Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Proteiinijauheet oksettaa..

Vierailija
26.06.2020 |

Yritän laihduttaa. Paras keino on salaattia ja paljon proteiinia.

Mutta valitettava tosiasia on että vahvasti proteiinipainotteinen ruoka ei ole mitään kulinaristista nautintoa, usein päinvastoin.

Kaiken huippu on nämä veteen sekoitettavat proteiinijauheet. Kaksi kulausta ja meinaa kohta laatta lentää kun oksennusreaktio nousee väkisinkin.

Oon semmonen ihminen että kaikki maistuu, mutta nämä jauheet, en tajua miten joku salilla kävijä voi juoda tämmöisiä ihan päivittäin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö rasvaa niin laihdut. Jos syöt pelkkää salaattia ja proteiinia niin 3 viikon päästä sulla on sellanen ummetus että itket tuskissasi.

Ja ne proteiinijauheet on ihan turhia. Kaiken tarvitseman saa oikeasta ruuasta.

Vierailija
2/15 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aloitus... Miksi sä proteiinia jauheesta vedät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et syö proteiinia ruokana? Ja miksi arvelet, että pelkällä salaatilla ja proteiinijauheilla laihtuu?

Vierailija
4/15 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö proteiinipatukoita. Mun suosikki on Barbells.

Vierailija
5/15 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä vetää noita jauheita ellei tavoitteena oo kerätä massaa. Sillonki vähän niin ja näin.

Vierailija
6/15 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö proteiinipatukoita. Mun suosikki on Barbells.

Todellakin! Niillähän sitä laihtuu, ja ovat tosi terveellisiä!

Vierailija
7/15 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin noita proteiinijauheita tavallinen laihduttaja tarvitsee, protskun tarvetta liioitellaan. Ne on lähinnä bodareille tarpeellisia, kun treenataan kovaa eikä oikeasti ehdi tekemään oikeaa ruokaa niin paljon kuin lihasten kasvatus vaatisi.

Laita salaattiin lihaa/kanaa/kalaa/raejuustoa/kananmunaa/tonnikalaa jne ja jätä jauheet pois.

Vai mikä on sun saliohjelma?

Vierailija
8/15 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi syödä rasvaa, kun ron asvamaksa. 

Pitää syödä erittäin vähärasvaista ruokaa ja alkoholia ei saa nauttia ollenkaan, ei edes lasillista kuohuviiniä.

Vierailija
9/15 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nyt muullakin elän kuin pelkillä jauheilla.. tätä olin ajatellut vain yhdeksi "välipalaksi" jotta verensokeri pysyisi tasaisena koko päivän.. eikä mikskään pääasialliseksi ravinnoksi, mutta sitä vaan tässä ohimennen hämmästelin että jotkut ihan oikeasti juo näitä ja vieläpä aktiivisesti.

Vierailija
10/15 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne jauheet edes ole ruokaa. Keinotekoista paskaa kuten nyhtis, quorn, seitan jne.

Syö munia, kalaa, papuja, maitotuotteita..

Vierailija
11/15 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi syödä rasvaa, kun ron asvamaksa. 

Pitää syödä erittäin vähärasvaista ruokaa ja alkoholia ei saa nauttia ollenkaan, ei edes lasillista kuohuviiniä.

Voit syödä pähkinöitä, siemeniä yms. Niistä saat niitä hyvä rasvoja, joita maksasikin tykkää. 

Vierailija
12/15 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä nyt muullakin elän kuin pelkillä jauheilla.. tätä olin ajatellut vain yhdeksi "välipalaksi" jotta verensokeri pysyisi tasaisena koko päivän.. eikä mikskään pääasialliseksi ravinnoksi, mutta sitä vaan tässä ohimennen hämmästelin että jotkut ihan oikeasti juo näitä ja vieläpä aktiivisesti.

Vaikkapa rahka marjoilla merkittävästi parempi vaihtoehto. 

Vierailija
13/15 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proden kannattaa sekoittaa maitoon tms ja lisätä jotain siihen esim marjoja tms. Mitään järkeä sitä ei ole vetää laihdutus tarkoituksessa ellei ole todella niin pa ettei ole rahaa oikeaan ruokaan. Salaatti ei ole mikään laihduttamisen edellytys. Kannattaisi syödä ihan oikeaa kunnon ruokaa, esim. kasviksia ja kalaa. Paljon mielekkäämpää ja todennäköisesti sitä jatkaa pidempään kuin 2 päivää.

Vierailija
14/15 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt nimenomaan pa ja olin hyvin iloinen kun kaapista löytyi pussi suklaanmakuista protskujauhetta! Jes! Nyt on joka päivälle ainakin jotain syötävää muiden kaappilöytöjen lisäksi. Nuudelia, hernekeittoa, riisiä ja linssejä. Ja proteiinijauhetta!

Ja toi suklaanmakunen herajauhe on maidon kanssa ihan hyvää, tai mä tykkään kyllä.

Vierailija
15/15 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkee sellaisia luonnottomia jauheita on vedellä. Sininen maito on tutkitusti paljon parmepi ja terveellisempi palautusjuoma.