Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksipuolinen ihastuminen

Vierailija
27.06.2020 |

Olen ollut ihastunut yhteen tuttuun jo yli vuoden. Tää on tuskaa. Eilen tunnustin tunteeni sille ja nyt vaan mietin että millä hitolla mä pääsen eroon näistä tunteistani, jos vastakaikua ei tule. Hän vastasi mulle ettei ole koskaan ajatellut mua siinä mielessä, vaan pelkästään kaverina. Olen yrittänyt kiinnostua muista ja käynyt treffeillä ym, mutta tää yks vaan pyörii tasaisin väliajoin eikä olla nähty kuin ehkä kerran puolessa vuodessa sen kanssa. Onko muita joilla sama tilanne? Tai miten ootte päässeet yli?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tullut siihen tulokseen, että parasta olisi nostaa vaan kissa pöydälle ja ottaa vastaan mitä tulee. Kerran se vain kirpaisee.

Vierailija
22/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, no mulla on yksi naisriesa josta ei pääse eroon. Oon sanonut suoraan, rehellisesti, kivasti, vittumaisesti, vihaisesti, ystävällisesti ja vaikka millä tavoin ettei kiinnosta. Oon kehottanut myös hankkiutumaan hoitoon, syömään lääkkeensä ja olemaan pitämättä yhteyttä. Mutta kun ei mee perille niin ei mene. Oon blokannut puhelinnumeronkin mutta silti ne blolatut viestit tulee perille ja on kait tätä jatkunut jo 7 vuotta.

Mä ootan että se hullu akka tappaisi itsensä ja oon käskenyt tehdäkin niin muttei vaan tee! Oon muuttanut eri paikkakunnalle, piilottanut numeroni mutta jotain kautta saanut sen selville. Vielä on nyt hullu, että uskoo Jumalan sanoneen hänelle, että meidän kuuluu olla yhdessä. Tekisi mieli sanoa hänelle, että kuulin jumalan sanovan hänen käskevän vetää ranteensa auki niin ollaa sitten tuonpuoleisessa yhdessä.

Facebookin olen siis piilottanut, myös numeroni myös, osoitteeni, työpaikan sivulle en halua kuvaani ku löytää.. eikä vain pääse eroon. Nyt asun ulkomailla mutta jostain aina löytöä jonkun työnumeron tai jotain. Ja viestiä pukkaa! Aivan älytön riesa tuollainen!

Jos tää on v.ttuilua mulle, mainitsin seitsemästä vuodesta, niin ihan turhaan keksit noin pitkän tarinan, koska mä en ole millään tavoin maininnut kyseiselle ihmiselle mun tunteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveriin ihastuminen on kyllä hankalaa, kun sitä näkee joka päivä. Onneksi tänä keväänä luonto puuttui peliin ja järjesti meidät etätöiden muodossa erilleen ja näin ollen tunteetkin ovat laantumaan päin. Mutta tilanne muuttunee taas, kun paluu tstolle koittaa 😒

Vierailija
24/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Toisilla koko elämä täynnä yksipuolisia ihastumisia vailla toivoa. Jos se kerran sattuu niin ei pitäisi olla kovin vaikeaa.

Vierailija
25/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalinta näissä ihastumisissa on kun ei saa vastausta siihen mitä tapahtui.

Oliko vastapuoli alun alkaenkin vain kaveripohjalla? Oliko tunteita jossain vaiheessa? Tuliko joku toinen, vahvempi ihastus? Mitä tapahtui?

Itsekseen vaan pitää kehitellä joku tarina ja mennä sen mukaan.

Sehän se kamalinta onkin. Mulla juttu meni niinkin pitkälle, että oltiin ihan sängyssä asti. Lupaili vaikka ja mitä ja sitten yhtäkkiä ilmoittaa, että tunteet ovat pelkästään kaverilliset eikä enempi kiinnosta. Olen mielessäni pyöritellyt asiaa ja tullut siihen lopputulokseen, että kyseessä oli ihan perinteinen useaa naista samanaikaisesti pyörittävä k-pää. Mitään tunteita ei koskaan ollutkaan ja haki vain hetkellistä hyötyä. Kun onnistuin sisäistämään asian, yli pääseminen oli lopulta todella helppoa. Varma en tietenkään voi olla mutta kaikki viittaa niin vahvasti viittaa tuohon suuntaan, etten enää edes mieti muita mahdollisia vaihtoehtoja.