Seksi kuukautisten aikana? Suostuuko mies hommiin?
Kommentit (13)
Ei suostu. Kymmenen vuoden aikana muistan vain 2 kertaa että olisi suostunut. Nekin kerrat suihkussa. Eikä mulla oo mitenkään runsaat, en usko että kuukautisia mitenkään erityisesti huomaisi tai että siitä tulis karmea sotku. Mutta mies haluaa aina katsella mua aika paljon, niin kai sitä sit ällöttää se ajatus että näkis mun pimpissä verta.. ja kyllä mä oikeestaan sen ymmärränkin, enkä ole painostanut sen kummemmin.. joskus menkkojen aikana kyllä ehdotan että jos tulisin taas suihkuun kaveriksi, mutta mies torjuu idean hellästi.
Aiemmille kumppaneille ei oo ollut mikään ongelma.
Joo, mies suostuu ns kyllä, itse en aina niin välitä. Ollaan harrastettu suihkussa ja sängyssäkin tosin kun suojataan patjat.
Jos olen itse kovin kipeä menkkojen aikaan niin ei tee juuri edes mieli. Joskus taas on kauhea panetus päällä niin sit vedellään kyllä.
Aina rakasteltiin kun vielä oli ne karmeet ajat. Ne hävisivät kun kohtu ja munasarjat poistettiin. Luojan kiitos! Mutta hommat pelittä yhä kuin nuorenakin.
Tietysti. Suoraan pesusta nuolenkin. En kyllä mitään hautuneita veriä sentään.
Tottakai suostun ja jopa itse sitä myös haluan. Kuulemma helpottaa myös kuukautiskivut seksin jälkeen.
Seksi maistuu myös menkkojen aikana, mutta runsaina päivinä jätetään suosiolla väliin. Vaikka on pyyhe suojana, niin ei se nyt ole kivaa, että verta on kuin teurastamolla. :D Omat haluni ovat menkkojen alussa muutenkin vähän matalammalla.
Ei todellakaan suostu. Olen ehdottanut että seksitamponin (Boppy) kanssa, ei suostu sittenkään.
Suostuu. Mulla ei ole mitkään super runsaat muutenkaan. Toki ei nuole silloin kun on menkat, enkä todellakaan sitä olettaisikaan. Ekalla kerralla oli vähän epäröivä, mutta kun huomasi ettei sitä verta edes tullut juuri yhtään, niin sen jälkeen on menkkojen aikana ryhdytty hommiin ilman mitään ongelmaa.
Toki se saattaa vaikuttaa veren vähyyteen, että koska käytän tamponeja, ei emättimessä ole valmiiksi sitä juoksevaa verta, kuin olisi silloin jos käyttäisin sidettä.
Tänä aamuna viimeksi suostuin, eikä siihen edes suostuttelua tarvittu. Pyyheliina ja kaupan muovikassi alle varoiksi ja pikaiset panot. Hyvältä tuntu.
Meillä on kummallakin korkea seksivietti. Meitä ei mitkään kuukautiset hidasta. Seksi on muutenkin eritteitä täynnä.
Suostuu. Usein prsuhuoneessa suihkun alla. Kumi käytössä tosin.
Suostui, kun vielä oli kuukautiset (nyt kierukan takia loppuneet). Vaikka "suostui" on väärä sana. Ei se menoa hidastanut lainkaan. Ei vaan ollut pillunnuolentaa ja paikat oli suojattu pyyhkeellä (missä nyt sitten pantiinkaan). Jonkun mielestä ällöä - no, se on voi-voi.