Suomen huonoimmat ruokaravintolat?
Mitkä ruoka- tai lounasravintolat ovat päätyneet mustalle listallesi? Mikä niissä on vikana?
Miten paikan pitäjä voisi parantaa toimintaa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Brgrs & frnds
Naughty burger
En ole kuullut kummastakaan mutta etenkin tuon ensimmäisen paikan nimi on jo sellainen, että markkinointiosasto pitäisi erottaa välittömästi.
Kuviteltu keskustelu:
"Oltiin purilaisella. Oli tosi hyviä!"
- "Ai, missä kävitte?"
"Sen paikan nimi on niinku 'purkers and friends' mutta se kirjoitetaan sillai että poistat ensimmäisestä sanasta u- ja e-kirjaimet ja sitten toisesta sanasta i- ja e-kirjaimet eli niinku onks ne nyt sit kaikki vokaalit pois molemmista sanoista ja sitten and-sanan tilalla on et-merkki..."
- "Siis häh?"
"Joo no antaa olla"
- "Sitähän minäkin"
Ainakin yhdessä ketjuravintolassa vihannekset on jotain pakastevihanneksia aina. Melkein sama jos kävisi omalla pakastimella. Joudun syömään siellä usein kun isäni pitää sitä hienona ravintolana :D
Mikä tahansa garvagäsi kebab pitseria.
Erään ketjun ravintolat (joissa aiemmin asioin säännöllisesti) menivät itselläni boikottiin kun julkisuuteen tuli joitakin vuosi sitten tietoja ala-arvoisesta työntekijöiden kohtelusta. Boikotti on pitänyt ja tulee pitämään.
Rosso, en ole kertaakaan saanut sielä hyvää ruokaa. Pizzat on iha ok kaiketi, mutta siihen se jää.
Tuo bfrgrs & frinds on kuin mäkkäri, mutta paskempi
Vierailija kirjoitti:
Tuo bfrgrs & frinds on kuin mäkkäri, mutta paskempi
Voiko olla?
Käyn paljon ns. laaturavintoloissa. Boikottiin on päätynyt muutama, joissa on ”otettu esille” tipin jättämisen mahdollisuus. En hyväksy tippikulttuurin rantautumista Suomeen enkä aio olla sitä itse edesauttamassa, ja tipin hienovarainenkin kärttäminen pilaa siihen saakka onnistuneenkin tunnelman. Onneksi on valinnanvaraa, enkä toista kertaa mene ravintolaan josta lähtiessä ei jää mukava fiilis.
Itse vältän ravintoloita, joiden työntekijät haaveilevat somessa asiakkaan ruokaan räkimisestä, koska asiakas on pukeutunut niin, että hänen poliittiset näkemyksensä voivat olla erilaiset kuin äärivasemmistolaisen asiakaspalvelijan.
Vierailija kirjoitti:
Brgrs & frnds
Naughty burger
Kutsutko näitä ruokaravintoloiksi?
Vierailija kirjoitti:
Käyn paljon ns. laaturavintoloissa. Boikottiin on päätynyt muutama, joissa on ”otettu esille” tipin jättämisen mahdollisuus. En hyväksy tippikulttuurin rantautumista Suomeen enkä aio olla sitä itse edesauttamassa, ja tipin hienovarainenkin kärttäminen pilaa siihen saakka onnistuneenkin tunnelman. Onneksi on valinnanvaraa, enkä toista kertaa mene ravintolaan josta lähtiessä ei jää mukava fiilis.
Oletko muuten nähnyt tämän aiheeseen liittyvän klipin elokuvasta Reservoir Dogs?
Tämän tapauksen jälkeen olen kiertänyt S-ryhmän ravintolat kaukaa.
Ravintoloiksi niitä nyt ei voi edes sanoa, mutta abc:t. Ja muihinkin s-ryhmän ravintoloihin suhtaudun varauksella, kun yleensä niissä ei keittiö tee edes ruokaa, lämmittää vain valmiit annoksen osat ja lätkii lautaselle.
Yksi hyvä tunnistuskeino surkealle ravintolalle ruuan puolesta on, jos listalla on mainittu jossain ruuassa paholaisen hillo tai balsamico-kastike.
Suomessa on aika paljon surkeita "ravintoloita". Ruoka ja palvelu huonoa. Heikkolaatuisia raaka-aineita, säilykkeitä ja puolivalmisteita, huonosti yhteen sopivia makuja, asiakasta ei huomioida, tarjoilijaa saa odottaa, huomautuksiin ruuan laadusta ei osata reagoida jne.
Burger King. Niitten pihvit maistuu pahalle. En tiedä mikä niissä on, kun Espanjassakin olivat yhtä pahoja kun täällä. En mene enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo pihvit päätyivät lehteen joten teknisesti kyseessä oli lehtipihvi.
Vierailija kirjoitti:
Huutista. Ihmiset eivät erota lehtipihviä jauhelihapihvistä.
Vierailija kirjoitti:
Rosso, en ole kertaakaan saanut sielä hyvää ruokaa. Pizzat on iha ok kaiketi, mutta siihen se jää.
Onko pizzat nykyään taas ok? Minä lopetin jo vuosia sitten käynnin Rossossa, kun eräässä maaseutukaupungin paikassa pizzat oli tehty pakastepohjiin! Tarjoiliaakin nolotti.
Chico's on ketjuravintoloista huonoin.
Brgrs & frnds
Naughty burger