SARS Cov 2 löydetty Barcelonan jätevesistä maaliskuussa 2019
Eli viime vuoden maaliskuussa. Jos tälle saadaan vahvistus, on kolmas maailmansota lähellä.
https://www.technologynetworks.com/applied-sciences/news/sars-cov-2-tra…
..ja
https://www.catalannews.com/society-science/item/sars-cov-2-detected-in…
Kommentit (43)
Virus on pyörinyt jo pari vuotta maailmalla.
Voitaisiin jo lopettaa tämä hysteria. Täällä palstalla kyllä huomaa miten ihmiset menee massahysteriaan.
Samanlainen hässäkkä saataisiin päälle, jos alettaisiin tekemään uutisia kausi-influenssasta.
Todennäköisesti tämä virus on kiertänyt Suomessakin jo vuoden.
Jos korona on pyörinyt jo yli vuoden , tarkoittaa se sitä, että influenssat, flunssat ovat voineet olla covid19. Mikä ihmeen tauti tämä oikein on?
Aa nyt ymmärrän. Meinaatte että tämä on joku toinen viirus joka on peitetty covid nimen alle?
En ole koronahysteerikko. V. 2019, marraskuussa, sairastin elämäni hirveimmän flunssan. 2 viikkoa yskin sitkeätä limaa ulos keuhkoista, nenästä tuli niin paljon paksua räkää, että ei ollut mitään tolkkua. Lihaskipuja, keuhkot täysin tukossa. Öisin kävelin,kun en voinut olla makuulla. Antibiootit eivät auttaneet. 2 viikon jälkeen helpotti, mutta 2kk räin limoja pois keuhkoista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kolmas maailmansota?
Ei enään voi olla ensimmäinen eikä toinen. Siksi kolmas.
Vierailija kirjoitti:
En ole koronahysteerikko. V. 2019, marraskuussa, sairastin elämäni hirveimmän flunssan. 2 viikkoa yskin sitkeätä limaa ulos keuhkoista, nenästä tuli niin paljon paksua räkää, että ei ollut mitään tolkkua. Lihaskipuja, keuhkot täysin tukossa. Öisin kävelin,kun en voinut olla makuulla. Antibiootit eivät auttaneet. 2 viikon jälkeen helpotti, mutta 2kk räin limoja pois keuhkoista.
Mulla oli sama lokakuun lopussa.
Fake news. Trumpin mukaan se on peräisin kiinalaisesta laboratoriosta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tammi-maaliskuun ajan ihmeellinen kuiva yskä ja olin aivan tajuttoman väsynyt, saatoin nukkua 12 tuntia ja koko ajan väsytti. Lisäksi oli rytmihäiriöitä ja vatsavaivoja. Sitten se loppu ihan yht'äkkiä.
Sama, viime vuoden lopulla elämäni pahin ja ainoa tauti. Ei meinannut kävelemään päästä kun paikkoja särki ja ihan kankeana.
Matkustelin paljon Euroopassa syyskuu-joulukuu akselilla.
Minulla myös elämäni pahin flunssa marras-joulukuussa, testattiin ja oli influenssa, joten se siitä salaliittoteoriasta.
Just just. Yhtäkkiä kaikilla hysteerikoilla on ollut korona. Hohhoijaa.
Tulevaisuudessa tästä viruksesta selviää monia, erikoisia asioita. Koko ajan tulee uutta tietoa. Olen realisti, mutta jotenkin tulee vaikutelma, että tämä virus on suunniteltu, vähentämään tiettyä populaatiota.
Onkohan covid 19 tarkoituksella suunniteltu vähentämään väestöä/ saattamaan talous kaaokseen?
Veriryhmä A ottaa eniten vahinkoa, eli esim. suomalaiset.
As simple.
On kehitetty design -malli.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään hysteriaa ole. Tässä vaan kerrotaan omista omituisista flunssista.
Se on jo vahvistettu, että esim. Ranskassa ja Iso-Britanniassa virusta oli jo marraskuussa. Kiinassa jo viime kesänä ja nähtävästi Espanjassa viime keväänä.
On vähän naivia ajatella, ettei korona olisi ollut Suomessakin jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sen oli koronaa olla koska siitä on ollut niin isoja otsikoita. Ei se ainakaan RSV ollut kun siitä oli vain muutama pikkuotsikko talvella.
Minulla oli myös vuosi sitten tosi paha.
Ai mitä meinaat? 99% asioista ymmärrän, mutta nyt en ymmärrä.