Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinistä asti jatkunut parisuhde

Vierailija
25.06.2020 |

Tarkoitukseni ei ole pahoittaa kenenkään mieltä, mutta miten te miehet, jotka olette olleet teineistä asti saman naisen kanssa (eikä muita naiskokemuksia ollenkaan alla) olette jaksaneet elää ilman vaihtelua seksissä toisen ihmisen kanssa? Onko koskaan kyllästyttänyt? Kaipaatteko seksikokemuksia muiden naisten kanssa? Onko ollut syrjähyppyjä tai sivusuhteita?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/17 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/17 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Pitkä parisuhde on valinta. Ihan kaikkea ei voi saada mikä milloinkin päähän pälkähtää.

Vierailija
5/17 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni tilastollisesti uskollisimpia ovat ne, jotka ovat pariutuneet hyvin nuorina. Tosin osaltaan tähän varmasti vaikuttaa se, että varhaiseen avioitumiseen syynä monella on uskonnollinen vakaumus.

Osittain uskon myös syynä olevan se, että kun on tuntenut puolison jo nuorena, häntä katsoo aina tietynlaisten vaaleanpunaisten silmälasien läpi. Ainakin omaan silmään kaikki nuoruusystävätkin on edelleen eri tavalla kauniita kuin ne, joihin on aikuisena tutustunut. Nuoruusystävää katsoessaan pystyy näkemään iän merkkien läpi saman ihmisen ihanteellisimmillaan ja tulee itsellekin nuori ja kaunis olo. Miksei tämä toimisi pariskunnillakin?

Vierailija
6/17 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, luuletko tosiaan, että seksiin saa vaihtelua vaan uuden kumppanin avulla? Taidat olla aika mielikuvitukseton eikä sitä kokeilunhaluakaan taida sinulta löytyä. Me ollaan oltu kimpassa 40 vuotta ja edelleen kokeillaan uusia asioita.  Ja harrastetaan seksiä monta kertaa viikossa. Ei uusi kumppani tarjoaisi mulle mitään, koska nykyinen tietää, millaisesta seksistä tykkään. Ja kun muutenkin on mukavaa olla toisen kanssa, miksi kaipaisin muuta?

Vierailija
7/17 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat aika usein luonnostaan hedonisteja ja vaihtelunhaluisia. Tämän takia vaikea ymmärtää miten jollekin ei voi tulla halua ns. kokeilla seksiä jonkun toisenkin kanssa. Ymmärrättehän? Ettehän tekään jaksa olla koko elämää samassa huoneessa samaa ruokaa syöden?

Säilyykö se sama intohimo omaa puolisoa kohtaan vielä 15 vuoden jälkeen ihan oikeasti? Tätä on hanakala käsittää.

Vierailija
8/17 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko vastaajat miehiä vai naisia?

Vierailija
9/17 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat aika usein luonnostaan hedonisteja ja vaihtelunhaluisia. Tämän takia vaikea ymmärtää miten jollekin ei voi tulla halua ns. kokeilla seksiä jonkun toisenkin kanssa. Ymmärrättehän? Ettehän tekään jaksa olla koko elämää samassa huoneessa samaa ruokaa syöden?

Säilyykö se sama intohimo omaa puolisoa kohtaan vielä 15 vuoden jälkeen ihan oikeasti? Tätä on hanakala käsittää.

Ei ole pakko syödä samaa ruokaa samassa huoneessa vaikka kokki olisikin sama.

Vierailija
10/17 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, luuletko tosiaan, että seksiin saa vaihtelua vaan uuden kumppanin avulla? Taidat olla aika mielikuvitukseton eikä sitä kokeilunhaluakaan taida sinulta löytyä. Me ollaan oltu kimpassa 40 vuotta ja edelleen kokeillaan uusia asioita.  Ja harrastetaan seksiä monta kertaa viikossa. Ei uusi kumppani tarjoaisi mulle mitään, koska nykyinen tietää, millaisesta seksistä tykkään. Ja kun muutenkin on mukavaa olla toisen kanssa, miksi kaipaisin muuta?

Kyse ei ole siitä,että kyllästyisi samoihin vanhoihin asentoihin ym. vaan ihan vaan se, että eikö koskaan tee mieli kokea sitä uutuudenviehätystä toisen viehättävän ihmisen kanssa?

Uusien juttujen kokeileminen seksin saralla sen saman vanhan puolison kanssa kuulostaa yhtä tylsältä kuin se, että syö edelleenkin joka päivä sitä kaurapuuroa, mutta välillä vaihtaa erilaisen lusikan. En ymmärrä.

Vierailija
11/17 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, että varmaan se voi tuntua mekaanisesti hyvältä, mutta säilyykö se kiihko ihan tosissaan? Että on tunnetta kunnolla pelissä.

Vierailija
12/17 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama reikä eri paketissa. Ei kannata.

Vierailija
13/17 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaan, että varmaan se voi tuntua mekaanisesti hyvältä, mutta säilyykö se kiihko ihan tosissaan? Että on tunnetta kunnolla pelissä.

Ei kaikki tarvitse mitään kiihkoa. Miksi niin kuvittelet?

Vierailija
14/17 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama reikä eri paketissa. Ei kannata.

Tämähän tarkoittaa sitä, että miehen ei tarvitse edes tuntea mitään kiihkoa naista kohtaa, jonka kanssa aloittaa parisuhteen. Eli reikä kun reikä ja se on pääasia, vaikkei tuntisikaan juuri mitään naista kohtaan. Kuulostaa kamalalta. Tyydyttekö te vain johonkin?

Mun käy sääliksi tällaisia miehiä. Eivät varmaan osaa edes sen harmaahiirulaisvaimon kanssa edes kuvitella millaista olisi naisen kanssa, joka herättää kaikki aistit.

Ja toki säälittää ne vaimot, joihin on vain tyydytty.

Vierailija
15/17 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki tarvitse mitään kiihkoa. Miksi niin kuvittelet?

No samahan se on sitten ruveta panemaan vaikka kämppistä? Varmaan aika harmaata on arki ilman mitään ilotulituksia. Miten te jaksatte moista? Vai oletteko te niitä ihmisiä, joilla ei muutenkaan ole elämässä mitään mielenkiinnon kohteita tai intohimoja?

Vierailija
16/17 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut puolisoni kanssa teini-iästä lähtien ja itse ainakin olen edelleen ehdottoman rakastunut mieheeni. Minun silmissäni hän on edelleen seksikäs, vaikka mahaa on tullut hieman lisää ja tukka vähän karkaa ohimoilta. Seksi hänen kanssaan on ihanaa ja hauskaa vuodesta toiseen.

Vierailija
17/17 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut puolisoni kanssa teini-iästä lähtien ja itse ainakin olen edelleen ehdottoman rakastunut mieheeni. Minun silmissäni hän on edelleen seksikäs, vaikka mahaa on tullut hieman lisää ja tukka vähän karkaa ohimoilta. Seksi hänen kanssaan on ihanaa ja hauskaa vuodesta toiseen.

Sinä olet nainen. Kysyin asiaa miehiltä, sillä omaavat usein korkeamman libidon ja taitavat olla johdossa pettämistilanteissakin.

Jostain syystä myös minusta kiinnostuvat aina varatut miehet, vaikken vihreää valoa näytäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan