Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin lopetitte muiden tapailun?

Vierailija
26.06.2020 |

Onko teillä jotain selvää sääntöä, milloin muiden tapailu loppuu ja seurustelu alkaa? Esim. ensisuudelma, eka kerta sängyssä tai joku tietty aika? Olen itse treffaillut jonkin aikaa miestä, mutta fwb houkuttaisi edelleen. Loukkaantuuko mies, jos menen vielä fwbn kanssa sänkyyn, etenkin kun meidän välillä ei ole vielä seksiä ollut? En ajatellut kertoa, mutta jos myöhemmin saa tietää.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu

Vierailija
2/63 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelisin, että todennäköisesti ei ole ok. Eikä varsinkaan jos et kerro - minusta se kuvaa sitä, ettet itsekään usko asian olevan ok ja juuri siksi haluat sen pimittää. Jolloin asia on vielä vaikeampi jälkikäteen selittää viattomaksi kuvitelmaksi ettei se varmaan häiritse. Jos olette molemmat sieltä seksuaalisesti vapaamielisimmästä päästä ja muiden kanssa paneskelu on ihan jees, niin ei sitä ole mitään syytä peitelläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelliseen ..

Zinc

Aattelin, että nyt keskitytään johonkin järkevämpään. Enpä sitä järkevämpää tiedä, mutta jää energiaa muualle nyt enempi.

Vierailija
4/63 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä aloittunutkaan.

Vierailija
5/63 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mä sanoin jo etukäteen. Että set on sitten siinä. Joko toimii tai meikä puuhailee omiaan siittä lähtien, ja siittä lähtien olen omiani puuhaillut ..

Zinc

Vierailija
6/63 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiesus

Vierailija
7/63 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole mitään "muita" jaloissa pyörimässä nytkään eli jos nyt vaikka huomenna menisin treffeille niin ihan vaan tuota yhtä ihmistä tapailisin alusta saakka..

Toisaalta jos haluaisin tapailla muita niin miksi edes menisin treffeille?

Vierailija
8/63 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä edes tapaillut kun yhtä kerrallaan.

Yksi jos kiinnostaa niin muita ei näe edes.

En tiedä tästä nykyajan menosta, ihan liikaa mulle. Siis treffailet yhtä ja panet toista? Siis täh?

Loukkaantuisitko itse jos mies panisi muita?

Vierailija
9/63 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin tylsä, että ihan aina on vain yksi ihminen kerrallaan. Mistä niitä miehiä edes jonoksi asti saisi tapailtavaksi? Seksillä toki, mutta minulla se kuuluu vasta parisuhteeseen.

Vierailija
10/63 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nämä ovat käsittämättömän vaikeita juttuja, en osaa vastata. Haluaisin tapailla yhtä kerrallaan, mutta käytännön tasolla se tuntuu haastavalta.

Vierailija
11/63 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudelma tarkoittaa, että on ylitetty joku raja. Silloin muut treffailut/pohdinnat pitää lopettaa. 

Vierailija
12/63 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin tylsä, että ihan aina on vain yksi ihminen kerrallaan. Mistä niitä miehiä edes jonoksi asti saisi tapailtavaksi? Seksillä toki, mutta minulla se kuuluu vasta parisuhteeseen.

Olet kuten minä. Hyvä jos yhden kiinnostavan miehen kohtaa edes, mistä ihmeestä niitä oikein useamman repisi deiteille? Saati sitten sänkyyn asti.

Vierailija
13/63 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut viimeksi 90-luvulla, nykyisen mieheni tapasin vuonna 1999. Ei silloin ollut mitään sellaista, että ollaan useamman kanssa samaan aikaan, pettäjät nyt poislukien. Kun mentiin treffeille, niin kyllä siinä illan aikana selvisi aletaanko seurustella. 

Tuskin ap on uudesta tuttavuudesta kovin kiinnostunut jos kerran himoitsee samaan aikaan toista miestä. Kannattaa tuo mies päästää vapaaksi, jotta hänellä on mahdollisuus löytää joku, jolle hän on se ykkönen.

Vierailija
14/63 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut viimeksi 90-luvulla, nykyisen mieheni tapasin vuonna 1999. Ei silloin ollut mitään sellaista, että ollaan useamman kanssa samaan aikaan, pettäjät nyt poislukien. Kun mentiin treffeille, niin kyllä siinä illan aikana selvisi aletaanko seurustella. 

Tuskin ap on uudesta tuttavuudesta kovin kiinnostunut jos kerran himoitsee samaan aikaan toista miestä. Kannattaa tuo mies päästää vapaaksi, jotta hänellä on mahdollisuus löytää joku, jolle hän on se ykkönen.

Älähän taas yleistä omasta kokemuksesta. Kyllä ysärilläkin oli tyyppejä jotka tapaili monia yhtä aikaa. Ja mekin tapailtiin eksän kanssa puoli vuotta ennen kuin sovittiin seurustelusta.

Oli myös ihmisiä, joilla oli vakipanoja, seksisuhteita ja kaveriseksisuhteita. Tämä nimittäin on toinen väite, jota täällä näkee, ettei ysärillä muka näitä ollut. Oli kyllä.

Vm. 1979

Vierailija
15/63 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut, mutta toista miestä himoitsen. Ketään en halua loukata. Ap.

Vierailija
16/63 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset himoitse tapailukumppania?

Vierailija
17/63 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, 20 Vuotta suhdetta takana, en ole vielä lopettanut.

Kannattaneeko enää tässä vaiheessa lopettaakaan...

Vierailija
18/63 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuten minä. Hyvä jos yhden kiinnostavan miehen kohtaa edes, mistä ihmeestä niitä oikein useamman repisi deiteille? Saati sitten sänkyyn asti.

Ihan tavallista, että Tinderin aikaan tavataan monia ihmisiä. Arkielämässä harvemmin tapaa monia kiinnostavia kerralla. Ap.

Vierailija
19/63 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset himoitse tapailukumppania?

Himoitsen harvoja miehiä. Tämä tapailu on niin alussa, etten tahdo vielä edes edetä seksiin. Ap.

Vierailija
20/63 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suudelma tarkoittaa, että on ylitetty joku raja. Silloin muut treffailut/pohdinnat pitää lopettaa. 

Hyvä idea!

Eli kannattaa heti ensitapaamisella laittaa kitarisat yhteen, niin saat leimattua toisen itsellesi. Kaikki muu mitä tämän jälkeen toinen tekee, on pettämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän