Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen juomisesta

Vierailija
27.06.2020 |

Mies sanoi eilen lähtevänsä parille kavereiden kanssa. Arvelinkin että tässä käy taas näin, kömpi aamuyöllä puoli kolmelta kotiin, oksenti eteiseen, oli virtsannut housuunsa, yritti kähmiä, suuttui kun pyysin menemään pesulle ja sammui suihkun lattialle.
Kuinka kauan tätä pitää jaksaa katsoa? Ei tuo arkena tissuttele, mutta joka viikonloppu vetää itsensä tähän kuntoon. Kerran kaatui lasioven läpi. Muutaman kerran olen hakenut putkasta. Ongelmaa hänen mielestä ei ole, kun pystyy käymään töissä.

Mä vaan mietin, et kuinka kauan tätä pitää katsoa. Kuinka pitkään pitää jaksaa. Tuntuu kuin meidän suhteessa olisi kolmas pyörä ja sen nimi on alkoholi.
Olen yrittänyt puhua, ymmärtää, auttaa. Tunnen oloni itsekkääksi paskaksi kun harkitsen eroa. Olen kertonut miehelle siitä, että en jaksa ja harkitsen eroa mikäli jatkuva ryyppääminen ei lopu, tästä hän suuttuu ja painottaa ettei juo arkisin.
Miten paljon teidän miehet juo? Katsoisitteko tällaista? Rahaakin alkoholiin palaa ihan kiitettävästi, melkein 700 euroa kuukaudessa. Toki, omat on rahansa ja sytyttää vaikka nuotion niillä mikäli haluaa, mut jotenkin tän katsominen vierestä kun rakastamani ihminen juo elämänsä lattia rakoon rikkoo sisältä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi tuollaista naista kauaa. Koita nyt ottaa viinaa ja harrasta miehesi kanssa.

Suhteet kaatuu kun ei tehdä asioita yhdessä.

Vierailija
22/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantai-aamun miesvihaprovo tulilla. Käsiala taas täysin tunnistettavissa. Tarina klassisin mahdollinen korkean vihakertoimen provovalikoimassa, miehen alkoholinkäyttö. Läpinäkyvän yksityiskohtainen ja kankea kerronta, liian ilmiselvä kokonaisuus, 2/5.

Jos sinulla ei ole tähän aiheeseen mitään muuta sanottavaa kuin huutaa provoa, niin miksi vaivauduit edes avaamaan? Lue ja kirjoita sinä fiksumpiin ketjuihin. Mitä ihmeen miesvihaa aloituksessa on, kun aloittajarukka pelkää olevansa liian itsekäs, jos ei suostu loppuikäänsä siivoamaan juopon paskoja?

Surullisen moni av-mamma voi samaistua aloittajan kirjoittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo suuttuminen on muuten hyvä tapa estää kaikki keskustelu itselle epäedullisesta aineesta.

Noin moni juoppo tekee, kun ottaa alkoholin liikakäytön puheeksi...

Vierailija
24/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun edesmenneeltä isältä, joka oli koko ikänsä tuollainen. Kävi kyllä töissä mutta viikonloput juuri tuota, oli raskasta koko perheelle. En ymmärrä miksi äitini ei eronnut, me lapset kun ei sitä voitu tehdä vaikka olisi haluttu. Äiti itse ei juuri käytä eikö silloinkaan käyttänyt alkoholia.