Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Kuristus. Olin itse tekijänä. Tätä ennen olin vastaanottanut exältä tönimistä, haukkumista, häpäisyä, sosiaalista eristämistä ja lopuksi nyrkkiä. Tekosiani en kadu, mutta voi hyvänen aika mihin paskaan sitä voikaan itsensä sotkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minua on lyöty, potkittu, tukistettu, nipistelty, väännetty kättä ja jalkoja, syljetty päälle, heitetty tavaroilla, valehdeltu, huudettu suoraan korvaan niin että hetken päässä soi... ja siihen päälle henkinen väkivalta ja uhkailu jne. 

3 eri tyyppiä.

Tähän lisäksi muilta valehtelua ja pettämistä yms 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex kuristi.

Niin, tuo vielä unohtui listauksestani, kuin myös palavalla tupakalla silmään tökkääminen ja puhelimen varastaminen ja henkistä väkivaltaa nyt en edes jaksanut kaikkea mainita, se oli sitä jokapäiväistä huorittelua yms. Teki tätä myös ennen lapsen syntymää ja lapsen nähden ja jatkui tosiaan vuosia. Yhteiskunnan "apu" minulle oli lapsen huostaanotto, koska hain apua psykiatriselta osastolta. Traumaterapia minulle myönnettiin vasta lähes kymmenen vuotta tapahtumien jälkeen, että sellaista "tukea" tässä maassa naiset ja äidit saavat. Jos joku, joka on samassa tilanteessa tai ei edes niin pahassa, mitä itse aikoinani olin, ole hyvä ja älä koskaan ikinä milloinkaan pyydä apua viranomaistahoilta, jos tahdot pitää lapsesi vaan käänny ystäviesi puoleen. 

Ikävä kuulla.. Onneksi olet saanut vihdoin traumaterapian..

Liian vähän, liian myöhään. Olen viimeisimmän lausunnon mukaan pysyvästi traumatisoitunut, dg PTSD, psyykkiset vammat verrannolliset lähes sotatraumoihin. Jos joku terveydenhuollon tai sosiaalipuolen työntekijä lukee tätä, mene itseesi ja mieti ihan todella, mitä sinä asiakkaistasi kirjaat ja ennenkaikkea miksi ja onko juuri sinulla riittävä ammattitaito,elämänkokemus ja pätevyys arvioida potilaan/asiakkaan todellista tilaa? Harvemmalla teistä esim. minunlaisteni tapauksessa todellakaan on-tämä on tilanne myös erikoislääkäreiden kohdalla,joten joku toisaikainen sos.tt. tai juoruileva tietoja urkkiva sairaanhoitaja ei todellakaan tee työtään oikein, ellei kykena myöntämään, ettei vain osaa ja ymmärrä. Valehdella te kyllä osaatte, mutta oikeaa tukea ja apua ette osaa antaa. Oikeudenkäyntejä edessä.  Jos vakavasti väkivallasta traumatisoitunut ihminen haluaa oikeaa hoitoa, on hänellä oltava varaa lähteä ulkomaille, Suomessa osaaminen näissä asioissa on muutaman vaativan erityistason traumaterapeuttin kontolla ja vain kourallisella psykiatrian ylilääkäreitä on riittävää tietotaitoa kohdata traumatisoitunutta potilasta oikein. Tässä maassa tehdään jatkuvalla syötöllä oikeusmurhia heikkoja ja puolustuskyvyttömiä tavallisia ihmisiä kohtaan. Sinä, sosiaalityöntekijä, et löydä ymmärrystä opistosta,seminaareista ja kollegoidesi/terveydenhuollon valheellisista/epäammattitaitoisesti laadituista valhekirjauksista, vaan uhrilta itseltään, mutta se vaatisi sitä motivaatiota, sydäntä,vilpitöntä auttamisenhalua- sitähän taas teidän on vaikeaa, ellei mahdotonta löytää, koska kyse on rahasta, asemasta ja sosiaalisesta statuksesta ja täydellisestä ymmärtämättömyydestä sen suhteen, mitä uhri on joutunut läpikäymään.

Sori vaan mutta kuulostaa siltä, että tapauksessasi sossut ovat nähneet sinusta läpi valheesi. Muutenkin selität sillä tyylillä että oikein yli suurentelet ja ammut yli reippaasti. Voin toki olla väärässä, mutta vähä epäilen tarinaasi.

Vierailija

Eräs poikaystävä raiskasi ja löi samalla täysillä naamaan, samalla haukkuen läskiksi h..raksi. Sama tyyppi myös joskus tuli luokseni ja lyttäsi minut nurkkaan, laittoi sormen ohimolleni ja sanoi että jos vielä petän häntä, ampuu minua päähän, sen jälkeen repi vaatteet ööltäni ja heitti ne parvekkeelta pihalle, laitto minut keittiön pöydälle ja piip.
Toi sama myös tunkeutui sisään parvekkeen kautta (mattotelineen avulla), kauan sen jälkeen kun en edes enää ollut sen kanssa, ehdin paeta talon varasto-osastolle.

Vierailija

Mies muuttui väkivaltaiseksi, yhtäkkiä.  Kerran hajotti koko kodin rikkoi kaikki. Oli menossa rikkomaan uuden autoni jollain mailalla. Olin piilottanut auton muualle. Seuraavalalla kerralla hyökkäsi suihkuhuoneeseen minun ollessa alasti suihkussa, sanoi tappavansa. Lopulta pääsn pakoon lomahotellin respaan ja siitä paikallisen sairaalan päivysytkseen.  Ihmetteli kovasti sitten kotona miksi halusin erota. Ihminen voi kyllä muuttua pahaksi. Työtoverit auttoivat eron saamiseksi. Ero tuli minulle hyvin kalliiksi. 

Vierailija

Kaikkea noita mitä täällä on luoteltu. Ihan jaikjea, mutta kerran yritti pudottaa minut väkisin parvekkeelta alas. Oli juhannus, ja pihalla talon porukkaa se pelasti minut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex kuristi.

Niin, tuo vielä unohtui listauksestani, kuin myös palavalla tupakalla silmään tökkääminen ja puhelimen varastaminen ja henkistä väkivaltaa nyt en edes jaksanut kaikkea mainita, se oli sitä jokapäiväistä huorittelua yms. Teki tätä myöos ennen lapsen syntymää ja lapsen nähden ja jatkui tosiaan vuosia. Yhteiskunnan "apu" minulle oli lapsen huostaanotto, koska hain apua psykiatriselta osastolta. Traumaterapia minulle myönnettiin vasta lähes kymmenen vuotta tapahtumien jälkeen, että sellaista "tukea" tässä maassa naiset ja äidit saavat. Jos joku, joka on samassa tilanteessa tai ei edes niin pahassa, mitä itse aikoinani olin, ole hyvä ja älä koskaan ikinä milloinkaan pyydä apua viranomaistahoilta, jos tahdot pitää lapsesi vaan käänny ystäviesi puoleen. 

Älä viitsi. Samassa jamassa olen ollut itsekin ja hyvin paljon apuja saanut viranomaisilta. Varmaan se oma asenne ratkaisee ja kuinka on kykeneväinen lapsistaan kaikesta huolimatta huolehtimaan. Älä kannusta ihmisiä siihen ettei apua kannata hakea typerys!

Kyllä se vaan niin menee ettei heillä ole mitään kokemusta perheväkivallasta. Omaan kokemukseeni nojautuen. Silloinen pahoinpitelyni päätyi oikeuteen onneksi. Todella kauas katseinen lakimies ennusti silloin oikein. Se ennustus meni jotenkin näin: tuo tulee pahenemaan ja niin pahaksi meni.
Palataan ajassa taaksepäin ennen oileuden käyntiä se ja se sanoi pahoinpitelyni jälkeen että lähtee.. sanoin äijä on se joka lähtee ja niin lähti. Toisella kerralla taas lakimies oli se joka kuunteli eli mitä opein turvaudu ystäviin omiin ja ota lakimies.

Niin sinun kannattaisi tutustua faktoihin ennenkuin sanot ketään typerykseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosia jatkunut henkinen väkivalta ja manipulaatio, mikä paheni lopulta fyysiseksi väkivallaksi. Mies hakkasi, kuristi, löi, heitti tavaroilla, sylki kasvoilleni, repi hiuksista, töni, poltti tupakalla ihoani, uhkaili ja pelotteli. :( Olin nuori enkä tiennyt paremmasta, elin niin pelossa että en uskaltanut ajatella lähtemistä enkä edes tajunnut kaikkea väkivallaksi kun sokaistuin sille. 27-v. pääsin vihdoin pois kun mies ihastui toiseen.. Meni monta vuotta itsesyytösten vallassa. Miksi en lähtenyt aiemmin? Terapia auttoi onneksi paljon.

Hyvä että pääsit pois ja vielä noin nuorena, elämä edessä❤️

Ei tunnu siltä vieläkään että elämä olisi edessä.. sinnittelen vain.

Vierailija

Vanha sanonta kuuluu: se koira älähtää,johon kalikka kalahtaa-vai oletko kenties niin naiivi, ettet tiedä, mitä yhteiskunnassamme tehdään puolustuskyvyttömille? Veikkaan ensimmäistä. On halventavaa, että epäilet minua tai asiaamme lainkaan tuntematta yhteistyökykyäni tai asiallisuuttani-päinvastoin-lukuisissa tapaamissa se on ollut nimenomaan viranomainen joka on ryhtynyt huutamaan  ja kaikin tavoin hankaloittanut asioiden hoitamista hyvässä hengessä sekä tietäessään toimiensa lainvastaisuuden ja rikoksen pitkäkestoisen luonteen sekä siitä aiheutetut haitat minulle ja lapsilleni,on ryhtynyt salaamaan asiakirjatietoja,väärentämään oikeustoimikelpoisia asiakirjoja ja sitä rataa-tästä minulla on todistuaineisto, että se siitä sinun yrityksestäsi leimata minut "hulluksi" ja "yhteistyöhakuttomaksi"-vuosien ajan on minusta kirjoitettu niin uskomatonta tuubaa asiakirjoihin, että sen uskoo vasta,kun on omalle kohdalle tullut. Lakimiesten mukaan vankeusrangaistuskin on mahdollinen siitä, mitä meille on viranhaltijoiden toimesta tehty- Virka-aseman väärinkäytökset ovat  niin yleisiä maassamme, koska kiinnijäämisen ja syytteeseen joutumisen riski on hyvn pieni ja kansalaisen oikeusturva olematon. Viitaten edelliseen viestiini-jos olet alan ammattilainen, mene itseesi ja kysy, kykenetkö kyseenalaistamaan tai millään todeksi varmistamaan kollegoidesi väittämät tai oletko itse ennakkoasenteellinen, kuten viestistäsi tulee selkeä vaikutelma ja oletko todella perillä siitä, mitä asiakkaallesi on tapahtunut? Lastensuojelun ja terveydenhuollon kanssa asiointi on nykypäivänä samanlaista, kuin poliisikuulusteluissa istuminen. Aivan mielivaltaista toimintaa. Mukavaa, jos sinä tunnet vain ja ainoastaan lainkuuliaisia, riittävän päteviä ja virheettömiä ihmisiä-minä en tunne yhtäkään. Joka muuta väittää, valehtelee.

Yllä siis vastaus tähän allaolevaan todella loukkaavaan kommentiin-mikäli tämän kirjoittaja on töissä terveydenhuollossa,lastensuojelussa tai muulla sosiaalisella alalla, toivottavasti ymmärtää vaihtaa alaa-

"Ihan hirveää kuraa sinä suollat kyllä. Ei pidä paikkaansa, mikäli olet täyspäinen ihminen ja yhteistyökykyinen niin asiat sujuvat kyllä." 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex kuristi.

Niin, tuo vielä unohtui listauksestani, kuin myös palavalla tupakalla silmään tökkääminen ja puhelimen varastaminen ja henkistä väkivaltaa nyt en edes jaksanut kaikkea mainita, se oli sitä jokapäiväistä huorittelua yms. Teki tätä myös ennen lapsen syntymää ja lapsen nähden ja jatkui tosiaan vuosia. Yhteiskunnan "apu" minulle oli lapsen huostaanotto, koska hain apua psykiatriselta osastolta. Traumaterapia minulle myönnettiin vasta lähes kymmenen vuotta tapahtumien jälkeen, että sellaista "tukea" tässä maassa naiset ja äidit saavat. Jos joku, joka on samassa tilanteessa tai ei edes niin pahassa, mitä itse aikoinani olin, ole hyvä ja älä koskaan ikinä milloinkaan pyydä apua viranomaistahoilta, jos tahdot pitää lapsesi vaan käänny ystäviesi puoleen. 

Ikävä kuulla.. Onneksi olet saanut vihdoin traumaterapian..

Liian vähän, liian myöhään. Olen viimeisimmän lausunnon mukaan pysyvästi traumatisoitunut, dg PTSD, psyykkiset vammat verrannolliset lähes sotatraumoihin. Jos joku terveydenhuollon tai sosiaalipuolen työntekijä lukee tätä, mene itseesi ja mieti ihan todella, mitä sinä asiakkaistasi kirjaat ja ennenkaikkea miksi ja onko juuri sinulla riittävä ammattitaito,elämänkokemus ja pätevyys arvioida potilaan/asiakkaan todellista tilaa? Harvemmalla teistä esim. minunlaisteni tapauksessa todellakaan on-tämä on tilanne myös erikoislääkäreiden kohdalla,joten joku toisaikainen sos.tt. tai juoruileva tietoja urkkiva sairaanhoitaja ei todellakaan tee työtään oikein, ellei kykena myöntämään, ettei vain osaa ja ymmärrä. Valehdella te kyllä osaatte, mutta oikeaa tukea ja apua ette osaa antaa. Oikeudenkäyntejä edessä.  Jos vakavasti väkivallasta traumatisoitunut ihminen haluaa oikeaa hoitoa, on hänellä oltava varaa lähteä ulkomaille, Suomessa osaaminen näissä asioissa on muutaman vaativan erityistason traumaterapeuttin kontolla ja vain kourallisella psykiatrian ylilääkäreitä on riittävää tietotaitoa kohdata traumatisoitunutta potilasta oikein. Tässä maassa tehdään jatkuvalla syötöllä oikeusmurhia heikkoja ja puolustuskyvyttömiä tavallisia ihmisiä kohtaan. Sinä, sosiaalityöntekijä, et löydä ymmärrystä opistosta,seminaareista ja kollegoidesi/terveydenhuollon valheellisista/epäammattitaitoisesti laadituista valhekirjauksista, vaan uhrilta itseltään, mutta se vaatisi sitä motivaatiota, sydäntä,vilpitöntä auttamisenhalua- sitähän taas teidän on vaikeaa, ellei mahdotonta löytää, koska kyse on rahasta, asemasta ja sosiaalisesta statuksesta ja täydellisestä ymmärtämättömyydestä sen suhteen, mitä uhri on joutunut läpikäymään.

Sori vaan mutta kuulostaa siltä, että tapauksessasi sossut ovat nähneet sinusta läpi valheesi. Muutenkin selität sillä tyylillä että oikein yli suurentelet ja ammut yli reippaasti. Voin toki olla väärässä, mutta vähä epäilen tarinaasi.

Sori vaan, mutta totta joka sana. Menikö nyt kupla puhki? Sori vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vanha sanonta kuuluu: se koira älähtää,johon kalikka kalahtaa-vai oletko kenties niin naiivi, ettet tiedä, mitä yhteiskunnassamme tehdään puolustuskyvyttömille? Veikkaan ensimmäistä. On halventavaa, että epäilet minua tai asiaamme lainkaan tuntematta yhteistyökykyäni tai asiallisuuttani-päinvastoin-lukuisissa tapaamissa se on ollut nimenomaan viranomainen joka on ryhtynyt huutamaan  ja kaikin tavoin hankaloittanut asioiden hoitamista hyvässä hengessä sekä tietäessään toimiensa lainvastaisuuden ja rikoksen pitkäkestoisen luonteen sekä siitä aiheutetut haitat minulle ja lapsilleni,on ryhtynyt salaamaan asiakirjatietoja,väärentämään oikeustoimikelpoisia asiakirjoja ja sitä rataa-tästä minulla on todistuaineisto, että se siitä sinun yrityksestäsi leimata minut "hulluksi" ja "yhteistyöhakuttomaksi"-vuosien ajan on minusta kirjoitettu niin uskomatonta tuubaa asiakirjoihin, että sen uskoo vasta,kun on omalle kohdalle tullut. Lakimiesten mukaan vankeusrangaistuskin on mahdollinen siitä, mitä meille on viranhaltijoiden toimesta tehty- Virka-aseman väärinkäytökset ovat  niin yleisiä maassamme, koska kiinnijäämisen ja syytteeseen joutumisen riski on hyvn pieni ja kansalaisen oikeusturva olematon. Viitaten edelliseen viestiini-jos olet alan ammattilainen, mene itseesi ja kysy, kykenetkö kyseenalaistamaan tai millään todeksi varmistamaan kollegoidesi väittämät tai oletko itse ennakkoasenteellinen, kuten viestistäsi tulee selkeä vaikutelma ja oletko todella perillä siitä, mitä asiakkaallesi on tapahtunut? Lastensuojelun ja terveydenhuollon kanssa asiointi on nykypäivänä samanlaista, kuin poliisikuulusteluissa istuminen. Aivan mielivaltaista toimintaa. Mukavaa, jos sinä tunnet vain ja ainoastaan lainkuuliaisia, riittävän päteviä ja virheettömiä ihmisiä-minä en tunne yhtäkään. Joka muuta vväittääkäittää, valehtelee.

Yllä siis vastaus tähän allaolevaan todella loukkaavaan kommentiin-mikäli tämän kirjoittaja on töissä terveydenhuollossa,lastensuojelussa tai muulla sosiaalisella alalla, toivottavasti ymmärtää vaihtaa alaa-

"Ihan hirveää kuraa sinä suollat kyllä. Ei pidä paikkaansa, mikäli olet täyspäinen ihminen ja yhteistyökykyinen niin asiat sujuvat kyllä." 

Tää tyyppi on ihan kujalla, just sellainen joka itkee vääryyttä lastensuojelun uhrit-palstoilla. Mikä tässä nyt on epäselvää. Minä elin väkivaltaisessa suhteessa ja mukana oli lapsia. Sain voimia lasten vuoksi hakea apua ja pääsimme avun piiriin. Erittäin hyvin kaikki sujui. Menimme oikeuteen ja mies sai ehdottoman tuomion ja minä lasten kanssa apua vielä pitkään. Ei koskaan ollut mitään huolta, ettäkö lapset olisi minulta viety tms. Tietysti lasten kuuluu elää äitinsä kanssa, jos hän osoittaa olevansa lapsille hyvä äiti. Ihme settiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olipa hurjaa luettavaa...
Toivottavasti olette saaneet elämänne parempaa järjestykseen, voimia!

Monen naisen arkea Suomessa. Suomi on Euroopan unionin toiseksi väkivaltaisin maa naisille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex kuristi.

Niin, tuo vielä unohtui listauksestani, kuin myös palavalla tupakalla silmään tökkääminen ja puhelimen varastaminen ja henkistä väkivaltaa nyt en edes jaksanut kaikkea mainita, se oli sitä jokapäiväistä huorittelua yms. Teki tätä myölPs ennen lapsen syntymää ja lapsen nähden ja jatkui tosiaan vuosia. Yhteiskunnan "apu" minulle oli lapsen huostaanotto, koska hain apua psykiatriselta osastolta. Traumaterapia minulle myönnettiin vasta lähes kymmenen vuotta tapahtumien jälkeen, että sellaista "tukea" tässä maassa naiset ja äidit saavat. Jos joku, joka on samassa tilanteessa tai ei edes niin pahassa, mitä itse aikoinani olin, ole hyvä ja älä koskaan ikinä milloinkaan pyydä apua viranomaistahoilta, jos tahdot pitää lapsesi vaan käänny ystäviesi puoleen. 

Siis vuosia joutuivat lapset näkemään tuota väkivaltaa ja sinä äitinä päädyit hakemaan apua psykiatriselta. Olisiko ollut hyvä kerätä lapset mukaan ja mennä turvakotiin? Onhan sitä ihminen hukassa tuossa tilanteessa toki, mutta on siinävarmaanhuoli herännyt jos isä hakkaa ja äiti haluaa psykiatriselle.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat