Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-miehelleni

Vierailija
27.06.2020 |

Ajattelitko koskaan, että silloin kun sinä perustit perheen toisen naisen kanssa, minä jäin pitämään yhteisistä lapsistamme huolta - yksin. Minä otin vastaan kaikki vihan puuskat ja ahdistuksen, mitä lapseni näyttivät aina sen jälkeen kun olivat palanneet luotasi viikonlopun jälkeen.

Ajattelitko, että minä jäin yksin kantamaan vastuun? Lapset tarvitsivat kipeästi läsnäolevaa aikuista. Jos minä olisin perustanut heti perheen toisen kanssa, lapset olisivat nyt todennäköisesti todella huonossa kunnossa.

Joku kantaa aina vastuun, aina. Jätit rauniot minulle korjattavaksi ja itse siirryit uuteen elämääsi. Aiotko tehdä niin uudelle vaimollesikin?

Onneksi raunioihin on pikku hiljaa alkanut kasvaa kukkia ja aurinkokin on alkanut pölyn takaa pilkottaa. Minä olen kasvattanut lapseni yksin ja he nauravat ja iloitsevat jo elämästään. Minä olen tehnyt sen kaiken omalla sinnikkyydelläni ja rakkaudellani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle käy vielä hyvin!

Vierailija
2/6 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kannattanu miettiä noita asioita vielä parisuhteen aikana, että miks kaikki meni perseelleen. Sitten kun kaikki on hajalla, niin millään ole mitään väliä. Halusit kasvattaa lapset jo silloin, sinä ei me!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kannattanu miettiä noita asioita vielä parisuhteen aikana, että miks kaikki meni perseelleen. Sitten kun kaikki on hajalla, niin millään ole mitään väliä. Halusit kasvattaa lapset jo silloin, sinä ei me!

No jos näin on, oiskohsn kannattanut käyttää ehkäisyä? Vai ootteko te miehet kyvyttömiä seksin edessä?

Tsemppiä aplle!

Vierailija
4/6 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että naisen vastuulla oli sinunkin osasi suhdetta? Ja se että nainen “haluaa kasvattaa tietyllä lailla” meinaa sitä, että lapsilla pestään hampaat kahdesti päivässä, huolehditaan neuvoloista, siitä että on kuravaatteet tarhaan ja harrastusmaksut hoidettu. Se ei ole mikään “tyylilaji” vaan niistä on todella huolehdittava.

Eri

Vierailija
5/6 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että naisen vastuulla oli sinunkin osasi suhdetta? Ja se että nainen “haluaa kasvattaa tietyllä lailla” meinaa sitä, että lapsilla pestään hampaat kahdesti päivässä, huolehditaan neuvoloista, siitä että on kuravaatteet tarhaan ja harrastusmaksut hoidettu. Se ei ole mikään “tyylilaji” vaan niistä on todella huolehdittava.

Eri

Just näin!

Niin kuin ap sanoi: jonkun on kannettava aina vastuu.

Vierailija
6/6 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan tällaisia naisia. Miten teidät löytää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi