Koko ensi viikon sataa vettä
Näytti säätiedotus stadiin.
Että nyt lopettakaa se ulina
Kommentit (17)
Olis ihan kiva että myös muualla satais niin olis viileämpää eikä näin kuuma.
Se on kyllä miljoonasade jos toteutuu.
Tulee hyvä satovuosi.
Luonto kiittää. Alkaa olla aika kuivaa joka paikassa ja kasvu pysähtynyt.
Tottakai kun mulla alkaa loma. Ja nyt trooppisen tiristyksen aikaan ollut megavuotokuukautiset. Eli seuraava hellepäivä on 27.7 kun palaan töihin ja alkaa seuraavat menkat.
Tänne luvattu vaan 1 päiväksi vettä ja muut päivät n. +23. Asun pk-seudulla.
Thank God. En mä ulkona olisi muutenkaan niin hyvä vaan sillä asunnossani +31, saisi viilentyä 10 astetta että saa edes nukuttua yöt kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kun mulla alkaa loma.
Sama mulla, loma alkaa noin kuuden tunnin päästä.
Mitä ihmettä ap? Ihan hyvältähän tuo ensviikko näyttää, + 22 asteesta +24 asteeseen ja puolipilvistä ja aurinkoista. 1-2 päivänä voi vähän sataa. Helsingin säätä katsoin (tarkemmin vielä oman asuinalueeni säätä Helsingissä).
Aina haukutaan kesäkuuta, kuinka kukaan ei haluaisi silloin olla lomalla, vasta heinäkuussa kun on hyvät ilmat. Paskat. Tänä vuonna kesäkuu näyttäisi olevan paras rannalla oleiluun ja heinäkuussa voipi tulla vilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää säätä on luvattu, älkää huoliko lomailijat😊
Tämä keskustelu ja Iltalehden otsikot johtaa harhaan, heti kun 1 päivälle luvattu sadetta niin muka koko viikon sataa.
Yhdessä yössä muuttunut sää täysin, ei ole enää luvattu vesisadetta.
Mä uskon että koko kesä on tällaista. Suomeen on tullu tämmöset kesät ja se ollaan nyt nähty jo useampana kesänä peräkkäin. Välillä voi tulla pari sadepäivää, mutta sitten helle palaa aina takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää säätä on luvattu, älkää huoliko lomailijat😊
Tämä keskustelu ja Iltalehden otsikot johtaa harhaan, heti kun 1 päivälle luvattu sadetta niin muka koko viikon sataa.
Iltalehden klikkiotsikot 😂
MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ. Minun lomani, minun nautintoni, minun oma pieni napani. Noh, ei niitä sateita toivomalla saada, mutta kyllä tässä itsellä ja monella muulla on mielessä ja huolena vähän isommat kuviot kuin että pääseekö joka päivä lomalla tiristämään nahkaa...
Vaihteeksi ihan hyvä. Luonto tarvitsee vettä. Mutta sitten saisi taas paistaa ☀️