Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyt vai pitkä tukka?

Vierailija
26.06.2020 |

Lähtötilanne: luonnonvaalea, olkapäille asti pitkä, taipuisa tukka. Kuvittelisin, että lyhyt tukka (jonkinlainen polkka) saattaisi sopia paremmin, olisi ehkä pirteämpi??? Leikatako vai ei? Suhtaudutaanko lyhyttukkaisiin naisiin eri tavalla? Oma päätös on vaikea, kun hyviä puolia on molemmissa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, miten lyhythiuksisiin naisiin suhtaudutaan?? Leikkaa, jos haluat. Elämä on lyhyt.

Vierailija
2/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kehuvat lyhyitä hiuksia ja me miehet jätämme rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taustalla vähän se, että mietin, onko se huomio, minkä miehiltä saan sidoksissa hiuksiin. Sama ihminenhän minä olisin sen tukan alla.

Hiusten leikkaamisesta puhuvat toiset naiset. Ovat ehdottaneet sitä "leikkaa sinäkin lyhyt tukka, on paljon pirteämpi". 

Vierailija
4/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on taustalla vähän se, että mietin, onko se huomio, minkä miehiltä saan sidoksissa hiuksiin. Sama ihminenhän minä olisin sen tukan alla.

Hiusten leikkaamisesta puhuvat toiset naiset. Ovat ehdottaneet sitä "leikkaa sinäkin lyhyt tukka, on paljon pirteämpi". 

Lyhyillä hiuksilla et erotu kanssasisaristasi eduksesi miesten silmissä, joten saat heiltä myötätuntoa. Me miehet emme ole ajatustenlukijoita, joten emme näe kaunista sieluasi ennen kuin tutustumme. Valitettavasti emme tee aloitetetta ja yritä tutustua siihen, ellei pitkät hiukset ensin herätä huomiotamme.

Vierailija
5/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kuunnella niitä lyhyttukkaisia käännyttäjiä. Pahimmat tapaukset ovat viinipäissään väkisin leikkaamassa muiden tukkia, true story.

Vierailija
6/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä hauska sanonko mitkä kouv...tukat on aina leikkaamassa muille yhtä rumia hiuksia.

Vierailija
7/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi samalla logiikalla lihoa vaikka 50 kiloa, koska sama ihminenhän siellä ylipainon allakin on.

Vierailija
8/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa sellainen tukka mistä itse eniten pidät. Älä mieti muiden antamaa huomiota. Ystäväsi ja sinulle oikea mies kyllä pitävät sinusta juuri niillä hiuksilla jotka sinulla on.

Mikä hiusmalli korostaa omaa persoonaasi mielestäsi parhaiten?

Vierailija
9/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nätti naama niin leikkaa lyhyeksi, jos ei niin jätä pitkäksi.

M37

Vierailija
10/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieltymykseni naisiin ei ole koskaan ollut riippuvainen heidän hiustyylistään (ääritapaukset poislukien).

M40

Vierailija
11/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten itse haluat. En pidä lyhyistä hiuksista 99% naisista mutta eihän se sun ongelma olekaan.

Vierailija
12/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi samalla logiikalla lihoa vaikka 50 kiloa, koska sama ihminenhän siellä ylipainon allakin on.

Jos lihoo 5o kg niin siellä sisällä on laiska, saamaton ja tyhmä ihminen.

Vierailija
13/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne hiukset siitä uudelleen kasvavat, jos nyt haluat lyhyeksi leikata ja jos harmittaakin.

Minä en enää leikkaa hiuksia lyhyiksi olkoon sitten kuinka pahuksen pirteät tahansa. En tykännyt enkä ollut sujut niiden kanssa. Piti pestä vähän väliä koska koko hiuksisto rasvoittui kun hiusta oli niin vähän. Mutta jos pohdit asiaa, niin leikkaa ja kokeile. Ei sitä toista kertaa tarvitse enää leikata jos ei ollutkaan kiva.

Vierailija
14/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kertoi että tykkää pitkä hiuksisista naisista. (Oltiin netissä juteltu monta vuotta)

Mutta kun näki kuinka hyvin lyhyet sopii minulle niin ei enää halua minulle pitkiä xD (nykyään asutaan yhdessä ja ollaan naimisissa)

Vierailija
15/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa lyhyttukkaiset naiset kuule kivitetään. Oikeasti. Ne hiukset kasvaa takaisin. Mutta toki, pelkää kuollaksesi toisten reaktiota jostain polkkatukasta. Sehän vasta elämää onkin!

Vierailija
16/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kertoi että tykkää pitkä hiuksisista naisista. (Oltiin netissä juteltu monta vuotta)

Mutta kun näki kuinka hyvin lyhyet sopii minulle niin ei enää halua minulle pitkiä xD (nykyään asutaan yhdessä ja ollaan naimisissa)

Harva mies on niin tilannetajuton, että sanoisi jotain muuta. Eikä hiusten pituus mikään tärkein kriteeri ole. Tosiasia kuitenkin on, että harvan miehen mielestä lyhyet hiukset ovat paremmat kuin pitkät. Aivan kuin pullukkakin voi olla viehättävä, mutta olisi vielä viehättävämpi hoikkana.

Vierailija
17/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on jo nyt lyhyet hiukset, jos ne ovat vain olkapäille ulottuvat.

Koska emme näe naamasi muotoa, niin yksikään meistä ei osaa sanoa minkälaiset hiukset sinulle sopisivat.

Vierailija
18/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on tällä hetkellä kylkiluihin asti, eli eihän ne aivan tosi pitkät ole. Itse siis viihdyn kyllä pitkässä tukassa, ulkopuolelta ne paineet leikata tulee. Pitää kai vaan luottaa itseensä, vaikka vähän tietysti kiinnostaa, kun kuulee, että sopisi lyhyt paremmin.

Naaman muoto aika lailla squre face shape.

Vierailija
19/19 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvacki-naisille lyhyt ja muille oikeille naisille pitkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä