pepputappi
ostimme tämän palstan innoittamana postimyyntiliikkeestä pepputapin seksielämäämme piristämään. Olemme sitä kokeilleet, mutta miten sitä oikein käytetään? Ensinnäkin ne " helmat" tai mitä ne on painavat mun aikas isoja pakaroita ja hankaavat miehen elintä jos tappi on pepussa tavallisen yhdynnän aikana. Venyttäähän se pyllynreikää ja peppuseksi on sen jälkeen vähän helpompaa, mutta eikö ole sellaista jossa olisi värinä? Tässä meidän versioissa ei ole. Olisko muita käyttövohjeitä aloittelijalle? N 29
Kommentit (13)
Tappi tuntuu ihan mukavalta piristeeltä ja varsinkin kun kulta nuolee samalla. Tapin laajennusosa tai helmat niinkuin ap sanoo ei paina kun pyllistää tarpeeksi että pakarat leviää
Myös kooltaan jonkinverran suurempi, mutta liukkaan materiaalin ansiosta luiskahtaa hyvin paikoilleen. Tietysti liukkaria lisäksi.
On ollut sänkyleikeissä monestikin. Pimpsakin tuntuu tapin ollessa pepussani paljon tiukemmalta. Ne reunaliepeet ei häiritse. Yhtenä aamuna heräsin ovikellon soittoon ja mieheni oli jo työssä. Illalla oltiin touhuttu melkoisesti.., ja pepputappi oli jäänyt yöksi sisääni. Sitten vaan aamutakkisillani avasin oven. Lämmönjakohuoneen mittaria tuli 2 asentajaa vaihtamaan. Opastin heille työmaan, ja vasta suihkussa poistin tapin. Ihan välillä unohtui se olevankaan siellä.
Voiko tapin muka unohtaa yöksi! minusta se tuntuu kuitenkin aika täyttävältä.
minä olen kyllä niin ujo, että en kehtaisi pitää semmosta tappia pyllyyssäni, kun mies nuolee. Melkein punastun ajatuksestakin. Kinnostais kyllä kokeilla, mutta en kehtaa ehdottaa miehelle. N 25
mulla on vaan ihan tavallinen sauva, jota joskus pidän pepussakin. Voishan sitä tappiakin kokeilla.
en ole koskaan kokeillut, mutta ajatus muovisesta tapista pyllyssä ei tunnu kovin kiihottavalta, vaikka peppuseksistä muuten tykkäänkin. Voin olla tietysti väärässäkin. Nainen olen ja 33 v
tappia käytän ihan vaan omassa kivassa. Orkku tulee helposti ja on voimallinen.
saako niitä tilata jostain. en kehtaa mennä kauppaan ostamaan..
Paras on sellanen moottoroitu jonka saa pumpattua isommaks sit kun se on pepussa.
tappejahan saa mistä tahansa postimyyntiliikkeestä. En minäkään kehtaa sellaista mennä ostamaan kaupasta. Pari mallia meni ensin hukkaan, kun olivat sellaisia kovia. Pehmeä (onko se sitten sitä Jelly-matskua?) on minusta paras. Kannattaa lämmittää tappia ensin vaikka kuumalla vedellä tai kädessä ennen sisään laittoa.
käytetäänkö niitä tosiaan paljonkin? Kävin uteliaisuuttani selailemassa seksikauppojen sivuja ja siellähän niitä on myynnissä. Kai niitä sitten ostetaankin kun kerran myydä kannatta.
Hyvältä se minustakin tuntuu, mutta parhaalta tuntuu kun mies laittaa toisen sormen pimppiin ja toisen peppuun (siis nuollessaan) ja puristelee varovasti välilihaa. Sain juuri ihanan orkun sillä tavalla. Pepputappi tuntuu jotenkin elottomalta.
meillä on sellainen moottoroitu malli. En nyt muista merkkiä. Käytän sitä joskus pepussani harvinaisena herkkuna, kun mies nuolee klittaa. Orgasmi on aivan tärisyttävä.