Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän nykyinen lihoo silmissä

Vierailija
26.06.2020 |

Mitä tästä pitäisi ajatella :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että et ole päässyt yli exästäsi, kun edelleen hänen elämänsä on sinun pääpuheenaiheesi. Enpä ihmettele, että hän jätti noin v-mäisen ämmän.

Vierailija
2/9 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Täysin tarpeetonta informaatiota ja ajatusten haaskaamista. Eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että et ollut tarpeeksi muhkea exän makuun ja sua vtuttaa.

Vierailija
4/9 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kaikki exät ovat todella todella lihavia. Olen itse simpsakassa kunnossa. Jos minulla on paha mieli ja tunnen olevani huono, niin ajattelen tätä ja piristyn. Jotta en vaikuttaisi nyt aivan kauhealta ihmiseltä niin haluan kertoa että olen ollut joskus elämässäni myös ylipainoinen eikä elämäni ole ollut aina niin hienoa. Olen kovalla työllä saanut itseni hyvään kuntoon ja nyt nautin siitä. En tietenkään koskaan sano kenellekään että vertailen itseäni näihin lihaviin exiin, mutta täällä voin tämän syntini tunnustaa.

Vierailija
5/9 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että et ole päässyt yli exästäsi, kun edelleen hänen elämänsä on sinun pääpuheenaiheesi. Enpä ihmettele, että hän jätti noin v-mäisen ämmän.

Auts :D

Vierailija
6/9 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni kaikki exät ovat todella todella lihavia. Olen itse simpsakassa kunnossa. Jos minulla on paha mieli ja tunnen olevani huono, niin ajattelen tätä ja piristyn. Jotta en vaikuttaisi nyt aivan kauhealta ihmiseltä niin haluan kertoa että olen ollut joskus elämässäni myös ylipainoinen eikä elämäni ole ollut aina niin hienoa. Olen kovalla työllä saanut itseni hyvään kuntoon ja nyt nautin siitä. En tietenkään koskaan sano kenellekään että vertailen itseäni näihin lihaviin exiin, mutta täällä voin tämän syntini tunnustaa.

Miksi lihava on mielestäsi huono ihminen?

Vierailija
7/9 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso muualle.

Vierailija
8/9 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap eiii, et voi myöntää että stalkkaat exän uutta, toi on noloa...

Ja jos sun exä tykkää pulleammasta naisesta niin ihan sama, sä et ole sen nainen. Sä olit joskus, muttet ole enää. Anna olla.

Vierailija
9/9 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä pitäisi, mutta koska exän nykyinen on vmäinen nainen, joka kohteli lapsiani huonosti niin olen vahingoniloinen siitä, että on yhtä leveä kuin pitkäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi