Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten konmarittaminen on vaikuttanut elämäänne?

Vierailija
26.06.2020 |

Oliko sillä positiivisia vaikutuksia, niin kuin kirjassa luvataan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti on ollut positiivisia vaikutuksia! Olen saanut kotini pysyvästi siistiksi, minun on helpompi luopua turhasta omaisuudesta ja harkitsen ostoksiani paljon tarkemmin. Nautin yleisesti elämästäni enemmän, koska säilytän/valitsen kaikessa vain sen, mikä tuottaa iloa. :)

Vierailija
2/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin negatiivisia vaikutuksia. Siis puolison konmarittamisella.

Kämppä on ihan yhtä tympeä ja visioton sekamelska yhteensopimattomia mööpeleitä kuin ennenkin. Sillä erotuksella että konmarihullu saa kohtauksen aina kun joku tuo jotain tavaraa kotiin. Ja itkettää lapsia viikoittain tivaamalla heiltä mitä heidän lelujaan, askarteluitaan tms. tällä viikolla heitetään pois.

Normiäiti kehuu kun pieni tuo päiväkodista käsitöitään ylpeänä kotiin. Konmarittaja kyselee jo kotimatkalla voisiko ne laittaa suoraan roskiin.

Mielisairaiden kontrollifriikkien sairaus koko kokmaritus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin negatiivisia vaikutuksia. Siis puolison konmarittamisella.

Kämppä on ihan yhtä tympeä ja visioton sekamelska yhteensopimattomia mööpeleitä kuin ennenkin. Sillä erotuksella että konmarihullu saa kohtauksen aina kun joku tuo jotain tavaraa kotiin. Ja itkettää lapsia viikoittain tivaamalla heiltä mitä heidän lelujaan, askarteluitaan tms. tällä viikolla heitetään pois.

Normiäiti kehuu kun pieni tuo päiväkodista käsitöitään ylpeänä kotiin. Konmarittaja kyselee jo kotimatkalla voisiko ne laittaa suoraan roskiin.

Mielisairaiden kontrollifriikkien sairaus koko kokmaritus.

Mielestäni menee vähän överiksi myös jos ihmiset pakotetaan luopumaan kaikesta HETI. Itselleni toimii paremmin systeemi että laitan käyttämättömät jutut sivuun ja sitten parin vuoden kuluttua käyn ne läpi ja katson mitä haluan vielä säilyttää. Usein sieltä löytyy jotain mitä en muista olleenkaan enkä tule kaipaamaan vaikka varmaankin kuvittelin niin. Ja jotkut esineet on ihan turhia mutta silti rakkaita enkä ole valmis luopumaan vaikka tiedän että sinne varastoon ne vaan jää.

Vierailija
4/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on helpompi ja nopeampi siivota. Tavaraa ei tule jätettyä lojumaan, kun kasoja ei ole ja kaikelle ln paikkansa. Mieli lepää, kun ei tarvi katsella epämääräistä sälää ja sekasotkua. Pyykkäys on myös sujuvampaa, kun lasten vaatteet ovat vähentyneet sitä mukaa kun jäävät pieniksi tai menevät rikki, nyt ostan vain tarpeeseen ja harkitusti, ennen tuli ostettua kaikkea kivaa kirppikseltä ja vaatteet veivät paljon tilaa.

Vierailija
5/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vähän tuosta konmarittamisesta ja olen sitten sen innoittamana alkanut heittämään tavaraa pois. Voin sanoa, että se on helpottanut oloa, koska enää ei ole kaapit täynnä tavaraa. Asuntokin pysyy helpommin siistinä ja myös muistaa, mitä tavaroita omistaa.

Ja muutenkin tuo on nimenomaan helpottanut sitä, että voi sitä tavaraa heittää pois, eikä jatkuvasti ajattele "no jos mä käytän sitä joskus ehkä en tiedä..." ja sitten sulla on se tavara 10v mukana käyttämättömänä.

Vierailija
6/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, koska olin NiemMarittanut koko ikäni(nimi muutettu). Mulla on turhat roinat poistettu jo kauan ennen Japanin Maria.

Vierailija
7/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ostettua kirpputorilta hyödyllisiä tavaroita halvalla, kun mammat ovat niitä sinne konmaritusinnoissaan vieneet.

Vierailija
8/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin paljon paremmin. Käytän kauniita vaatteita myös kotona, en pidä ns rönttävaatteita ollenkaan vaan teen niistä rättejä jne) Käytän arkisinkin ihanaa kaunista astiastoa joka pitää pestä käsin, koska ei ole mitään syytä nautttia kauneudesta vain juhlina! Kaapit eivät pursuile turhaa roinaa ja elämäni tuntuu kevyemmältä.

Vierailija
9/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ko. opusta lukenut mutta oma kokemus on, että aina kun muuttaa kannattaa heittää puolet muuttokuormasta roskiin. Elämä helpottuu huomattavasti.

Vierailija
10/10 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut ostettua kirpputorilta hyödyllisiä tavaroita halvalla, kun mammat ovat niitä sinne konmaritusinnoissaan vieneet.

Eihän siitäkään mitään vahinkoa ole ollut kenellekään:-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän