Yhtään ei vedetä överiksi, L'oreal!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006554783.html
Ei voi kuin nauraa.
Yhtiö siis poistaa tuotemerkeistään kaiken vaaleuteen ja vaalentamiseen liittyvän.
"Yhtiö tiedotti lauantaina, että se poistaa ihonväriä tasoittavista tuotteistaan valkoisuuteen, valkaisemiseen, vaalentamiseen ja vaaleuteen liittyvät sanat."
Kommentit (56)
Miten ottaisin asian puheeksi blondin naisystävän kanssa?
Pepsodent varmaan seuraa perässä, enää ei ole valkaisevaa hammastahnaa.
Koska OMO kertoo, että enää ei sitten sovi pestä valkopyykkiä. Eikä tehdä omaa pesuainetta tummille vaatteille.
Nauroin kun luon tuon jutun. Ei ole enää todellista! Miten mä nyt valkaisen hampaani tai vaalennan hiukseni?
Uskaltaako kaupassa enää sanoakaan, että haluan vaaleaa kynsilakkaa, huulipunaa, valkoiset lakanat, pyyhkeet, valkoista maalia yms. ?
Kenkälankitko sai jäädä, jos haluaa väriä tummempaan? Missä tasa-arvo?
Oletan, että valkoiset sisustukset tullaan kieltämään. Tiedätte kyllä miksi.
Toimivat markkinointisanaset itselläni juuri haussa olevaan tuotteeseen: valkoiselle iholle, valkaisee ja vaalentaa ihon epätasaisuuksia, vaalealle iholle?
Olenko r.sisti vain siksi kun satun olemaan valkoinen? Vai loukkaantuvatko ruskeat maksaläiskät poskipäilläni kun haluan ne valkaista ja vaalenta?
MITÄ
Lopunajat. Tuli nopeammin kuin uskoinkaan. Mielisairaat ihmiset hallitsee
mies52v
Tämä voi olla vielä pientä. Katsotaan mitä tapahtuu lähempänä USAn presidentinvaaleja.
"Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi *"
No kyllä nyt on menny av mammoilta pointti ohi. Kyse on vaalentavista voiteista, ei hiusten vaalennusaineista. Vai voiteellako te olette hiuksianne vaalentaneet?
Te olette itse äänestänyt tämän tilanteen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että valkoiset sisustukset tullaan kieltämään. Tiedätte kyllä miksi.
Mulla on lähes valkoinen sisustus. Oi, joi!
Olen tehnyt kauheasti työtä saadakseni kaikki mööpelit valkoisina.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006554783.html
Ei voi kuin nauraa.
Yhtiö siis poistaa tuotemerkeistään kaiken vaaleuteen ja vaalentamiseen liittyvän."Yhtiö tiedotti lauantaina, että se poistaa ihonväriä tasoittavista tuotteistaan valkoisuuteen, valkaisemiseen, vaalentamiseen ja vaaleuteen liittyvät sanat."
Pitää sitten poistaa kaikki värjäämiseenkin viittaavat sanat. Siis jos joku tummentaa hiuksiaan.
Alkaa tuntumaan siltä, että jo pelkästään valkoihoisena syntyminen on tehnyt minusta rasistin.
Entä muuten rusketus? Sekö on sallittua? Alkaako tämä kääntymään valkoihoisia vastaan?
Tikkurila on ilmoittanut että se poistaa valkoiset sisustus- ja talomaalit valikoimastaan.
Mä luin muutama vuosi sitten jutun jossa kitistiin siitä että ihonväriset laastarit ovat vaaleita. Älyttömäksi alkaa mennä.
Miten he nyt mahtavat kertoa, että tämä tuote hopeoi hiuksesi. Ei voi vaalentaa, ei blondata, ei poistaa pigmenttiä, ei peittää tietyllä tavalla valoa taittavalla kerroksella... Enää ei ole voidetta pohjoismaiselle vaalealle ihotyypille, eli onko värillinen päivävoiteeni nyt kalpeille vai värittömille?
Värjätäänkö muuten talkki harmaaksi (tai siis ei valkaista sitä), jotta ollaan tasapuolisia?