Ällöttää tuo känninen mies
Puhe sammaltaa ja silmät luppaa kiinni. Miksi pitää juoda itsensä tuollaiseen kuntoon en vaan tajua. Vtuttaa niin että veri ei kierrä😡
Kommentit (23)
Sun tarvii varmaan tehdä jotain. Tiedät sen itsekkin.
Oliko se selvin päin, kun tapasitte?
Tarkentava kysymys kirjoitti:
Oli.
No eikö kannatta ns. jättää se sika röhkimään keskenään?
Masokistisia taipumuksia sinulla? Vai miksi katselet vapaaehtoisesti ihmistä, joka ällöttää? Oletettavasti vieläpä omassa kodissasi.
Eihän kännisen ihmisen seura kivaa ole, varsinkin jos itse on selvinpäin. Kaunista kesälauantaita voi viettää raittiistikin, niin kaikilla on parempi mieli. Muista kuitenkin että hän on miehesi. Kun hän selviää, suunnitelkaa seuraavalle viikonlopulle jotain kivaa yhteistä tekemistä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Eihän kännisen ihmisen seura kivaa ole, varsinkin jos itse on selvinpäin. Kaunista kesälauantaita voi viettää raittiistikin, niin kaikilla on parempi mieli. Muista kuitenkin että hän on miehesi. Kun hän selviää, suunnitelkaa seuraavalle viikonlopulle jotain kivaa yhteistä tekemistä.
Onhan se mieheni, joo. Ei se estä etteikö tuo juopunut olemus ällötä.
Eroa. Toki voit jatkaa samaa vuodesta toiseen kotonasi, ellei hän muuta juomistapojaan nyt.
Minä annoin aikani tuollaista katseltuani miehelle kaksi vaihtoehtoa: minä tai viina. Valitsi viinan eli muutin pois. Nykyisin ex kuulemma elelee puistodeekujen seurassa.
Mites vanhoja olette? Onko akateemista tutkintoa taustalla? Jos x^2 =-1, niin mikä on x?
Vierailija kirjoitti:
Oli.
Entä sä ite?
Nyt on taas jännää. Itse tässä kiltti miehenä kokkailen just ruokaa, kanan ohutfileetä, itse tehtyä muussia ja erillaisia höyrystettyjä ja suolattuja vihanneksia. Myöhemmin vielä nightrunner juoksulenkille.
Ai niin mut suahan ei kiinnostanut kun tää ei jännitä ja kiihota sua.
No juu. Aika äärimmäisiä ehdotuksia noi eroamiset ja uhkavaatimukset. Ei tuo ole mikään rappioalkoholisti :D. No, saipahan vähän perspektiiviä taas asioihin, enää ei vituta niin paljon.
Miestä vtuttaa. Siksi kännää.
Zinc
Mua ällöttää ihmiset, jotka valittaa elämästään ja kumppanistaan. Eikä uskalla erota. Mä en tuhlaisi elämääni katsellen jonkun juomista.
Intersektionaalinen feministi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli.
Entä sä ite?
Olin.
Vierailija kirjoitti:
No juu. Aika äärimmäisiä ehdotuksia noi eroamiset ja uhkavaatimukset. Ei tuo ole mikään rappioalkoholisti :D. No, saipahan vähän perspektiiviä taas asioihin, enää ei vituta niin paljon.
Mistäpä me voisimme tietää kuinka usein miehelläsi on tapana olla tuossa kunnossa. Hyvä jos helpotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä me voisimme tietää kuinka usein miehelläsi on tapana olla tuossa kunnossa. Hyvä jos helpotti.
Ettehän te voikaan. Jännä että suurin osa oletti että tuo on usein toistuvaa.
Myötätuntoni.