Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen palstahullun kanssa menisit naimisiin jos olisi pakko?

Vierailija
26.06.2020 |

Siinäpä se kysymys tulikin.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne oikein palstahulluja?

Suositelkaa 40v miehelle jotain? ammattivalittaja jossain ketjussa mainitsi olleensa nuorena nätti, isot tissit ja kaipaisi seksiä?

Vierailija
22/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositelkaa 40v miehelle jotain? ammattivalittaja jossain ketjussa mainitsi olleensa nuorena nätti, isot tissit ja kaipaisi seksiä?

Ssss on anoreksia ihaileva nuori nainen. Ilmeisesti hoikanpuoleinen. Häntä ei seksi ilmeisesti kovastikaan kiinnosta.

Helnyk on kolmikymppinen isotissinen ja isoperseinen, mutta omien sanojensa mukaan pienivyötäröinen rouvashenkilö. Antaa paljon seksiä, mutta tottunut isoon munaan.

Ikis on oletettavasti nelikymppinen nainen joka on ilmeisesti menettänyt miehensä nuorelle naiselle. Puute on ilmeinen!

Hitsi kun muistan vain nämä tyypit parin vuoden takaa kun palstailin enemmän. Olikohan n21 ja 160kg tms? Nuori, painavahko neitonen joka halusi löytää rakkautta.

Sitten tietysti oli muru jonka suhdekuvioita selviteltiin aina säännöllisin väliajoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiskan kanssa

Vierailija
24/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oleeen täällä ollut vain harjoittelamssa kun ei muitakaaan vaihtoehtoja ole ollut olemassa.

Vierailija
25/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oleeen täällä ollut vain harjoittelamssa kun ei muitakaaan vaihtoehtoja ole ollut olemassa.

Kunn elämä menee kaikkin oppikirjojen ohjesäääntöjen mukaisesti niiin sehän tuo sillloin loogisesti myös uuutta elämää tullessaaan.

Vierailija
26/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN mä ylllä stana uskokaaan mihinkän oppikirjoihin. Oppikirjat ovat niin stanan ympäripyöreitä.

Vierailija
27/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullun tai kuritushullun. Opettaisin niille, että perhe-elämä voi olla ihan normaaliakin.

Vierailija
28/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pyypyy mamma!

Vierailija
29/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jopo ja repputyypin

Vierailija
30/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, täällä ei ole ketään minulle sopivaa :(

Sin kkis jos sen voi pitää käs iraudoissa ja teippiä suun päällä kunnes se sattuu olemaan iloisella ja huumorintajuisella tuulella. Sitten kun se alkaisi vitt ui*emaan niin sen voisi viedä takaisin lukittuun ke llariin rauhoittumaan ja ottaa taas viihdyttämään kun se on hyvällä päällä. Olisi kyllä rasittavaa elämää, mutta se on ainoa joka on sanallisesti hauska.

Vierailija
31/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sin kkis jos sen voi pitää käs iraudoissa ja teippiä suun päällä kunnes se sattuu olemaan iloisella ja huumorintajuisella tuulella. Sitten kun se alkaisi vitt ui*emaan niin sen voisi viedä takaisin lukittuun ke llariin rauhoittumaan ja ottaa taas viihdyttämään kun se on hyvällä päällä. Olisi kyllä rasittavaa elämää, mutta se on ainoa joka on sanallisesti hauska.

Mä mietin tätä, mutta se on ihan liian viinaanmenevä ja itserakas. Edes hyvät kokkiveitset eivät kompensoi narskupiirteitä. Se toinen juoppo, andymccoys vai mikä piispamike milloinkin, on sentään vain juoppo.

Vierailija
32/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sen, jolla oli mahdottoman oivallinen ex-vaimo.

Vierailija
33/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskean talon homon

Vierailija
34/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeavitun kanssa

Vierailija
35/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin tätä, mutta se on ihan liian viinaanmenevä ja itserakas. Edes hyvät kokkiveitset eivät kompensoi narskupiirteitä. Se toinen juoppo, andymccoys vai mikä piispamike milloinkin, on sentään vain juoppo.

Siksi käsiraudat niin ei pääse viinaan käsiksi :D

Vierailija
36/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin sen, jolla oli mahdottoman oivallinen ex-vaimo.

Olen onnellisesti naimisissa , mutta kiitos mielenkiinnosta. Ex vaimoni sanoikin joskus, että ulkopuolinen mielenkiinto tekee parisuhteen vahvemmaksi.

Vierailija
37/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi käsiraudat niin ei pääse viinaan käsiksi :D

Aivan, tosiaan, tottakai. :D Teipin ymmärränkin.

Vierailija
38/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimihullunn kanssa voitais yhdessä olla radikaalifeministejä ❤️

Vierailija
39/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aalto-hullun kanssa tietenkin! Ei ole tosin viime aikoina ollut aktiivinen.

Vierailija
40/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ssss on anoreksia ihaileva nuori nainen. Ilmeisesti hoikanpuoleinen. Häntä ei seksi ilmeisesti kovastikaan kiinnosta.

Helnyk on kolmikymppinen isotissinen ja isoperseinen, mutta omien sanojensa mukaan pienivyötäröinen rouvashenkilö. Antaa paljon seksiä, mutta tottunut isoon munaan.

Ikis on oletettavasti nelikymppinen nainen joka on ilmeisesti menettänyt miehensä nuorelle naiselle. Puute on ilmeinen!

Hitsi kun muistan vain nämä tyypit parin vuoden takaa kun palstailin enemmän. Olikohan n21 ja 160kg tms? Nuori, painavahko neitonen joka halusi löytää rakkautta.

Sitten tietysti oli muru jonka suhdekuvioita selviteltiin aina säännöllisin väliajoin.

Ssss ja hel-nyc on saman kirjoittajan provohahmoja. Samoin se gainergirl.

Itse varmaan valitsisin sen 40v neitsytmiehen, hopeaketun tai hamsterimiehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän