Paljonko maksoit ensimmäisestä omasta autostasi?
Itse siis, ei isä tms. Minä maksoin 1660 € käteisellä. Sain hyvin tingattuakin (melkein 20%)
Kommentit (104)
En kyllä yhtään muista. Uuden auton ostin v. 1985 ja itse sen maksoin.
Maksoin 1700€
En tinkinyt. Lupasi korjata alehintaan, jos hajoaa vuoden sisällä. Oli vuoden leimaa ja kesti varmaan pari vuotta ennen kuin tuli korjattavaa.
Siis tosi vähän, verrattuna nykyiseen hintatasoon. Johtuu siitä, että osti silloin kun hinnat olivat pohjassa.
Kun jään eläkkeelle myyn asunnon ja muutan pienempään ja saan myyntivoitosta mukavan summan eläkepäivien elämään.
Ai sori, minä luin, että paljonko maksoit ensimmäisestä asunnostasi.
Mutta ei haittaa, vai haittaako teitä?
Varmaan heti 90 luvun alkua, maksoin daim-karkeilla peltoauton.
Ostin 4v sitten auton ja maksoin siitä noin 7.500euroa. Ensimmäinen ja ainoa autoni.
Vierailija kirjoitti:
Ai sori, minä luin, että paljonko maksoit ensimmäisestä asunnostasi.
Mutta ei haittaa, vai haittaako teitä?
No ehkei enää kannata heti julkaisun jälkeen peukuttaa omaa kommenttia kuitenkaan. Näin jäit kiinni.
3000 mk vuonna 1994. Auto oli vuoden 1978 Opel Kadett, ei edes turvavöitä takapenkillä.
Maksoin 880e. Tai itseasiassa isoisäni sen osti minulle <3 Se oli vanha kuin metusaleemi, mutta ajettu vain 160k. Oli ihan priimakuntoinen hintaansa nähden. Seuraava autoni olikin sitten 14k, ja sen maksoin itse, mutta sitähän tässä ei kysytty.
2000 markkaa, Datsun Cherry. Hupaisa kärry.
Ei mitään käryä, paljonko olisin maksanut. Markoissa silloin joka tapauksessa maksettiin. Seitsemän vuotta vanha Kadetti se joka tapauksessa oli ja palveli minua kolme tai neljä vuotta.
Olen ostanut todella halvan auton. Maksoi alle 2000€. Kalliimpi maksoi 9000€
Arvatkaa kumman korjauksiin meni 2000€ 1,5 vuoden sisällä?
Enää en osta kuin halpoja autoja, ei v..uta rahanmeno samalla lailla, kun noissa kalliimmissa käytetyissä autoissa.
Muistaakseni 27 000 mk vuonna 1989, volkkari, vähän käytetty.