulutuksen antamat mahdollisuudet eri tehtäviin, miten täällä joku, joka ei tunne koko alaa yhtään, voisi antaa vinkkejä.

Mieti itse oma tulevaisuutesi, niin me muutkin terveet ihmiset teemme.

Vierailija
13/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta oma tilitoimisto.

Vierailija
14/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki hallintojohtaja ei aloittanut tilitoimistosta veikkaan? Mikä oli uraputki? Monellakin koulutuksella pääsee eteenpäin

Vierailija
15/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele töiden ohessa isännöitsijäksi. Koulutus on tradenonipohjalta helppo ja kestää alle kaksi vuotta. Keskipalkka on 3200€/kk ja isännöitsijöillä on käytännössä täystyöllisyys.

Itse opiskelin rakennusinsinööripohjalta, mutten sitten koskaan siirtynyt alalle. Oli kuitenkin todella hieno kokemus.

Vierailija
16/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri täällä hei. Mulla samanlainen tausta ja työkokemus. Tällä hetkellä opiskelen hoitoalaa, mutta tuntuu ettei ala ole mulle. Kiinnostaisi tietää mitä seuraavaksi kannattaisi kokeilla. Huomasin, ettei tilitoimistotyöskentely enää nappaa, kun olin n. vuoden aina töissä ja vaihdoin toiseen. Vaihtamalla homma ei muuttunut mielekkääksi.

Vierailija
17/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut valtiolle.fi-sivuja? Onko siellä sellaisia paikkoja, jotka kävisivät sinulle?

Vierailija
18/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloushallinnon tradenomeja on mieletön määrä myös työttömänä, liikakoulutusta.

Itsehän ap:n tulisis tietää tuon koulutuksen antamat mahdollisuudet eri tehtäviin, miten täällä joku, joka ei tunne koko alaa yhtään, voisi antaa vinkkejä.

Mieti itse oma tulevaisuutesi, niin me muutkin terveet ihmiset teemme.

Tarviiko sellaisten, jotka eivät tunne alaa sitten osallistua tähän keskusteluun? Osaavista taloushallinnon ammattilaisista on kyllä pikemminkin pulaa...

Täällä varmasti on merkonomeja, tradenomeja ja kauppatieteiden maistereita, jotka ehkä haluavat kertoa esim. mitä tekevät työkseen, ja itse saan siitä mahdollisesti vinkkejä erilaisten töiden suhteen, joita en itse välttämättä ole tullut ajatelleeksi. Saahan sitä terve ihminen olla kiinnostunut erilaisista vaihtoehdoista...

Vierailija
19/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko katsonut valtiolle.fi-sivuja? Onko siellä sellaisia paikkoja, jotka kävisivät sinulle?

Unohtuikin aloituksesta, että olen ollut reilun vuoden valtiolla töissä. Siellä kyllä on paljon mielenkiintoisia työtehtäviä avoinna, kunhan niitä vain avautuisi enemmän tännekin suunnille.

Vierailija
20/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtionvarainministeriö, lähin esimies Matti Vanhanen. Alkiolainen maailmankatsomus plussaa.