Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukivyö

09.07.2006 |

Millaisia kokemuksia tukivyöstä? Onko oikeesti auttanut? Missä vaiheessa raskautta kannattaa käyttää?

Mites noi merkit, ite oon kattonu että Carriwellin vyö maksaa vaan 12 euroa, jotkin eri merkit on esim. yli 50 euroa. Mitä mallia suosittelette? Onko tuosta halvasta Carriwellistä kellään kokemusta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista missä vaiheessa... Varmaan sitten, kun maha alkaa tuntua raskaalta ja vyö istuu hyvin (jos maha ei oo tarpeeks iso, kangas jäää varmaan ryttyyn). Mut minun mielestä se on tosi hyvä! Minulla oli semmonen Anitan tukivyö, jossa on tarra, se ainakin on hyvä, sitä käytin eniten. Tilasin myös sen Carriwellin tukivyön (tilasin sen ennen ku ostin Anitan käytettynä), en kuitenkaan käyttäny sitä ku muutaman kerran yöllä loppuvaiheessa. Voisin sen myydä jos sinua tai jotakuta kiinnostaa, kun tuskin sillä mitään teen. Se on ihan siisti ja hyväkuntoinen, TOSI vähän käytetty ja väriltään valkoinen. Jos Carriwellin mahan mukana kasvavat alushousut on tutut, vyö on samantyylinen. Noi alkkarit on tosi hyvät, suosittelen!!! Ite ostin niitä 3 paria ja seuraavan raskauden aikana ostan varmaan lisää jos käyn jossain liikkeessä, missä niitä myydään.

Vierailija
2/4 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anita tukivyöstä olen tykännyt, ostin s-koon ja on mennyt puolesta välistä tähän loppuun asti sillä ihan mukavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukivöitä saa käytettyinä ja hyväkuntoisina esim. Huuto.netistä tai näiden sivuijen Osta/myy-palstalta.

Oli pakko hankkia tukivyö noin rv:lla 36. Auttoikin mukavasti järkyttäviin lonkka- ja lantiokipuihin ja nyt taas pääsen liikkumaan kohtuullisen mukavasti.

Anitan M-koko käytössä, hyvin mahtuu vaikka maha on ISO.

Silmu rv 39

Vierailija
4/4 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja auttoi vyö alaselkäkipuun sekä lonkkasärkyyn. Neuvolasta opastettiin terveyskeskuksen välinevuokraamoon, sais sieltä sopivan tukivyön käyttööni, ei tarvinnut ostaa, palautin sen sit kotiuduttuani synnäriltä.