Miksi niin moni VAIN ON? Miksi elämä ei ole heille mahdollisuuksien SUURI SEIKKAILU?
Itse olen 50 v mies ja minulla on velaton asunto, velaton auto, 2 aikuista lasta entisestä liitosta, matkailua (Pattis 💜) ja paljon seksiä. Nautin seksistä, se on ihanaa, kun hiki lentää ja lakanat rypistyy. Ihanaa. Elämä on ihanaa. Olen saanut siltä paljon ja kiitän siitä vain itseäni. Alkaisit sinäkin elää. Vai etkö uskalla?
Tapani
Kommentit (8)
Milloin toivot että pattayalla meno palaa takaisin normaaliin? Milloin olet menossa sinne seuraavan kerran ja uskotko että homma pelaa niinkuin ennen?
Toivottavasti saat kaikki maailman inhottavimmat seksitaudit ja vähän uudempiakin,toivon että munasi saa sellaisen kupan että sitä ei huoli enää kukaan, SINÄ IRSTAS VANHA KÄÄPÄ.
Voi jumankauta. Ei ole varaa matkustaa ja en pidä satunnaisista suhteista.
N50
Ai kun täällä ollaan katkeria.
Kaipa pelko, kauhu ja työvuoro estävät.
UPEASTI kirjoitettu, Tapani! Todella hieno kirjoitus elämän hyvyydestä! Niin paljon se antaa!
Minulle elämä on vastenmielistä pakkopullaa, johon minut on tehty ja jossa kärsin vastoin tahtoani, koska e ole "munaa" lopettaakaan tätä itse, varsinkin kun sellainen ratkaisu tuottaisi tuskaa ulkopuolisillekin.
Sanot "alkaisit elää", mutta kun ei kiinnosta oikein mitkään elämän asiat. Seksi ei kiinnosta, olen aseksuaali. En oikeiin pidä muista ihmisistäkään joten en ole puolisoa tai lapsia hankkinut. Matkailua inhoan. Asunto ja auto mulla on, mutta en minä niistä sen ihmeempää nautintoa saa.
Siis miten pitäis elää? Harrastaa irtosuhteita? Miksi? Ei se ole mikään seikkailu, vaan hemmetin rasittavaa.
Jos sulla on velattomat asunto ja auto, ja aikuiset kakarat, niin olet se sinäkin tehnyt muutakin kuin seikkaillut.