Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö terveysasemalla vielä suoraan luomenpoistoon jos sanoo että on huolissaan asiasta?

Vierailija
24.06.2020 |

Vai onko ne nykyään nirsompia ja käskevät vaan seuraamaan tilannetta?

Kävin työterveystarkastuksessa ja sanottiin että kannattaa seurata noita muutamaa luomea kun niissä on röpöinen ulkoreuna ja kahta väriä. Myöhemmin katoin netistä että ne on juuri niitä mitkä on luultavasti pahanlaatuisia ja pitäisi poistaa! Miksihän tuo työterveyslääkäri vaan sanoi että kantsii seurata?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yksityiselle.

Vierailija
2/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy työterveysasemalla poistattamassa? Tai julkisella, sanot vaan että ovat muuttuneet/kasvaneet ja olet huolissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et pääse suoraan vaan lähetteen antavat.

Vierailija
4/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pääsin. Tämä Helsingissä.

Vierailija
5/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just toissaviikolla poistattamassa, sain terveyskeskuksen puhelimessa suoraan lääkäriajan joka nipsaisi ne pois. Ihan kuin aina ennenkin.

Vierailija
6/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin just toissaviikolla poistattamassa, sain terveyskeskuksen puhelimessa suoraan lääkäriajan joka nipsaisi ne pois. Ihan kuin aina ennenkin.

Poistivatko ilman puudutusta?

Vierailija
7/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei meinannut millään onnistua. Hirveetä vttuilua että näyttää ihan tavalliselta ja sanoin että ei se mua haittaa miltä se näyttää vaan se että se muuttuu koko ajan isommaks ja reunoista vaalemmaks ja en jaksa enää tarkkailla sitä. Sit kun sanoin että lääkäriystävä suositteli sen poistoa niin kysy et saan varmaan tikit sitten ite poistettua. Tarkoitti tietty vinoillen että lääkärikaveri poistas. Sit sanoin et joo voin mä ne ite poistaa jos saan neuvot miten. Säikähti ja varas ajan poistoon :D

Vierailija
8/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistavatko myös aroista paikoista kuten NÄNNI?

Vierailija
9/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistavatko myös aroista paikoista kuten NÄNNI?

Soita terveyskeskukseen ja kysy, että poistavatko NÄNNISTÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi