Paljonko maksoit ensimmäisestä omasta autostasi?
Itse siis, ei isä tms. Minä maksoin 1660 € käteisellä. Sain hyvin tingattuakin (melkein 20%)
Kommentit (104)
Reilut 43 000€. Auton oikea hinta oli suomessa noin 53 000€
mies52v
Tuli maksettu ekasta "omasta" autosta 1v 3kk ehdollista.
-Leif-
Varmaan 1400e? Kallein on ollut 7000e ja kyllä kirpaisi.
Kuka pösilö enää ostaa auton? Surkein investointi ikinä.
4500 e maksoin. Kun 4,5 vuotta myöhemmin jouduin kolariin ja auto meni lunastukseen, niin sain siitä takaisin 4300 e.
Vierailija kirjoitti:
Ei viitsisi millään ajella päivittäin polkupyörällä 110km päivässä valaisematonta maantietä.
Vierailija kirjoitti:
Perustele. Nykyinen autoni maksoi kolme vuotta sitten 7500 e ja nyt kun katsoo samanlaisia, saman vuosimallin autoja suurinpiirtein samoilla kilsoilla, niin hinta on aika sama. Ajelen kuitenkin tuolla toistaiseksi, kilsoja tulee vuodessa aika tarkka 10 000 km.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viitsisi millään ajella päivittäin polkupyörällä 110km päivässä valaisematonta maantietä.
Pyörään saa valot.
Ostin kerran auton 8 000 eurolla ja kahden vuoden päästä siinä oli niin paljon kalliita vikoja, ettei sitä saanut järkevään hintaan leimasta läpi eli romuttamolle päätyi arvottomana romuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan investoinnin takia osta muutaman tonnin autoa :D :D Haluan päästä paikasta A paikkaan B, C, D, E jne eikä niihin mihinkään pääse julkisilla, siksi auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörään saa valot.
Tarkoitin lähinnä kuntotasoani ja tuntien rajallista määrää vuorokaudessa.
650e Datsunista 12 vuotta sitten. Ostin armeijan viimeisillä lomilla ja ajelin viikon päästä reservin aurinkoon. Omistan sen vieläkin ja sain sen museorekisteriin muutama vuosi sitten.
3200 markkaa golf joka oli jo aika mätä kun
se ensimmäinen malli.70 luvulla sai jo hyvän käytetyn perheauton. 20000 markalla.
300 markkaa paperittomasta Opelista. Isä meinasi olla hieman karheana, kun toin auton ajamalla kotiin. Olin silloin 15-vuotias.
M 45
En ole koskaan ostanut omaa autoa, vaikka olen jo melkein 40. Ajan kyllä päivittäin. Enkä ole näistä meidän autoista paljoakaan maksanutkaan. Bensat toki ostan ja käytän huollossa ja katsastuksessa.
7k€ + viritysosat 4k€. Ajelin pari vuotta isän toisella autolla ja säästin omaa autoa varten.
Auto oli Simca tonni. Maksoi sata markkaa.
Terv. Mummo naapurista83v.