Ihmiset ovat ilkeitä
Kommentit (17)
Mä en vttu ainakaaan edes jaksa mietttiä.
Johtuu siitä että suurin osa täällä on vihervassareita.
Niin. Riippuu vähän siitä mitä sillä ilkeydellä tarkoitat.
Ovat.
Huomasin jo kansakoulussa.
Heistä karsiutui aina ilkeys pois kun läväytin turpaan niin että soi.
Ja vielä aikuisena miehenäkin olen tuon todennut...
Vasen sivukoukku puhuu puolestani.
;-)
Yleensä vttuilijoille ollaan ilkeitä. Kerjäävät ilkeyttä.
Suunsoitto ei tarkoita sitä, että oikeesti välttämättä haluaisi pahaa muille. Mutta niitäkin on, toisille pahaa toivovia ja kaikkea kadehtivia. Ja niitäkin ihmisiä usein joku rakastaa, en ymmärrä miksi,
Vierailija kirjoitti:
Tiiedätkö mitä meksikossa tehtäisiin? Revittäisiin pää irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiedätkö mitä meksikossa tehtäisiin? Revittäisiin pää irti.
Etttä onhan meilllä ihan sivistynyt kulttuuri muuutoin.
Itse maailmaa nähneenä sanon, että suomalaiset ovat ainoa kansa jossa väestöstä 95% on täysiä mulkkuja. Oikein kasvatetaan omahyväisiksi narsisteiksi, joiden elämän tarkoitus on omaisuuden kahmiminen ja heikompien alistaminen.
Enenevässä määrin, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Itse maailmaa nähneenä sanon, että suomalaiset ovat ainoa kansa jossa väestöstä 95% on täysiä mulkkuja. Oikein kasvatetaan omahyväisiksi narsisteiksi, joiden elämän tarkoitus on omaisuuden kahmiminen ja heikompien alistaminen.
Juurnäi.
Vierailija kirjoitti:
Jep, tulee mieleen muutaman päivän takaa kommentti, jossa joku omistusasuja vinkui että "Teillä vuokralla asuvilla pitäisi olla säästössä 2 kuukauden nettotulot. No, ettehän te osaa edes laskea, vingutte asuntolainojen koroista."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tulee mieleen muutaman päivän takaa kommentti, jossa joku omistusasuja vinkui että "Teillä vuokralla asuvilla pitäisi olla säästössä 2 kuukauden nettotulot. No, ettehän te osaa edes laskea, vingutte asuntolainojen koroista."
Voit lohduttautua sillä ettei noilla huutelijoilla ole hyvä olla siellä omistusasunnossansa. Tulevat tänne purkamaan sitä oloansa sitten.
Minä olen kiva.