Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen juomisesta

Vierailija
27.06.2020 |

Mies sanoi eilen lähtevänsä parille kavereiden kanssa. Arvelinkin että tässä käy taas näin, kömpi aamuyöllä puoli kolmelta kotiin, oksenti eteiseen, oli virtsannut housuunsa, yritti kähmiä, suuttui kun pyysin menemään pesulle ja sammui suihkun lattialle.
Kuinka kauan tätä pitää jaksaa katsoa? Ei tuo arkena tissuttele, mutta joka viikonloppu vetää itsensä tähän kuntoon. Kerran kaatui lasioven läpi. Muutaman kerran olen hakenut putkasta. Ongelmaa hänen mielestä ei ole, kun pystyy käymään töissä.

Mä vaan mietin, et kuinka kauan tätä pitää katsoa. Kuinka pitkään pitää jaksaa. Tuntuu kuin meidän suhteessa olisi kolmas pyörä ja sen nimi on alkoholi.
Olen yrittänyt puhua, ymmärtää, auttaa. Tunnen oloni itsekkääksi paskaksi kun harkitsen eroa. Olen kertonut miehelle siitä, että en jaksa ja harkitsen eroa mikäli jatkuva ryyppääminen ei lopu, tästä hän suuttuu ja painottaa ettei juo arkisin.
Miten paljon teidän miehet juo? Katsoisitteko tällaista? Rahaakin alkoholiin palaa ihan kiitettävästi, melkein 700 euroa kuukaudessa. Toki, omat on rahansa ja sytyttää vaikka nuotion niillä mikäli haluaa, mut jotenkin tän katsominen vierestä kun rakastamani ihminen juo elämänsä lattia rakoon rikkoo sisältä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katsoisi ollenkaan tuollaista miestä. Oma isä on ollut juoppo ja inhoan nykyisin juoppoja yli kaiken.

Vierailija
2/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä jaksat katsoa tuollaista? Mä oisin viskannut juoppoluuserin jo mäkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuinka paljon juot itse??

Vierailija
4/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä miesvihaketjuja jossa kontrollifriikki pirttihirmu yrittää tossuttaa miestään.

Vierailija
5/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo tänään ehtinyt piereskellä, mököttää ja dokata.  Epäilemättä lähtöisin samalta näppikseltä.

Jatkoa odotellessa.

Vierailija
6/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alkoholistina sanoisin että jätä se. Itse en laittaisi läheisiäni kärsimään noin enkä ainakaan kiellä ongelmaani.

Eihän tosta nyt tule mitään että tommonen käytös on miehellesi normaali.

Alkoholi on paheneva sairaus ja olet fiksu jos juokset nyt. Lujaa.

Harkitsisin jäämistä vain jos ei selittelis että toi on normaalia ja pohtisi itse jo raitistumista mutta tossa tapauksessa hei haloo ukko pihalle.

Vierailija
7/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoko vain yhtenä päivänä viikossa?

Minkä ikäinen?

Jos ei ota krapulaansa ja vielä nuori kundi, niin vielä on kehityskelpoisuutta. Joskus reiluna parikymppisenä olin itse samanlainen. Nyt olen yli nelikymppinen, vähän viikonloppuisin olutta tissutteleva rauhallinen perheeniskä. Mutta tuo kuulostaa pahalta jos ei itse suostu myöntämään, että liikaa menee soppaa jos kusetkin housuissa ja vahinkoja sattuu.

Vierailija
8/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoituksen puutetta tuollainen vain on...

Vierailija
9/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ylempiä (fiksuja). Miehellä on paha ongelma, jota ei pidä paapoa enää yhtään. Pistä aikuinen ihminen vastuuseen itsestään, olet jo kaikkesi tehnyt.

Vierailija
10/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä miesvihaketjuja jossa kontrollifriikki pirttihirmu yrittää tossuttaa miestään.

Torvi.

Vierailija
11/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksas kattoa tollasta. Nuorempana jaksoin, enää en. Pahin vaihe oli, kun saatiin lapsi. Siinä sitten vauvan vaipanvaihdon lomassa siivoilin miehen kusia milloin mistäkin. Hyi helvetti! Ei ikinä enää. Olin niin väsynyt vauvan ja miehen kanssa, että kesti pari vuotta, että sain voimaa lähteä.

Vierailija
12/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo suuttuminen on muuten hyvä tapa estää kaikki keskustelu itselle epäedullisesta aineesta.

Vierailija
13/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään itsestäni. Tykkään ja arvostan itseäni niin paljon, että en katsoisi yhtään juoppoa tai muuten vain huonoa miestä. Miksi sinä ap et pidä itsestäsi?

Vierailija
14/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo suuttuminen on muuten hyvä tapa estää kaikki keskustelu itselle epäedullisesta aineesta.

Mitä keskusteltavaa siinä on? Jos toinen haluaa kuolla viinaan, niin kuolkoon, ei sitä tarvitse lähteä hänelle enempää kertomaan, aikuiselle miehelle. Viinan juonti on aina oma valinta.

Vierailija
15/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä keskusteltavaa siinä on? Jos toinen haluaa kuolla viinaan, niin kuolkoon, ei sitä tarvitse lähteä hänelle enempää kertomaan, aikuiselle miehelle. Viinan juonti on aina oma valinta.

Siitä, että kertoo lähtevänsä parille mutta tulee aamuyöstä. Siitä, kuka siivoaa jäljet. Siitä, mitkä ovat reunaehdot sille, että jatketaan yhdessä.

Vierailija
16/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehellä on oikeus olla itsekäs? Miksi sinulla ei ole yhtä suuri oikeus olla yhtä itsekäs, mutta miehellä on oikeus tehdä noin ja aiheuttaa ongelmia sinulle, vaikka hänellä itsellään ei mitään ongelma olekaan?

Mies on se itsekäs paska, kun käyttäytyy noin.

Ei Suomessa ole mitään velvollisuutta sietää mitä tahansa, vaikka olisikin naimisiin mennyt. Vieläkö vihkikaavassa sanotaan "kunnes kuolema tiedät erottaa" vai onko siihen lisätty sanat " ... tai tuomari ..."

Kysyt, kauanko pitää jaksaa katsoa. Ei päivääkään, yöstä puhumattakaan! Todellisessa tilanteessa olisin ehkä kerran hakenyt putkasta ja herännyt yhden kerran housunsa sotkeneen juopon kanssa samassa huushollissa. Sen ensimmäisen kerran jälkeen olen alkanut järjestellä omia asioitani siihen malliin, että on ollut paikka mihin muuttaa. Aivan samaa ei ole tapahtunut, mutta vastaavaa.

Mikä sinulla voisi olla huonommin, jos nyt lähtisit elämään omaa elämääsi, tai heittäisit miehen pihalle riippuen siitä, kumman asunnossa nyt asutte?

Vierailija
17/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

700e/kk!?! Mulle ei jää edes puoliakaan tuosta summasta kuukaudessa käteen, ja syödäkkin pitäisi. Härre gyyd sentää.

Kyllä sinä itse tiedät mitä sinun pitää tehdä. Joko jäät ja siedät, tai lähdet ja elät omaa elämääsi. Minä lähdin, enkä ole katunut päivääkään.

Vierailija
18/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en katsoisi ollenkaan tuollaista miestä. Oma isä on ollut juoppo ja inhoan nykyisin juoppoja yli kaiken.

Sama täällä. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Jos et halua tuollaista elämää, jätä mies. Sinun valintasi. Mies on jo pullon valinnut.

Vierailija
19/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai-aamun miesvihaprovo tulilla. Käsiala taas täysin tunnistettavissa. Tarina klassisin mahdollinen korkean vihakertoimen provovalikoimassa, miehen alkoholinkäyttö. Läpinäkyvän yksityiskohtainen ja kankea kerronta, liian ilmiselvä kokonaisuus, 2/5.

Vierailija
20/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tapa ja miehen oma valinta olla keskustelematta. Tietenkään miehelle on nyt kaikki asiat hyvin. Ei MIEHELLÄ mitään ongelmaa ole vaan päin vastoin. Saa tärvätä omat rahansa ja juoda mielin määrin, ja kotona huolto- ja siivouspalvelu toimii. Miehen ei tarvitse edes hävetä edesottamuksiaan, kun kotona pikkuvaimo kiltisti hoitelee - eikä edes suutu!