Hyvä huulipuna
tai kiilto, kuka osaisi suositella kestävän, muttei kovinkaan peittävä, kevyt ihmiselle, joka ei paljon meikkaa.
Kommentit (15)
MAC on ehdottomasti paras huulimeikkimerkki ja siinä eniten sävyjä eli jokaiselle löytyy monta sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Dermosilin meikkivalikoimaan kuuluu kolme erilaista kevyttä nudepunaa, suomalaiseen väritykseen sopivaa. Kestävät pitkään ja hoitavat huulia, hinta alle kympin kappale.
hoitavat? mulla alkoi kuoriutua huulet! :o
Voisiko AP kertoa minkä sävyinen iho ja hiukset, ja että etsiikö juhlavaa punaista vai arkista nudea?
Kicksin oma merkki. Suosittelen. Sävy huulilla sama ku puikossa. Luottomerkki.
Isadora Twist-Up Gloss Stick. Ihanat sävyt, ihana tuoksu, ihan kuin huulirasvaa huulilla. Kosteuttava ja kevyt kiilto. Mennyt paljon näitä stickejä vuosien varrella.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko AP kertoa minkä sävyinen iho ja hiukset, ja että etsiikö juhlavaa punaista vai arkista nudea?
Arkista etsin, mutten tiesä, tarvitseeko olla nude, kun joskus olen erehtynyt ostamaan vähän liian beigen. Ihi vaalea punatukkaisen pisamainen, hiukset tällä hetkellä värjätyt vaaleanruskeat. Silmät vihreät. En tykkää meikata, joten puna ei saisi olla liian silmiinpistävä.
Macia olen kuullut kehuttavan ja just katsoin netistä värejä. Dermosil on edullinen, onko tämä apteekin tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dermosilin
meikkivalikoimaan kuuluu kolme erilaista kevyttä nudepunaa, suomalaiseen väritykseen sopivaa. Kestävät pitkään ja hoitavat huulia, hinta alle kympin kappale.
hoitavat? mulla alkoi kuoriutua huulet! :o
No minulla ne ovat ainakin toimineet kuten pitääkin. Luottopunia jo monen vuoden ajalta. Jos joku tuote ei sovi sinulle, se ei tarkoita että se ei sovi muillekaan.
NYXillä on myös hyvä valikoima nudepunia sekä kiiltoja. Essence kannattaa myös tsekata.
Poistun nyt katselemaan ehdottamianne netistä. Minulla oli monta vuotta hyvä huulipuna, jota käytin monta puikkoa, mutta se on postunut valikoimista.
Olisi kyllä kiva saada vastaus tältä ihmiseltä, joka kysyi värityksestäni, koska joillakin on erilaista silmää kuin minulla, joka nuorena tehnyt lukuisia virheostoja tässä asiassa.
Labello crayon lipstick on ollut itselläni hyvä. Meikkaan kyllä, mutta huulipunissa on usein tuoksu, jolle olen allerginen. Näistä pidän.
https://anna.fi/glitz8glam/ihonhoito/huulet/labello-crayon-lipstick-kok…
Boho green makeup ja sävy 304, en tiedä saako enää. Persikkainen nude, luottopunani. Olen myös pisamainen.
Vähän ohi aiheen, mutta osaisikohan kukaan suositella jotain hyvää luonnonkosmetiikan huulipunaa?
Nostan tätä ja kyselen vinkkejä oikeasti kestävästä, mutta ei kuivattavasta mattahuulipunasta? Olen kokeillut läpi kymmeniä eri huulipunia ja ainoa, joka oikeasti kestää eikä tuhraannu on se Rimmelin provocalips (kaksiosainen missä suukkoja), mutta en ole löytänyt siitä hyvää punaista, lisäksi se kuivattaa huulet hetkessä.
Mikä olisi siis oikeasti kestävä, matta huulipuna? Saa olla kalliimpikin, jos löytyy oikeasti toimiva.
Dermosilin meikkivalikoimaan kuuluu kolme erilaista kevyttä nudepunaa, suomalaiseen väritykseen sopivaa. Kestävät pitkään ja hoitavat huulia, hinta alle kympin kappale.