Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä kasvoille tarkoitettu aurinkovoide joka ei kiiltele?

Vierailija
26.06.2020 |

Tai tee naamaa valkoiseksi. Sellainen joka imeytyy niin hyvin että tarvittaessa voi meikatakin. Nyt on Acon mutta se on mielestäni paksuhkoa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biore 50

Vierailija
2/13 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosil, 30 kerroin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä käytössä La roche posay anthelios 50+ ja Japanista tilattu canmake mermaid skin gel jotka ovat ainakin ohuita.

Vierailija
4/13 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avenen Cleanance SPF30 ainakin, SPF50 versiota samasta tuotteesta en ole kylläkään kokeillut.

Vierailija
5/13 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha noita 30 kertoimia on ostaa.

Vierailija
6/13 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avenen Cleanance SPF30 ainakin, SPF50 versiota samasta tuotteesta en ole kylläkään kokeillut.

Minulla käytössä Avenen Cleanance SPF50, on hyvä. Minulle paras tähän mennessä, olen aiemmin kokeillut myös Acoa ja LPR:n Antheliosta, nyt käytän niitä kaulalla ja rintakehällä. Vain Avenea kasvoille.

Vierailija
7/13 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivealla se melko uusi jonka nimessäkin oli ettei tahmaa "no sticky feeling" tms. Se ollut aika jees.

Vierailija
8/13 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

La Roche-Posay Invisible Fluid Ultra Light spf50. Nestemäinen, imeytyy tosi hyvin. Käytän myös meikinalusvoiteena.

Vierailija
9/13 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olay regenerist 3 point moisturiser, suojakerroin 30.  Sen päälle voi tehdä meikin heti. 

Vierailija
10/13 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä käytössä La roche posay anthelios 50+ ja Japanista tilattu canmake mermaid skin gel jotka ovat ainakin ohuita.

Tämä La Rochen 50+ saa multakin ison suosituksen. Miellyttävä koostumus, ei haise, imeytyy nopeasti ja ainakin minulla meikki pysyy tämän päällä hyvin. Lisäetuna helppo saatavuus apteekeista, ei tarvitse tilata netistä. Käy ainakin testaamassa tuote apteekissa! Viime vuonna mulla oli Cliniquen 50 mineral sunscreen fluid for face, joka oli koostumukseltaan hyvin samanlainen kosmeettisesti miellyttävä tuote kuin La Rochen tuote. Sillekin vahva suositus. 

https://www.yliopistonapteekki.fi/la-roche-posay-anthelios-invisible-fl…

https://www.sokos.fi/fi/sokos/clinique-face-shakewell-spf-50-aurinkovoi…

Vierailija
11/13 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://m.puritoen.com/product/purito-centella-green-level-safe-sun/47/

Tilasin tätä ulkomaisesta nettikaupasta, ja on aivan älyttömän hyvä tuote. Spf 50, tuntuu iholla kuin normi kasvorasvalta. Toimii myös meikin alla, eikä tosiaan kiiltele. Kyllä nuo korealaiset osaa aurinkosuojautumisen.

Vierailija
12/13 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

La Roche-Posay Invisible Fluid Ultra Light spf50. Nestemäinen, imeytyy tosi hyvin. Käytän myös meikinalusvoiteena.

Piti vielä jatkaa että tämä on uusi versio LRP Shaka Fluidista. Minulta löytyy myös Anthelios XL spf 50 ultra light joka on paljon tahmasempi ja naama alkaa kiiltää suht nopeasti. Pitänee kokeilla seuraavaksi tuo Ultra light.

Vierailija
13/13 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttäny nyt näillä järkyillä helteillä Hawaiian Tropicin Aloha Care Face SPF30 -voidetta. Se on siis ihan aurinkovoide eli ei suojakertoimellinen päivävoide ja sen pitäis jättää iho mattapintaiseksi. Kicksissä maksaa jotain vähän päälle kympin eli ei oo kallis kokeilla.