Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ideoita 3 vuotiaan tytön lastenjuhliin??

09.07.2006 |

Tyttö täyttää pian kolme vuotta ja ajattelin järjestää synttäreiden lisäksi ns. lastenkutsut,jonne tulee vain muutama ystävä jotta meno ei mene liian villiksi.Mitä ohjelmaa voisi järjestää viidelle kolmevuotiaalle lapselle? Onginta tulee mieleen,mutta saako niitä valineitä jostain?

Kaikki ideat ovat tervetulleita ja muitakin kivoja vinkkejä esim.tarjoilusta lukisin mielelläni!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä aiotaan myös ongintaa laittaa ohjelmaksi, itse ajattelin virittää hiekkisämpärin luudanvarteen ja vaikka jonkin lakanan takaa ongitaan.

Vierailija
2/3 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onginta on ihan kiva. Meilla oli lakana, johon olin laittanut paperisia kalankuvia ja " merilevaa" oviaukossa ja sitten vain keppi ja pieni puhdas ampari. Ei tarvinnut kovin erikoisia jarjestelyja. Meilla onginta jarjestettiin viimeiseksi ja vieraat saivat siina laksiaislahjapussukat.

Muusta ohjelmasta sanoisin, etta monet 3-vuotiaat eivat viela hirveasti leiki yhdessa vaan lahinna omia juttujaan rinnakkain. Kaikkein mieluisinta tuntui olevan ihan pelkka leikki. Jos kuitenkin jotain ohjelmaa haluat, niin vanhat tutut, joiden saannot kaikki tietavat, ovat parhaita pienille (avaimen piilotus, tanssileikki, niin etta kun musiikki loppuu niin taytyy jahmettya ja viimeinen putoaa pois). Jos jarjestat kilpailuja, niin kannattaa antaa pois pudonneille joku pieni tehtava, esim tuomarina toimiminen. Myos askartelujutut ovat meilla olleet suosittuja tyttojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ämpärin tilalta narun päähän voi myös laittaa pyykkipojan. Ja hauskaa on aina muksuilla ollut kun ensin on ongella noussut esim. kumppari, sitten kumppari on heitetty takaisin järveen ja yritetty uudelleen. (En kyllä tiedä joko 3-vuotiaat ymmärtävät vitsin.)

Muuten olen itse aina teeman kannalla, meillä oli viimeksi viidakkosynttärit, jos sellainen kiinnostaa niin voin lähettää sähköpostissa kuvia tytön synttäreiltä. Muita teemoja vois olla esim. prinsessa-kutsut, naamiaiset, keiju-synttärit (meillä oli edellisvuonna), jne.