Nimeni on Vuokko ja Vuokkoset siteet loukkaavat minua!
Kommentit (50)
Olen Prkko ja minua v#tuttaa äärettömästi kaikki yleistys; parkkipirkko, peruspirkko ym. herjaavat jutut.
Jotain hienoa sentään, kun Marianne-karkkipussissa lukee Pirkko 😄
Ymmärrän. Ennen oli Saba-siteitä ja eräs Suomeen muuttanut Sabah koki sen kiusalliseksi.
Nimen vaihto on loogisesti pillusiteet ja joka pakettin eri pillun kuva. Jännää, että miehiä kiinnostaa naisen perse josta tulee paskaa, kusta, verta ja valkovuotoa
Mä olen Geisha Gabriela Virtanen, ja odotan, että todellakin vaihtavat patukan nimen!! :(
Muistaako joku Monella- tai Helmisiteitä?
Miettikää tuota mainosta!
https://www.nostalgisetnaiset.fi//wp-content/uploads/2018/03/Amarant-Ve…
Nimeni on Eeva ja mua nimitetään aina omenansyöjäksi vaikka en edes pidä omenista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Geisha Gabriela Virtanen, ja odotan, että todellakin vaihtavat patukan nimen!! :(
Näin siinä käy, kun yrittää olla vitsikäs.
Mun nimi on Iina ja koen että Suomi Viina leimaa mut alkoholistiksi. Ja mun nimi taas on rasistinen kun siitä voi vääntää riiminä Kiina. Kyllä nyt moni mieli on pahoitettu. :''''((((((((((
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Ennen oli Saba-siteitä ja eräs Suomeen muuttanut Sabah koki sen kiusalliseksi.
Oli myös Silk Julie -nimisiä paperinenäliinoja tjsp, joku Julie Silk -niminen nainen nosti asiasta metelin.
Vierailija kirjoitti:
Nimen vaihto on loogisesti pillusiteet ja joka pakettin eri pillun kuva. Jännää, että miehiä kiinnostaa naisen perse josta tulee paskaa, kusta, verta ja valkovuotoa
Jos sieltä tulee muuta kuin tuota ensimmäistä, on jotain pahasti vialka
Vierailija kirjoitti:
Nimeni on Eeva ja mua nimitetään aina omenansyöjäksi vaikka en edes pidä omenista.
Ole hyvä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ei raamatussa puhuta siinä yhteydessä omenasta mitään. Se on vain hedelmä.
Vierailija kirjoitti:
Monella- ja Hemisiteet.
Onko Hemisiteissä puolipallomainen palotila?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sieltä tulee muuta kuin tuota ensimmäistä, on jotain pahasti vialka
Siis perseestähän nuo yleisestiottaen kaikki tulee. Jopa vauvat.
Vai onko sulla joku tiukka määritelmä perseelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei raamatussa puhuta siinä yhteydessä omenasta mitään. Se on vain hedelmä.
Sinä se sitten Raamatun tähän vedit.
70-luvulla oli häpeä ostaa siteitä. Vieläkin ahdistaa se tilanne.
Minä olen Marianne ja vaadin karkkien nimen vaihdettavaksi.