Nainen synnytti seisten parkkipaikalla - pakko olla feikki ei näy napanuoraa, ei lapsivettä, verta eikä muitakaan eritteitä
Lapsi on ihan puhdas.
Housujakaan ei tarvinnut laskea tähän synnytykseen, tätähän on joskus palstalla kysyä että pitääkö laskea housut kun synnyttää - tämän kun katsoo niin vastaus on ei
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/cb0ac392-d978-4e6b-abd5-eadbe04e…
Kommentit (20)
Ihan mahdollista. Kuva on huono joten lapsessa oleva eritteet ei näy, eikä naisen jalkojen välistä menevä napanuorakaan erotu. Housut voi ihan hyvin olla takaapäin niin laskettu että vauva mahtuu sieltä pullahtamaan.
Minusta naisen jalkojen alla oli selvä lammikko.
Ehkä lapsivesi oli jo mennyt ja ehkä vauvakin jo yliaikainen? Ainakin mun yliaikaisena syntyneet vauvat ovat olleet puhtaan näköisiä, koska yliaikaiset vauvat alkavat olla "kuivia", lapsivesi on vähäistä ja lapsenkina voi puuttua.
Ei synnytyksessä verta tule jos ei repeä. Tai vasta sitten tulee kun istukka irtoaa. Tuossahan ei ollut vielä irronnut. Ja lapsivesi oli varmasti valunut ulos jo aikaisemmin.
Olispa munkin lapset pullahtaneet ulos noin helposti 😂 'vähän' enemmän piti tehdä töitäja toknen meni silti hätäsektioon.
Synnytys on kamalaa, miksi miehet tekevät pahaa naisille?
Taitaa olla ns. syöksysynnytys. Lapsivesi oli saattanut mennnä jo autoon.
Vierailija kirjoitti:
Tässä vähän vastaava tapaus paremmalla laadulla. Miehellä kyllä hyvä pokka.
No huh!
Joo. Onneks ei oo tarvinnut sentään noin synnyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mies on täysin tunteeton naisen kokemaa tuskaa kohtaan. Kylmä psykopaattimies.
Ehkä kaikkien kannattaisi synnyttää seisten, painovoima mukavasti auttaa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaikkien kannattaisi synnyttää seisten, painovoima mukavasti auttaa asiassa.
Totta, mulla on kolme synnytystä takana. Puoli-istuvassa asennossa ponnistusvaihe kesti 1h, jakkaralla 9min ja polvillaan seisten 5min.
Mulla jakkarasynnytys aiheutti pariksi vuodeksi kauhean painontunteen alapäähän.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies olis varmaan pyörtynyt rattiin ja olisin synnyttänyt jossain ojanpohjalla. Ja juu, mies ei ollut mukana synnytyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on kätilölle epämukava asento, joten siksi sitä ei suosita. Kätilön ergonomia on synnyttäjää tärkeämpi…
Hänella on vissiin ylös nostettu minihame. Vauva on ainakin vastasyntyneen näköinen. En usko feikiksi.