+25v naisten deittailu, miksi lapsettomia sinkkunaisia niin vähän tarjolla?
Tosi paljon on sinkkuäitejä tarjolla.. En haluaisi ryhtyä isäpuoleksi.
Kommentit (37)
Olen huomannut saman, lisäksi jostain syystä alle 30v-naiset ovat enää harvemmin kiinnostuneita minusta.
M31
Jep. Ja siitä lapsesta mainitaan usein vsta treffeillä😊😊
Ne lapsettomat menee heti kun vapautuvat,
Kannattaa tutustua korkeakouluissa tai yliopistossa opiskelleisiin/opiskeleviin naisiin, meillä on harvemmin lapsia ennen 35-45 vuoden ikää. Ainakin tämä totta suurimmalla osalla tuttaviani kohdalla.
No ne lapsettomat on varattuja. Muutaman vuoden päästä ne vapautuu mutta valtaosa on siinä kohtaa sitten äiti. Toisaalta itsekin olet muutaman vuoden vanhempi ja mitä vanhemmaksi tulet, sitä enemmän joudut miettimään kriteereitäsi. Ja hei, yksin voi olla oikein hyvä olla.
Ei korkeakoulutettu tälläisestä amiksesta kiinostu.
Yllätytkö tosiaan siitä, että +25v naisilla alkaa olla lapsia?
Vierailija kirjoitti:
On se nuori ikä tulla äidiksi..
Haluan olla sinkku ja nauttia nuoruudestani ilman miehiä. Sitoudun sitten +30
N25 :)
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla sinkku ja nauttia nuoruudestani ilman miehiä. Sitoudun sitten +30
N25 :)
Mä sitoudun vasta 40v kun olen juoksuni juossut. Elämästä pitää nauttia :)
Koska ne haluaa olla vahvoja sinkkunaisia :)
Vierailija kirjoitti:
Ai mihin? Ei ole tinderiä. Ei yhtään mieskontakteja. Mihin menin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se nuori ikä tulla äidiksi..
Todellakin, ja mietin juuri kolmea naispuolista serkkuani, he ovat iältään 34, 36 ja 52, kaikki lapsettomia.
M31
Vierailija kirjoitti:
😂
Entäs vuosia sinkkuna ollut lapseton alle 70 kg painava nainen?
Ei kaunis, muttei susirumakaan - mikä siis syy vuosien sinkkuuteen?
Täällä on sellainen. En halua tinderiin
Ai että lapsettomat saavat heti parin? Kiva kuulla 38v ikisinkkunaisena. Olen siis lapseton koska ei ole löytynyt yhtään miestä koko elämän aikana. Enkä todellakaan ole haluttua tavaraa markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei korkeakoulutettu tälläisestä amiksesta kiinostu.
Asia riippuu täysin siitä minkälaisesta miehestä ja naisesta on kyse. Ja tilaisuudesta tai mahdollisuudesta tai kohtalosta tai miksi asiaa haluaakaan nimittää... Ei koskaan pidä sanoa ei koskaan :). Oma mieheni on tmi yrittäjä, alaan kouluttamaton ja minä korkeakoulututkinnon suorittanut, tuttavani on FM ja aineopettaja ja hänen miehensä duunari eli TILAISUUS - MAHDOLLISUUS - KOHTALO tms. Ihmisistä kun on kyse, niin koskaan ei tiedä...
Samaa voisi sanoa +25 miehistä.
Kerran tapailin miestä, jolla oli lapsia. Ei enää koskaan, ellei ole sitten aivan uskomaton ihanuus. Mutta kaikilla "normaaleilla" on lapsia, loput on sitten niitä kahtaa eri sortimenttia, joita täällä kovasti rummutetaan.
❤️