Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehen saa kutsumaan luokseen ilman

Vierailija
26.06.2020 |

Että itse kutsuu itse itsensä tai kalastelee kutsua?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota leffailtaa, yhdessä kokkausta yms

Vierailija
2/16 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan liian urpolta. Ole hyvä ja ehdota että tulisit käymään. Miksi on niin tärkeää että sinut kutsutaan, kun kuitenkin haluat itse junailla sen kutsun? Urpoa.

Vierailija
4/16 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murtaudu sun kotiin ja siirtele tavaroita ympäriinsä. Sitten se on vähän peloissaan ja haluaa seuraa?

Tai sit hei, jos vaan sanoisit et "haluatko hengaa, ois kiva nähdä". Omg, radikaali idea!

Vierailija
5/16 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkyistä kukaan välitä.

Vierailija
6/16 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sellanen kyltti: "Munan puutteessa".

Esim.

Ripustat sen selkäpuolellesi kun siltä tuntuu.

Voit käyttää jotain muutakin lausetta.

Vaikka että: Halukkaita otetaan kotiorjiksi - orja maksaa ylöspidon ja emännän kulut.

Vierailija
7/16 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu itsesi. Ainakin minä olisin todella iloinen jos yksi valittu kutsuisi itsensä.

Vierailija
8/16 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aivan liian urpolta. Ole hyvä ja ehdota että tulisit käymään. Miksi on niin tärkeää että sinut kutsutaan, kun kuitenkin haluat itse junailla sen kutsun? Urpoa.

Vierailija
9/16 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsu itsesi. Ainakin minä olisin todella iloinen jos yksi valittu kutsuisi itsensä.

Yleensä se EI OLE just se valittu.

Zinc

Vierailija
10/16 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en kehtaa kutsua omaani kun pieni ja ahdas asunto.Nolottaa asua näin.

Vierailija
11/16 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sano että ois kiva nähdä, mutta sun kämppä on minimaalinen ja pätsi, ei siellä viihdy. Mitä jos nähtäis pihalla, kahvilassa x, tai sun luona?

Vierailija
12/16 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä jos se kuvastaa asujan tavaraa..

Vierailija
13/16 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan laittaa viestin että on tylsää. Kaksi vaihtoehtoa hän kutsuu itsensä sinun luokse tai kutsuu sinut hänelle.

Vierailija
14/16 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai että sun talossa on putkistossa ongelmaa niin helteellä siellä haisee pska, niin ette voi mennä sinne. Tai että sun lemmikkihilleri saattaa joskus purra vieraiden reisivaltimon poikki. Tai että sä näit näyn että jos pääset sen miehen kämppään niin löydät sieltä piilotetun tonnin setelin, jonka voitte jakaa. Tai että sä oot sattumoisin telttailemassa sen miehen talon pihalla ja tarttet paikan käydä vessassa.

Vierailija
15/16 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan "voinko tulla käymään". Jos se tykkää susta niin se sanoo joo.

Vierailija
16/16 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettamalla olemasta epätoivoinen "varma nakki".

tee elämästäsi niin kiireistä että elämässäsi on muutakin kuin odotella kutsua, jota ei koskaan tule.

hanki itsellesi harrastuksia ja intohimon kohteita. anna miehelle kuva, vaikka hiukan kaunisteltukin, että elämässäsi on niin paljon muuta mielenkiintoista pörinää, että jos mies jotenkin onnistuu harhauttamaan sinut vieraakseen edes hetkeksi, niin hän on onnenpoika.

tällä hetkellä hän ei ehkä uskalla kutsua sinua kylään, koska hän ei ole varma edes siitä, saako hän sinua kämpästään enää ulos, jos sinne kerran sinut päästää.