Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stefu meni takas koska ei löytäis ketään

Vierailija
26.06.2020 |

Ja Nikon kiusaks
Sohvi löytäis pian uuden

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni takas?, on pysynyt paikoillaan tiluksillaan, naiset vaan vaihtunut ympärillä.

Vierailija
2/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että Stefu tietää jo iskeneensä kätensä paskaan. Näyttää todella tympääntyneeltä Soffen insta-storyssa. Sofia pitää kulissia yllä.

Mä taas olen sitä mieltä, ai kamala ja kyllä tiedän puhuvani rikollisesta, että Niko on paljonkin Sofiaa parempi ja älylläämpi ja tämä uusi heila sopii Sofiaa paremmin,harmi vaan että suhde ei oikein helpolla käy kun toinen lähdössä lusimaan joksikin aikaa. Ensikertalaisena tuskin kovin pitkään plus tutkintavankeus.

Kertoo Nikon älystä myös, ettei lähtenyt Sofian halpaan flirttailuun mukaan vaan piti päänsä. Täysin oikein. Ehkä Soffe oppii (tuskin), että vaikka rikas mies haluaisi "täydellisen naisen", täytyy korvien välissäkin olla jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikosta tykätään kun on rikas.

Eikö ihmisillä ole periaatteita. Kun on komea ja rikas, kaikki käy, suorastaan ihaillaan.

Vierailija
4/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Second best

Vierailija
5/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian uusimmassa instastoryssa on kyllä autossa Sofian veli Amin

Vierailija
6/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikosta tykätään kun on rikas.

Eikö ihmisillä ole periaatteita. Kun on komea ja rikas, kaikki käy, suorastaan ihaillaan.

Miten niin ihaillaan ja kaikki käy? Mun mielestä taas on aika yksoikoista vaan vetää mielipiteet ääripäähän. Ei raha tai komeus tee ketään fiksuksi. Olihan esim Hitlerkin älykäs. Älykkyys ei ole sama asia kuin "kiva tyyppi".

Vierailija
7/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofian uusimmassa instastoryssa on kyllä autossa Sofian veli Amin

Aijaa, ihan yhtä tympeän näköinen kuin Stefu. Ehkä sekään ei enää jaksa muijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme